Wednesday, August 14, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης, με δροσιά, του Αυγουστιάτικου καλοκαιριού.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα με δροσιά πρωινή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο δροσερό νερό
στο πρόσωπό μου και σταμάτησα τα κλιματιστικά. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο
σπίτι η πρωινή δροσιά και να αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Έφτιαξα τον καφέ μου για
να πιω, ήπια δυο γουλιές και τακτοποίησα το καναρίνι μου όπως κάθε πρωινό. Πότισα όλες
τις γλάστρες και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Τακτοποίησα
την κουζίνα και συμμάζεψα το σπίτι. Έφαγα λίγα κριτσίνια, ένα ακτινίδιο και ήπια ένα ποτήρι
γάλα φρέσκο δροσερό. Λίγο μετά τις οκτώ και μισή άνοιξα την τηλεόραση για να παρακολουθήσω
από τη Μόσχα, παγκόσμιο πρωτάθλημα στίβου. Έντεκα η ώρα τέλος η πρωινή μετάδοση των
αγώνων. Το απόγευμα και πάλι μέχρι το βράδυ μετά τις εννιά. Σήμερα το πρωινό έχει δροσιά
αρκετή, να δούμε το μεσημέρι αν έχει ζέστη. Παρέα με τον καφέ μου και δροσερό νερό κάθισα
και έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έγραψα για ενημέρωση των
σελίδων μου στο Ίντερνετ. Έβαλα για φόρτιση το κινητό μου, το Mp3 μου και συνεχίζω τη μέρα
μου στο σπίτι. Λίγο μετά τις 12, πετάχτηκα μέχρι το Βερόπουλο με το Τραμ για να ψωνίσω κάτι
λίγα που θα χρειαστώ το τριήμερο. Ψώνισα στα γρήγορα, γιατί δεν είχε πολύ κόσμο και με το
Τραμ επέστρεψα μέχρι τη στάση που είναι απέναντι από το σπίτι που κατοικώ. Τακτοποίησα
αυτά που ψώνισα, έκλεισα τις τζαμόπορτες και έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά για να
δροσίσει το σπίτι. Άρχισε η ζέστη η μεσημεριανή. 35 βαθμούς στη σκιά και φυσάει από το Βοριά.
Βγήκα και με το Τραμ πήγα πλατεία να κάνω τη βόλτα μου και να ψωνίσω κάτι λίγα που θέλω.
Πολύ λίγος κόσμος στην πλατεία και σε όλα τα μαγαζιά, όπως και στον Βασιλόπουλο. Ψώνισα
αυτά που ήθελα έκανα την βόλτα μου και με το Τραμ επέστρεψα στο σπίτι για το μεσημεριανό
φαγητό. Όμορφη δροσιά στο σπίτι με τα κλιματιστικά. Ετοίμασα ένα πιάτο φαγητό, φασολάκια,
τα τελευταία, σαλάτα με τυρί, ελιές, ασπράδι από ένα αυγό βραστό, λίγους γαύρους μαρινάτους
για μεζέ, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά στην κουζίνα μου, με δροσιά,
μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά
στο καναρίνι, του άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο δροσερό, του έβαλα ένα φύλλο μαρούλι για
να τσιμπολογάει, δροσερό και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή παρέα με τη δροσιά του σπιτιού.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, σταμάτησα τα κλιματιστικά, άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει λίγη απογευματινή
δροσιά και παρέα με τον καφέ κάθισα για να παρακολουθήσω τους αγώνες από τη Μόσχα για το
Παγκόσμιο πρωτάθλημα στίβου του 2013. Όμορφα ήταν και σήμερα, όπως και κάθε μέρα οι
αγώνες από την Ρώσικη πρωτεύουσα. Εννιά η ώρα τέλειωσε η σημερινή μετάδοση. Αύριο και
πάλι από νωρίς το πρωινό με την πρωινή δροσιά. Δέκα η ώρα και έτοιμος να βγω για την βόλτα
μου την βραδινή. Έκλεισα τις τζαμόπορτες και έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά για να
δροσίσει το σπίτι σιγά, σιγά. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου πήγα πλατεία.
Λίγος κόσμος από και προς πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Είναι ζεστή η βραδιά. Δεν έχει
καθόλου δροσιά. Όλα τα μαγαζιά είναι με πολύ λίγο κόσμο. Στο θερινό σινεμά θα είναι όμορφα.
Μόνο που θα έχει ζέστη αρκετή, γιατί απόψε είναι ζεστή η βραδιά με άπνοια. Στην πλατεία λίγος
κόσμος παντού, λίγο μετά τις δέκα και σχεδόν άδεια η πλατεία. Το ίδιο συμβαίνει κάθε χρονιά
την ίδια εποχή. Όλα τα μαγαζιά με πολύ λίγο κόσμο. Κάθισα στην πλατεία, έφαγα ένα παγωτό
και λίγο μετά τις έντεκα επέστρεψα στο σπίτι. Όμορφο και δροσερό το σπίτι με τα κλιματιστικά
να δουλεύουν μια χαρά. Παρέα με τον καφέ τον απογευματινό κάθισα και διάβασα τα μηνύματα,
την επικαιρότητα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Έτσι πέρασε
η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Αυγουστιάτικου καλοκαιριού.....

No comments:

Post a Comment