Saturday, August 10, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Παρασκευής με δροσιά Αυγουστιάτικη.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Αυγουστιάτικου καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό παρέα με την πρωινή δροσιά τ Αυγούστου.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές καφέ και ένα ποτήρι δροσερό νερό και
τακτοποίησα το καναρίνι μου όπως κάθε πρωινό. Αυτό απλά με περίμενε υπομονετικά. Οκτώ
η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα λίγα κριτσίνια και ένα ακτινίδιο και πετάχτηκα μια στιγμή μέχρι
το μανάβικο της γωνιάς και ψώνισα λίγα που χρειάζομαι για το σημερινό φαγητό. Στα γρήγορα
επέστρεψα σπίτι και ετοιμάζω ότι χρειάζονται για να μαγειρέψω φασολάκια φρέσκα που τα
έχω έτοιμα και περιμένουν. Δέκα η ώρα και έναρξη μαγειρέματος . Αρχή με σοτάρισμα των
κρεμμυδιών με λίγο νεράκι μέχρι να μαραθούν. Ακολουθούν οι ντομάτες που τις έχω έτοιμες από
τον τρίφτη, λίγο λάδι, τα φασολάκια, λίγο ανακάτεμα και όλα τα άλλα που χρειάζονται για να γίνουν τα φασολάκια. Πατάτες, καρότα και δυο κολοκύθια. Σε μια ώρα θα είναι έτοιμο το
φαγητό σε μέτρια φωτιά. Έριξα στο τέλος λίγο μαϊντανό ψιλοκομμένο και λίγα φύλλα δυόσμο
και καλό μαγείρεμα για το επόμενο τριήμερο. Στα ενδιάμεσα τις παρακολούθησης για το
μαγείρεμα του φαγητού, έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και έγραψα
για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Όσο πλησιάζει το μεσημέρι αρχίζει και η ζέστη.
Περιμένω να τελειώσει το μαγείρεμα για να κλείσω τις τζαμόπορτες και να ξεκινήσω τα
κλιματιστικά για ν αρχίσει να δροσίζει το σπίτι σιγά σιγά. Έβρασα έξη αυγά και περιμένω να
τελειώσει το μαγείρεμα. Η ώρα πλησιάζει δώδεκα. Το φαγητό είναι έτοιμο καλό ψημένο και
νόστιμο. Τακτοποίησα την κουζίνα μάζεψα τα κατσαρολικά, έβαλα τα βραστά αυγά σε κρύο
νερό, έκλεισα τις τζαμόπορτες και ξεκίνησα τα κλιματιστικά να δροσίσει το σπίτι σιγά, σιγά.
Έτοιμος να βγω για να πάω να ψωνίσω κάτι λίγα που χρειάζομαι από το Σούπερ Μάρκετ.
Θα πεταχτώ στα γρήγορα με το Τραμ. Είναι δυο στάσεις, από το σπίτι μου προς το Φάληρο.
Ζέστη έχει αρκετή με ζεστό αέρα να φυσάει από τον Βοριά. Με το Τραμ σε δυο λεπτά πήγα
στον Βερόπουλο, ψώνισα αυτά που χρειαζόμουν και επέστρεψα σπίτι στα γρήγορα πάλι με το
Τραμ. Τακτοποίησα αυτά που ψώνισα και κάθισα στη δροσιά του σπιτιού να συνεχίσω τη μέρα
μου παρέα με την δροσιά και τον καφέ μου τον πρωινό. Λίγο μετά τις δυο, ετοίμασα ένα πιάτο
φασολάκια, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι δροσερό κρασί. Μάζεψα τα πιατικά
τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στο καναρίνι, του
άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο δροσερό και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και
έγερση απογευματινή. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά,
σταμάτησα τα κλιματιστικά και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι φρέσκος αέρας καλοκαιρινός για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Πάντως έχει ζέστη αρκετή ακόμη και
μέσα και έξω απ το σπίτι. Έριξα από λίγο νερό σε όλες τις γλάστρες για να έχουν δροσιά μέχρι
το πρωί και άλλαξα το πόσιμο νερό στο καναρίνι με άλλο δροσερό. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά.
Παρέα με τον καφέ μου τον πρωινό κάθισα και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα
μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Ο ήλιος και η μέρα πάνε
προς τη δύση και όσο θα βραδιάζει σίγουρα θα δροσίσει. Στις δέκα θα βγω να πάω τη βόλτα μου
μέχρι πλατεία που είναι καλή η βραδιά, μέχρι τότε στο σπίτι, με διάβασμα, γράψιμο και ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο μετά τις δέκα βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα
μέχρι πλατεία. Έχει ζέστη αρκετή, δεν δρόσισε καθόλου. Όλα τα μαγαζιά τις νύχτας και τα καφέ
στον μεγάλο δρόμο όλα άδεια. Στην πλατεία πολύ λίγος κόσμος, για βόλτα και για να καθίσει στην
πλατεία. Όλα άδεια. Δεν είναι να καθίσεις πουθενά στην πλατεία γιατί δεν έχει δροσιά. Έκανα την
βόλτα μου και λίγο μετά τις έντεκα επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά. Επιστροφή και
έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι. Έχει ζέστη αρκετή και μέσα και έξω.
Άνοιξα μια λεμονάδα δροσερή για να πιω και έριξα μια ματιά στα μηνύματα, στην επικαιρότητα
και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασε η μέρα και η νύχτα. Αύριο πάλι θα τα
πούμε από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Αυγουστιάτικου καλοκαιριού......

No comments:

Post a Comment