Friday, August 9, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Πέμπτης καλοκαιρινό και δροσερό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Αυγουστιάτικου καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό παρέα με την δροσιά του καλοκαιρινού πρωινού.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές καφέ και ένα ποτήρι δροσερό νερό και
τακτοποίησα το καναρίνι όπως κάθε πρωινό, που με περίμενε με υπομονή. Πότισα όλες τις
γλάστρες και σκούπισα τα μπαλκόνια. τακτοποίησα την κουζίνα και συμμάζεψα το σπίτι.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα λίγα κριτσίνια και ήπια ένα ποτήρι γάλα, φρέσκο, δροσερό
για πρωινό. Δροσιά έχει αρκετή και αεράκι δροσερό. Εννιά η ώρα βγήκα για να πάω για ψώνια
πρωινά, αυτά που χρειάζομαι. Πήγα στο μανάβικο και πήρα ένα μπρόκολο για το καναρίνι, στο
ψαράδικο και πήρα μισό κιλό γαύρο για να τον κάνω μαρινάτο και πέρασα από τον φούρνο, πήρα
ψωμί, 6 αυγά για να τα κάνω βραστά και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω την μέρα μου που
είναι σήμερα δροσερή. Τακτοποίησα τα ψώνια, έπλυνα και καθάρισα καλά τους γαύρους, τους
έβαλα σε ένα μπολ, με αλάτι χοντρό, έριξα ξίδι μέχρι να σκεπαστούν και τους έβαλα σκεπασμένους
στο ψυγείο όπου θα μείνουν για ένα 24ωρο. Αύριο το πρωί πάλι με τους γαύρους τους Μαρινάτους.
Ήπια λίγες γουλιές καφέ και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και έγραψα
για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Έντεκα και μισή η ώρα και εξακολουθεί να έχει
καλή δροσιά και έξω και στο σπίτι μέσα. Συνεχίζω τη μέρα μου στο σπίτι, με γράψιμο, διάβασμα
και ενημέρωση των σελίδων μου. Λίγο μετά τις δώδεκα βγήκα για να πάω τι βόλτα μου στην
πλατεία, από πεζοδρόμιο μεριά, από την σκιά με καπέλο και γυαλιά. Αρκετή ζέστη άρχισε μαζί
με το μεσημέρι. Λιγοστός κόσμος από και προς την πλατεία. Όλα τα μαγαζιά στο μεγάλο δρόμο
άδεια από πελατεία. Πολύ λίγος κόσμος έμεινε στην πόλη. Στην πλατεία λίγος κόσμος κάνει την
βόλτα του και τα ψώνια του πιο λίγος. Όλα τα καφέ και η πλατεία άδεια. Σχεδόν μόνος μου
είμαι στην πλατεία. Ψώνισα μόνο ένα μαρούλι για το καναρίνι, κάθισα λίγο στην δροσιά τις
πλατείας και μιάμιση η ώρα επέστρεψα σπίτι για μεσημεριανό φαγητό. Έβαλα σε λειτουργία
τα κλιματιστικά για να δροσίσουν το σπίτι, έκανα ένα ντους δροσερό γιατί είχα ιδρώσει, ετοίμασα
ένα πιάτο φαγητό, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι άσπρο δροσερό κρασί, έφαγα
μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά
έριξα στο καναρίνι μια ματιά, του άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο δροσερό και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα
απογευματινά, έβαλα ένα φύλλο μαρουλιού τρυφερό στο καναρίνι και κάθισα και διαβάζω τα
μηνύματα, την επικαιρότητα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Επτά
η ώρα και ζέστη αρκετή. Όσο ο ήλιος και η μέρα πάνε προς την δύση σταματάει σιγά σιγά να
φυσάει από τον Βοριά και να φέρνει δροσιά. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έτοιμος για να βγω
να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω. Πήγα σιγά σιγά για να μην ιδρώσω, τους είδα, ήπια
ένα χυμό, είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά επέστρεψα σπίτι για να δω αν όλα είναι
εν τάξει. Όλα μια χαρά και ήσυχα. Έτοιμος για να βγω τι βόλτα μου προς πλατεία. Πριν βγω
έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά για να δροσίσουν το σπίτι, για να καθίσω όμορφα και να
κοιμηθώ το βράδυ με δροσιά μέχρι να δροσίσει το πρωινό. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά
πήγα πλατεία. Κόσμος ελάχιστος προς και από πλατεία. Όλα τα μαγαζιά άδεια στο μεγάλο δρόμο.
Η πλατεία σχεδόν άδεια. Ελάχιστος κόσμος κάνει τη βόλτα του και κάθεται στην πλατεία. Λίγο
μετά τις δέκα και σχεδόν μόνος μου στην πλατεία κάνω τι βόλτα μου. Κάθισα λίγο και μετά τις
έντεκα επέστρεψα στο σπίτι για να συνεχίσω τι βραδιά. Όμορφη δροσιά έχει στο σπίτι. Παρέα
με τον καφέ και την δροσιά διάβασα την επικαιρότητα, έριξα μια ματιά στα μηνύματα και έγραψα
για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έτσι πέρασε η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα ξανά
πούμε από νωρίς με την πρωινή καλοκαιρινή δροσιά. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα.....

No comments:

Post a Comment