Monday, August 12, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Κυριακής με δροσιά τ Αυγούστου.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Αυγουστιάτικου καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα παρέα με την πρωινή Αυγουστιάτικη δροσιά. Σταμάτησα
τα κλιματιστικά και άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή δροσιά και να
αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, τακτοποίησα το καναρίνι
όπως κάθε πρωινό και πότισα όλες τις γλάστρες στα μπαλκόνια. Τακτοποίησα την κουζίνα,
συμμάζεψα το σπίτι και οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό
μου, έφαγα λίγα κριτσίνια και ήπια ένα ποτήρι γάλα φρέσκο δροσερό για πρωινό. Αρκετή δροσιά
έχει σήμερα και μέσα και έξω απ το σπίτι. Τέλειωσα με τις δουλειές του σπιτιού, πρωί πρωί με την
δροσιά και κάθισα παρέα με τον καφέ και ένα μπουκάλι δροσερό νερό και γράφω, διαβάζω και
ενημερώνω τις σελίδες μου στο Ίντερνετ. Κάπου κάπου παρακολουθώ και το παγκόσμιο πρωτάθλημα στίβου από τη Μόσχα που δείχνει από νωρίς το πρωί η Δημόσια Τηλεόραση.
Παρακολουθώ τα πρωινά αγωνίσματα, ανδρών, γυναικών. Η ώρα πλησιάζει δώδεκα και η δροσιά
συνεχίζεται. Σε λίγο θα βγω να πάω την Κυριακάτικη βόλτα μου μέχρι πλατεία. Λίγο μετά τις
δώδεκα βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά, από την σκιά, πήγα σιγά, σιγά πλατεία. Πολύ λίγος
κόσμος παντού στον μεγάλο δρόμο και στην πλατεία. Στο τέλος θα μείνω μόνος μου στη μεγάλη
πόλη. Όλοι έφυγαν και συνεχίζουν να φεύγουν για τις παραλίες του Σαρωνικού και της Αττικής.
Όμορφα στην πλατεία, αλλά χωρίς κόσμο. Ο καιρός αρκετά ζεστός, ιδρώνεις όταν περπατάς πιο
γρήγορα. Κάθισα λίγο στην σκιά της πλατείας και μετά τις μία και μισή επέστρεψα σπίτι για το
μεσημεριανό φαγητό. Με την επιστροφή σπίτι, έκλεισα τζαμόπορτες και έβαλα σε λειτουργία τα
κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι. Πριν τις δυο, ετοίμασα ένα πιάτο φασολάκια, σαλάτα με
τυρί φέτα, λίγους γαύρους μαρινάτους, φρέσκο ψωμί και ένα κουτί μπύρα δροσερή. Έφαγα μια
χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στο καναρίνι, του άλλαξα
το πόσιμο νερό με άλλο δροσερό, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή, λίγο
μετά που είδα τα τελευταία αγωνίσματα μέχρι τώρα από την Μόσχα. Έξη η ώρα και έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Σταμάτησα τα
κλιματιστικά και άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει φρέσκος αέρας στο σπίτι. Ήπια δυο γουλιές
καφέ και έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά. Έριξα μια ματιά στο καναρίνι. Του έβαλα ένα φύλλο
μαρουλιού τρυφερό και κάθισα να δω τους αγώνες από το Παγκόσμιο πρωτάθλημα τις Μόσχας.
Εννιά η ώρα και η σημερινή μετάδοση από την Μόσχα τέλειωσε. Αύριο πάλι από νωρίς το πρωί.
Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά, έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ, διάβασα τα μηνύματα και την επικαιρότητα και δέκα η ώρα έτοιμος για να βγω για την βραδινή
Κυριακάτικη βόλτα μου. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία. Πολύ λίγος κόσμος
σε όλα τα μαγαζιά τις νύχτας στο μεγάλο δρόμο. Επίσης και στην πλατεία λιγοστός κόσμος παντού.
Όμορφα είναι στην πλατεία με την βραδινή δροσιά. Έκανα την βόλτα μου κάθισα λίγο πλατεία και
επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω την Κυριακάτικη βραδιά λίγο πριν τις έντεκα. Άνοιξα το σπίτι για
να μπει η βραδινή δροσιά και να δροσίσει το σπίτι μήπως και σήμερα κοιμηθώ χωρίς κλιματιστικό.
Να δούμε πως θα πάει η βραδιά. Έφαγα ένα γιαούρτη δροσερό με λίγα κομμάτια πεπόνι που τα
έχω στο ψυγείο, ήπια ένα ποτήρι δροσερό νερό και κάθισα παρέα με τον απογευματινό καφέ και
διαβάζω τα μηνύματα, την επικαιρότητα, πολιτική, αθλητική και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Έτσι πέρασε η μέρα η σημερινή και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε
από νωρίς το πρωί. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα και βδομάδα του Αυγούστου.....

No comments:

Post a Comment