Tuesday, August 20, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Δευτέρας, καλή βδομάδα του Αυγουστιάτικου καλοκαιριού.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα και στην καινούργια βδομάδα του καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό παρέα με την πρωινή δροσιά. Κοιμήθηκα μέχρι το πρωί
χωρίς τη λειτουργία των κλιματιστικών. Είχε όμορφη δροσιά, καλοκαιρινή. Έπλυνα τα δόντια μου,
έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Τακτοποίησα
το καναρίνι όπως κάθε πρωινό, πότισα όλες τις γλάστρες νωρίς το πρωινό, συμμάζεψα το σπίτι
και τακτοποίησα την κουζίνα γιατί έχω σήμερα μαγείρεμα. Το μενού έχει φασολάδα μοναδική.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Δροσιά έχει σήμερα αρκετή τουλάχιστον τώρα το πρωί. Φυσάει
από τον Βοριά αεράκι δροσερό. Να δούμε τι θα δούμε το μεσημέρι μετά τις δυο. Λίγο πριν τις
εννιά βγήκα και με το Τραμ πετάχτηκα μέχρι τον Βασιλόπουλο στην πλατεία και ψώνισα αυτά
χρειάζονται για την φασολάδα. Πήρα λίγα κρεμμύδια ξερά, μερικά καρότα, λίγο σέλινο για την
φασολάδα, ένα μαρούλι για το καναρίνι, ένα κουτί γάλα φρέσκο και έξη αυγά για μένα. Ψώνισα
στα γρήγορα γιατί δεν είχε καθόλου κόσμο. Στο ταμείο ήμουν μόνος μου. Τέλειωσα σε λίγα λεπτά
και πήρα το Τραμ πάλι και σε δυο λεπτά ήμουν στο σπίτι για να συνεχίσω την ετοιμασία για το μαγείρεμα της φασολάδας. Δέκα η ώρα και έτοιμα για μαγείρεμα. Ξέπλυμα καλό στα φασόλια
και βράσιμο για 15 λεπτά. Σούρωμα και αλλαγή νερού ζεστού για να σιγοβράσουν τα φασόλια μαζί
με το κρεμμύδι, τα καρότα και το σέλινο σε μέτρια φωτιά με σκεπασμένη την κατσαρόλα.
20 λεπτά πριν το τελικό μαγείρεμα πρόσθεσα τον τοματοπελτέ, αλατοπιπέρωσα και συνεχίζω το
βράσιμο μέχρι το τελικό μαγείρεμα. Λίγο μετά τις δώδεκα έτοιμο το φαγητό καλό ψημένο και
νόστιμο. Πετάχτηκα μέχρι το φούρνο και πήρα δυο γιαούρτια για βραδινό φαγητό και γύρισα
σπίτι να συνεχίσω την μέρα μου. Όσο πλησιάζει μεσημέρι όλο και περισσότερη ζέστη κάνει.
Έξω έχει 35 βαθμούς στη σκιά στο σπίτι 30 βαθμούς. Σήμερα δεν πήγα βόλτα προς πλατεία γιατί
έχει ζέστη αρκετή και κόσμο καθόλου και σήμερα. Κάθισα στη δροσιά του σπιτιού παρέα με
διάβασμα της επικαιρότητας, των μηνυμάτων και γράψιμο για ενημέρωση των σελίδων μου στο
Ίντερνετ. Δυο η ώρα, ώρα για μεσημεριανό φαγητό. Μια φορά τη μέρα τρώω, μόνο το μεσημέρι,
εκτός και κάποιο βράδυ βγω με παρέα για φαγητό η μεζέ. Ετοίμασα ένα πιάτο φασολάδα, σαλάτα
με τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι δροσερό κρασί κόκκινο. Έφαγα μια χαρά, ήπια τα
χάπια μου, έριξα μια ματιά στο καναρίνι, του άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και
πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
δροσερό και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ Ελληνικό, άλλαξα το
πόσιμο νερό στο καναρίνι με άλλο δροσερό και του έβαλα ένα φύλλο μαρούλι τρυφερό. Ζέστη
και σήμερα την μεσημεριανή ώρα, όπως κάθε μέρα. Καλά ξεκουράστηκα στη δροσιά του σπιτιού.
Απόγευμα τώρα, ο ήλιος και η μέρα πηγαίνουν σιγά σιγά προς τη δύση και όσο περνά η ώρα όλο
και δροσίζει σιγά σιγά. Όμορφη βραδιά θα είναι η σημερινή, με φεγγαράδα στον Αττικό ουρανό,
δυο μέρες πριν την πανσέληνο του Αυγούστου, να λάμπει στο Αττικό ουρανό και να φωτίζει από
τον Ελληνικό ουρανό την Ελληνική Γη και θάλασσα. Επτά η ώρα και όσο περνά η ώρα όλο και
μπουνατσάρει και δροσίζει σιγά σιγά. Παρέα με τον καφέ μου τον απογευματινό, διαβάζω τα
μηνύματα, την επικαιρότητα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Οκτώ η ώρα, χάπια βραδινά και κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών. Λίγο μετά τις
οκτώ βγήκα και πήγα να δω για λίγο τους δικούς μου. Κάθισα ήπια ένα καφέ τα είπαμε λιγάκι
τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά έφυγα, επέστρεψα για λίγο στο σπίτι να δω αν όλα είναι
εν τάξει και βγήκα να πάω τη βόλτα μου τη βραδινή προς πλατεία. Δέκα η ώρα και από πεζοδρόμιο
μεριά πήγα πλατεία. Λίγος κόσμος στο μεγάλο δρόμο και όλα τα μαγαζιά τις νύχτας με λίγο κόσμο.
Στην πλατεία κόσμος αρκετός απόψε για βόλτα και για κάθισμα στην πλατεία. Όλα τα μαγαζιά
τις νύχτας με αρκετό κόσμο. Σιγά σιγά μαζεύεται ο κόσμος στη μεγάλη πόλη. Έκανα τη βόλτα μου
κάθισα λίγο πλατεία και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω την βραδιά. Επιστροφή και λειτουργία των
κλιματιστικών για να δροσίσει το σπίτι και να μπορέσω να κοιμηθώ. Έκανα μια ενημέρωση των
σελίδων μου, διάβασα την επικαιρότητα και πέρασα την βραδιά. Αύριο θα τα πούμε και πάλι
από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Αυγούστου.....

No comments:

Post a Comment