Saturday, August 31, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας......



Καλημέρα...καλό πρωινό Παρασκευής, μια ανάσα από το τέλος του Αυγουστιάτικου καλοκαιριού.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού που φεύγει. Του χρόνου πάλι καλοκαίρι.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου,
σταμάτησα τα κλιματιστικά και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Δροσιά έχει σήμερα το πρωινό.
Τακτοποίησα την κουζίνα, συμμάζεψα το σπίτι, πότισα όλες τις γλάστρες στα μπαλκόνια, σκούπισα
κιόλας και συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές μετά από δυο γουλιές καφέ. Οκτώ η ώρα και χάπια
πρωινά. Έφαγα ένα ακτινίδιο και έφαγα ένα κομμάτι Φανουρόπιτα για πρωινό. Λίγο μετά τις οκτώ
ετοίμασα το πλυντήριο των ρούχων για μια πλύση πετσέτες, μπλουζάκια και εσώρουχα και το έβαλα σε λειτουργία. Γύρω στις δυο ώρες θα διαρκέσει η πλύση. Στη διάρκεια της πλύσης έριξα
μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα, στο Face γενικά και στην σελίδα μου και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών στο Ίντερνετ. Δροσιά έχει σήμερα από
νωρίς το πρωινό με σχεδόν άπνοια και καθαρό ουρανό προς το παρόν. Λίγο πριν τις έντεκα η πλύση
τέλειωσε. Άπλωσα τα ρούχα στην απλώστρα και την έβγαλα στο μπαλκόνι για να στεγνώσουν.
Σήμερα έχει ήλιο και ζέστη αρκετή και θα στεγνώσουν τα ρούχα γρήγορα. Μετά τις έντεκα βγήκα
και με το Τραμ πήγα μέχρι τον Βερόπουλο για να ψωνίσω κάτι λίγα που χρειάζομαι για το τριήμερο. Τέλειωσα γρήγορα τα ψώνια γιατί δεν είχε κόσμο καθόλου στο Βερόπουλο και με το
Τραμ επέστρεψα στο σπίτι για να συνεχίσω τη μέρα μου. Λίγο μετά τις δώδεκα από πεζοδρόμιο
μεριά και από την σκιά πήγα για κούρεμα στο κομμωτήριο που κουρεύομαι, κουρεύτηκα και από
πεζοδρόμιο μεριά μετά τις μία επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Ζέστη αρκετή και
σήμερα και χρειάζεται προσοχή ο ήλιος και η ζέστη. Έκανα ένα ντους να φύγει ο ιδρώτας και έριξα
μια ματιά στην επικαιρότητα την αθλητική και έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου στο
Ίντερνετ. Ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, ετοίμασα ένα πιάτο μοσχάρι κρασάτο, με μανιτάρια,
σαλάτα με τυρί, ένα αυγό βραστό, μόνο το ασπράδι, λίγες ελιές, φρέσκο ψωμί, ένα ποτήρι κρασί
και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ξεκούραση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα
χάπια μου τα απογευματινά. Ζέστη εξακολουθεί να έχει αρκετή μέχρι αυτή την ώρα. Άπνοια και
ατμόσφαιρα ζεστή. Αυτό που χρειάζεται είναι δροσιά και αρκετό πόσιμο δροσερό νερό. Έριξα μια
ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά και ο ήλιος και η μέρα πάνε προς τη δύση, περιμένοντας να δροσίσει, έστω και λίγο. Το καλοκαίρι μας αποχαιρετά σιγά σιγά με αρκετή ζέστη. Αύριο είναι
η τελευταία μέρα του καλοκαιριού. Θα αρχίσουμε να ανεβαίνουμε τα σκαλοπάτια του Φθινοπώρου.
Θ αρχίσουν οι μπόρες, οι συννεφιές, οι βροχές και οι πρώτες δροσιές. Καλό ήτανε το καλοκαίρι
του 2013, αν κάνουμε έναν απολογισμό. Λίγο μετά τις εννιά και βγήκα για μια βόλτα προς πλατεία
και για λίγη δροσιά. Καλή η βραδιά αλλά ζέστη γενική με άπνοια. Από πεζοδρόμιο μεριά πήγα
πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου. Τα
μαγαζιά της νύχτας όλα έχουν κόσμο. Όλοι ψάχνουν λίγη δροσιά. Η πλατεία γεμάτη και σήμερα.
Όμορφα στην πλατεία για βόλτα και να κάτσεις για λίγη δροσιά. Όλα γεμάτα στην πλατεία.
Κάθισα και έφαγα ένα παγωτό, έκανα τη βόλτα μου και δέκα και μισή επιστροφή σπίτι για να
συνεχίσω τη βραδιά. Το Θερινό σινεμά πολύ κόσμο έχει σήμερα που περιμένει να τελειώσει
η πρώτη παράσταση. Όμορφη η βραδιά για θερινό σινεμά. Επιστροφή σπίτι και στη δροσιά των
κλιματιστικών. Δεν λέει να δροσίσει λίγο. Ζέστη γενική και άπνοια. Με τον καφέ μου κάθισα
και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έτσι πέρασε και σήμερα η μέρα
και η βραδιά. Αύριο και πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα που είναι και η τελευταία του καλοκαιριού.....

No comments:

Post a Comment