Monday, August 19, 2013

Λίγο μετά την Ανατολή της Ζωής.....


Αν γεννήθηκα για να ζήσω κάτι διαφορετικό πρέπει να μάθω τι και για τι
Εκεί που συναντάω τις ανάγκες του κόσμου
Εκεί βρίσκεται η αποστολή μου στη Ζωή
Εκεί πηγαίνω και εγώ, κάθε πρωινό για να συναντώ την πραγματικότητα της Ζωής
Οι ανάγκες του κόσμου είναι ο καθρέπτης και η πραγματικότητα της ζωής
Στον καθρέπτη της καθημερινότητας βλέπεις τις ομορφιές και τις ασχήμιες του κόσμου όλου
Έτσι είναι ο καθρέπτης, τα δείχνει όλα όπως είναι ακριβώς
Και εγώ τα βλέπω και κανονίζω την αποστολή μου στη Ζωή με σιγουριά
Για να μπορώ στην αποστολή μου στη Ζωή να βοηθώ στις ανάγκες του κόσμου
Είναι μοναδικό όταν συναντάς τις ανάγκες του κόσμου και βοηθάς από καρδιάς
Η αποστολή μου στη ζωή αποκτά νόημα με ουσία
Αυτό είναι και το ζητούμενο στην αποστολή μου στη Ζωή

No comments:

Post a Comment