Saturday, August 3, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλή Παρασκευή καλοκαιρινή με δροσιά πρωινή.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού με δροσιά από νωρίς το πρωινό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Σταμάτησα τα κλιματιστικά γιατί έχει δροσιά από
νωρίς το πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον
καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Έφαγα λίγα κριτσίνια και ήπια ένα ποτήρι γάλα
φρέσκο δροσερό για πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα το καναρίνι όπως κάθε
πρωινό. Καθαρισμός, καθημερινός, στο κλουβί και αλλαγή φρέσκιας τροφής, μπρόκολο και ένα
φύλο μαρουλιού. Αλλαγή πόσιμου νερού με άλλο δροσερό. Το καναρίνι με περιμένει κάθε πρωινό.
Τακτοποίησα την κουζίνα, σκούπισα τα μπαλκόνια και πότισα όλες τις γλάστρες στα μπαλκόνια.
Οκτώ η ώρα και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά. Συμμάζεψα το σπίτι και έβαλα πλυντήριο για μια
πλύση. Εννιά η ώρα και έχει όμορφη πρωινή δροσιά καλοκαιρινή. Στο σπίτι τα έχω όλα ανοιχτά
για να περνά η δροσιά από παντού. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διάβασα την επικαιρότητα
στο Ίντερνετ. Τώρα γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Δέκα η ώρα και
πλύσιμο τα ρούχα τέλος. Άπλωμα στην απλώστρα και στέγνωμα στο μπαλκόνι. Έβρασα τα αυγά
και έτοιμος να πάω για λίγα ψώνια που χρειάζομαι τώρα που έχει αρκετή δροσιά. Βγήκα και από
πεζοδρόμιο μεριά, από την σκιά, πήγα σιγά σιγά μέχρι το Σούπερ Μάρκετ. Ψώνισα αυτά που
ήθελα και επέστρεψα σπίτι. Στην επιστροφή πέρασα από το φαρμακείο, πήρα μια οδοντόκρεμα
που χρειαζόμουν και γύρισα σπίτι να συνεχίσω τη μέρα μου. Έριξα μια ματιά στο καναρίνι, του
έβαλα ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού να τσιμπολογάει και έγραψα λίγο για ενημέρωση των
σελίδων μου στο Ίντερνετ. Η δροσιά καλά κρατάει. Το αεράκι από τον βοριά είναι δροσερό.
Δώδεκα η ώρα και έτοιμος να βγω για να πάω μέχρι πλατεία. Από πεζοδρόμιο μεριά και από την
σκιά πήγα μέχρι πλατεία. Καλά ήταν σήμερα, μια καλοκαιρινή δροσερή μέρα. Έκανα τη βόλτα
μου και τις δουλειές μου, κάθισα λίγο στην πλατεία στη σκιά και μετά της μία η ώρα επέστρεψα
σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Λίγος κόσμος στην πλατεία σήμερα. Αρχές Αυγούστου και
όσοι μπορούν φεύγουν για διακοπές, έστω και λίγες μέρες. Αρκετά μαγαζιά έχουν κλείσει για
λίγες μέρες διακοπών. Επέστρεψα στο σπίτι, έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά για να δροσίσει
το σπίτι και ετοίμασα για φαγητό. Έφαγα ένα πιάτο φακές, σαλάτα με τυρί, ελιές, ένα αυγό βραστό
μόνο το ασπράδι, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι δροσερό κρασί. Έφαγα μια χαρά μάζεψα τα πιατικά
τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στο καναρίνι, ήπια το χάπι μου και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου.
Έβαλα στο καναρίνι ένα φύλλο μαρουλιού τρυφερό, ήπια δυο γουλιές καφέ και έριξα μια ματιά
στα μηνύματα και στην επικαιρότητα, πολιτική και αθλητική. Αεράκι ζεστό φυσάει από τον
βοριά. Έρχεται από αύριο και πάλι ζέστη. Ο ήλιος και η μέρα πάνε προς την δύση και δεν λέει
να δροσίσει. Σήμερα θα βγω για βόλτα μέχρι πλατεία μετά τις δέκα, μήπως και δροσίσει λιγάκι.
Λίγο πριν βγω έβαλα τα κλιματιστικά να δροσίσει το σπίτι και βγήκα μετά τις δέκα για βόλτα
μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Λίγος κόσμος σήμερα το βράδυ παντού σε όλα τα μαγαζιά
της νύχτας στο μεγάλο δρόμο. Στην πλατεία κόσμος αρκετός παντού, σε όλα τα μαγαζιά, εκεί
που είναι οι πολλοί είναι εκεί που έχουν παγωτό, εκεί πηγαίνω και εγώ. Η πλατεία απλά έχει
κόσμο αρκετό που κάθεται για λίγη δροσιά. Αλλά και στην πλατεία δεν υπάρχει δροσιά καμιά.
Λίγο μετά τις έντεκα και μισή επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω την βραδιά. Στο σπίτι έχει καλή
δροσιά από τα κλιματιστικά. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και στο κεφάλι να φύγει
ο ιδρώτας, έφαγα λίγο πεπόνι δροσερό και με τον καφέ μου κάθισα για διάβασμα, γράψιμο
και ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε
από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.
Σε λίγο Σάββατο ξημερώνει......

No comments:

Post a Comment