Friday, August 30, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης Αυγουστιάτικης με ζέστη από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Αυγουστιάτικου καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα χωρίς την δροσιά την πρωινή παρέα. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα
λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου να πιω. Η ζέστη άρχισε από νωρίς
το πρωινό και έχω και μαγείρεμα σήμερα. Συμμάζεψα το σπίτι όπως κάθε πρωινό, πότισα όλες
τις γλάστρες στα μπαλκόνια και τα σκούπισα. Τακτοποίησα την κουζίνα για να είναι έτοιμη για
το σημερινό μαγείρεμα. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ και ετοιμάζω ότι
χρειάζεται για το σημερινό μαγείρεμα. Το Μενού σήμερα έχει μοσχάρι κρασάτο με μανιτάρια.
Εννιά η ώρα και όλα έτοιμα για το μαγείρεμα. Αρχή με το σοτάρισμα σε λίγο λάδι τα μανιτάρια.
Στην συνέχεια σοτάρισμα στο κρέας και το μαγείρεμα συνεχίζεται σε μέτρια φωτιά. Γύρω στις
δώδεκα το φαγητό θα είναι έτοιμο. Σιγανό μαγείρεμα είναι το μυστικό του καλού φαγητού.
Λίγο πριν τις δώδεκα το φαγητό έτοιμο. Νόστιμο και καλά ψημένο. Ζέστη και σήμερα θα έχει
το μεσημέρι. Έτοιμος για να βγω να πάω μέχρι πλατεία, από πεζοδρόμιο μεριά και από την σκιά.
Βγήκα και σιγά σιγά πήγα για πλατεία να πληρώσω το τηλέφωνο και να κάνω τη βόλτα μου την
καθημερινή. Λίγος κόσμος από και προς πλατεία. Πλήρωσα το τηλέφωνο το κινητό, έκανα τη
βόλτα μου στην σκιά της πλατείας ψώνισα κάτι λίγα από τον Βενέτη και επέστρεψα σπίτι για το
μεσημεριανό φαγητό. Μόλις επέστρεψα σπίτι έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά για να δροσίσει
σιγά σιγά το σπίτι. Ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου για να
φύγει ο ιδρώτας και έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Δυο η ώρα και
ώρα για φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο μοσχάρι κρασάτο με μανιτάρια, σαλάτα με λίγο τυρί και
λίγες ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί δροσερό. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά,
τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση, έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και σταμάτησα τα κλιματιστικά.
Ζέστη έχει ακόμα αλλά θα περάσει, γιατί σε λίγο ο ήλιος και η μέρα πάνε προς τη δύση. Η μέρα
έχει πολύ μικρύνει και νυχτώνει νωρίς. Το καλοκαίρι φεύγει σιγά σιγά και πηγαίνει για το άλλο
ημισφαίριο του πλανήτη. Πηγαίνει για το νοτιά για τις θάλασσες των Αλμπατρός. Παρέα με τον
καφέ μου κάθισα και διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Σε λίγο θα βγω να πάω μέχρι
τους δικούς μου να δω. Λίγο μετά τις οκτώ βγήκα και πήγα μέχρι τους δικούς μου. Κάθισα λίγο
ήπια μια πορτοκαλάδα, τα είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά έφυγα γιατί ήρθα στο
σπίτι να δω τον αγώνα μπάσκετ από το τουρνουά Ακρόπολις Ελλάδα – Ιταλία. Η Ελλάδα νίκησε
και την Ιταλία με 79-65 και πήρε την πρώτη θέση στο τουρνουά Ακρόπολις. Τώρα έχει σειρά τον
άλλο μήνα το Ευρωμπάσκετ στην Σλοβενία. Εδώ θα είμαι για να το παρακολουθήσω. Δέκα η ώρα
και βγήκα να πάω τη βραδινή μου βόλτα μέχρι πλατεία. Πολύς κόσμος σήμερα στην πλατεία, κυρίως παιδιά του σχολείου που επέστρεψαν από τις διακοπές τους. Γεμάτα όλα, πλατεία και όλα
τα μαγαζιά της νύχτας. Έκανα τη βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία και επέστρεψα σπίτι λίγο μετά
τις έντεκα. Έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι και κάθισα να δω από
την ΔΤ αγώνες στίβου από το μίτινγκ στη Ζυρίχη. Πολύ όμορφος ο Στίβος και το ποδόσφαιρο.
Ότι έχει σχέση με τον αθλητισμό είναι πολύ όμορφο, τα παρακολουθώ σχεδόν όλα, όσα μπορώ.
Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Αυγουστιάτικου καλοκαιριού.

No comments:

Post a Comment