Sunday, August 4, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Σαββάτου, καλοκαιρινό και δροσερό το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του αυγουστιάτικου καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και αυτό το πρωινό, παρέα με την όμορφη δροσιά του πρωινού. Έπλυνα
τα δόντια μου, το πρόσωπό μου, σταμάτησα τα κλιματιστικά, άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει
ο δροσερός αέρας στο σπίτι και ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω, ήπια δυο γουλιές καφέ και ένα ποτήρι δροσερό νερό και τακτοποίησα το καναρίνι
που με περίμενε και αυτό. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ συμμάζεψα
το σπίτι όλο, σκούπισα και σφουγγάρισα. Πότισα όλες τις γλάστρες στα μπαλκόνια, τα σκούπισα
και τα σφουγγάρισα. Έντεκα η ώρα και τέλειωσα όλες τις δουλειές του σπιτιού, πριν πιάσει
η ζέστη. Ευτυχώς μέχρι τώρα έχει λίγη δροσιά. Φυσά αεράκι δροσερό από το Βοριά. Δώδεκα
η ώρα και έτοιμος να βγω να πάω μέχρι πλατεία να κάνω τη βόλτα μου και να ψωνίσω κάτι
λίγα που χρειάζομαι από τον Βασιλόπουλο. Από πεζοδρόμιο μεριά και από την σκιά πήγα μέχρι
πλατεία να κάνω τη βόλτα μου και τις Σαββατιάτικες δουλειές μου. Ζέστη έχει αρκετή και σήμερα.
Λίγος κόσμος στα καφέ του μεγάλου δρόμου και στην πλατεία. Λίγος κόσμος παντού ακόμα και
στον Βασιλόπουλο που πήγα να ψωνίσω λίγα πράγματα. Κόσμος καθόλου. Όλα τα ταμεία άδεια.
Τα καφέ στην πλατεία με λίγο κόσμο, όπως και η πλατεία. Λίγος κόσμος κάθεται σήμερα και
απολαμβάνει την μικρή δροσιά που προσφέρει η πλατεία. Έκανα τη βόλτα μου, κάθισα λίγο στην
πλατεία και στις δύο η ώρα επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Επιστροφή σπίτι και
καλή δροσιά γιατί είχα βάλει τα κλιματιστικά πριν βγω να πάω για πλατεία. Ετοίμασα ένα πιάτο
φακές, σαλάτα με λίγο τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά μάζεψα
τα πιατικά, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στο καναρίνι και πήγα για
ανάπαυση μεσημεριανή παρέα με την δροσιά του κλιματιστικού. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου, σταμάτησα τα κλιματιστικά, έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά και
έβαλα ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού στο καναρίνι για να τσιμπολογά. Παρέα με τον καφέ μου
κάθισα και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και ενημέρωσα τις σελίδες
τις καθημερινές στο Ίντερνετ. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Ο ήλιος και η μέρα πάνε προς
τη δύση και αρχίζει σιγά σιγά να δροσίζει. Θα έχουμε ένα όμορφο Σαββατόβραδο. Το πρώτο
Σαββατόβραδο του Αυγούστου. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και κάθομαι στου σπιτιού την
δροσιά, διαβάζω, γράφω και ακούω τραγούδια και μουσική. Δέκα η ώρα και έτοιμος για να βγω
τη βόλτα μου βράδυ Σαββάτου. Την πρώτη Σαββατιάτικη βραδιά του Αυγούστου. Βγήκα και σιγά,
σιγά από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία για τη βόλτα μου την βραδινή. Λίγος κόσμος σήμερα
σε όλα τα καφέ και τ άλλα μαγαζιά της νύχτας στο μεγάλο δρόμο. Αρκετά έχουν κλείσει.
Στην πλατεία λίγος κόσμος παντού, στην βόλτα, σε όλα τα μαγαζιά και στην πλατεία. Πολύς
κόσμος έχει φύγει για διακοπές και για τις παραλίες της Αττικής. Έκανα τη βόλτα μου, κάθισα
λίγο στην πλατεία που απόψε όλα ήταν ήσυχα και λίγο μετά τις έντεκα, επέστρεψα σπίτι για να
συνεχίσω τη Σαββατιάτικη βραδιά. Έβαλα τα κλιματιστικά να δουλεύουν για να δροσίσει
λίγο το σπίτι και να μπορέσω να κοιμηθώ. Έφτιαξα ένα δροσερό καφέ, έφαγα ένα γιαούρτη
με γλυκό σταφύλι, ήπια και λίγο νερό δροσερό και κάθισα παρέα με τον καφέ να διαβάσω την
επικαιρότητα, τα μηνύματα και να ενημερώσω τις σελίδες μου. Έτσι πέρασε σήμερα η μέρα
και η Σαββατιάτικη βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Αυγουστιάτικου καλοκαιριού......

No comments:

Post a Comment