Tuesday, August 13, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Δευτέρας τ Αυγουστιάτικου καλοκαιριού.
Καλή ανατολή στην καινούργια βδομάδα παρέα με την πρωινή Αυγουστιάτικη δροσιά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό παρέα με την πρωινή δροσιά. Καλά κοιμήθηκα χωρίς
να χρησιμοποιήσω τα κλιματιστικά. Δροσερή ήταν η βραδιά μέχρι το ξημέρωμα. Έπλυνα
τα δόντια μου, έριξα αρκετό νερό στο πρόσωπό μου και στο κεφάλι μου και έφτιαξα τον καφέ
μου για να πιω. Ήπια δυο γουλιές καφέ, τακτοποίησα το καναρίνι όπως κάθε πρωινό και πότισα
όλες τις γλάστρες πρωί πρωί. Σκούπισα τα μπαλκόνια, τακτοποίησα την κουζίνα και συμμάζεψα
το σπίτι. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Δροσιά έχει σήμερα το πρωινό. Είναι όμορφα στο σπίτι.
Εννιά η ώρα και παρέα με τον καφέ, έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και διάβασα τα μηνύματα.
Λίγο μετά τις εννιά άνοιξα την τηλεόραση και βλέπω στην ΔΤ στιγμιότυπα από την Μόσχα, από
το παγκόσμιο πρωτάθλημα στίβου. Δροσιά έχει ακόμα στο σπίτι μέσα. Δέκα η ώρα και βγήκα για
ψώνια πρωινά. Πήγα πρώτα στον χασάπη, τον Πάρη, πήρα κρέας, ποντίκι για μαγειρευτό και κιμά
και στην επιστροφή για το σπίτι πέρασα από τον φούρνο και πήρα ψωμί. Επιστροφή σπίτι τακτοποίησα τα ψώνια και κάθισα με τον καφέ μου να παρακολουθήσω τους αγώνες από την
Μόσχα. Έβαλα ένα φύλλο μαρουλιού τρυφερό στο καναρίνι και λίγο μετά τις δώδεκα έτοιμος
για να βγω να πάω μέχρι πλατεία να πληρώσω στην τράπεζα την εφορία μου. Βγήκα και από
πεζοδρόμιο μεριά, από την σκιά πήγα πλατεία. Λίγος κόσμος παντού. Όλα τα καφέ στο μεγάλο
δρόμο άδεια και αρκετά κλειστά. Η πλατεία με πολύ λίγο κόσμο παντού. Πήγα στην τράπεζα,
πλήρωσα την εφορία μου στα γρήγορα γιατί δεν είχε κόσμο, κάθισα λίγο πλατεία και επέστρεψα
σπίτι λίγο μετά τις μία για το μεσημεριανό φαγητό. Ζέστη έχει αρκετή, καλοκαιρινή. Επιστροφή
σπίτι, έκλεισα τις τζαμόπορτες και έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι
πριν πάω για ξεκούραση. Ετοίμασα ένα πιάτο φαγητό, σαλάτα με τυρί, ένα αυγό, το ασπράδι μόνο,
λίγους γαύρους μαρινάτους, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα
πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνι, του έβαλα ένα φύλλο μαρουλιού,
του άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο δροσερό και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα
και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, σταμάτησα
τα κλιματιστικά και παρέα με τον καφέ κάθισα για να παρακολουθήσω τους αγώνες από τη Μόσχα
από το Παγκόσμιο πρωτάθλημα στίβου. Τώρα αγωνίζεται και ο δικός μας πρωταθλητής στο επί
κοντό Κώστας Φιλιππίδης. Απέτυχε τρεις φορές στο 5.75. Δεν πειράζει άλλη φορά θα πάει πιο
ψηλά. Οι αγώνες συνεχίζονται στη Ρώσικη πρωτεύουσα. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Η βραδιά
σήμερα θα είναι ζεστή. Φυσά ζεστό αεράκι από τον Βοριά. Λίγο μετά τις οκτώ βγήκα να πάω μια
βόλτα μέχρι τους δικούς μου να τους δω. Πήγα κάθισα, ήπια ένα χυμό, τα είπαμε τα καθημερινά
και λίγο μετά τις εννιά έφυγα και επέστρεψα, για λίγο, στο σπίτι πριν πάω τη βόλτα μου πλατεία.
Έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι και βγήκα την βόλτα μου την
βραδινή προς πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Έχει ζέστη αρκετή, παντού, όπου και αν κάτσεις.
Λίγος κόσμος κυκλοφορεί από και προς πλατεία. Όλα τα μαγαζιά τις νύχτας στον μεγάλο δρόμο
είναι άδεια. Στην πλατεία ελάχιστος κόσμος παντού. Στην βόλτα, στα μαγαζιά και στην πλατεία.
Κάθισα λίγο πλατεία μήπως δροσίσει, αλλά δεν. Μετά τις έντεκα επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω
την βραδιά. Έφαγα ένα γιαούρτη με δροσερά κομμάτια από πεπόνι και παρέα με τον καφέ μου
και την δροσιά του σπιτιού κάθισα και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα
και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Έτσι πέρασα τη μέρα και την βραδιά.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Αυγουστιάτικου καλοκαιριού.....

No comments:

Post a Comment