Sunday, August 25, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Σαββάτου του δροσερού Αυγουστιάτικου καλοκαιριού.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Αυγούστου.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό παρέα με την δροσιά του Αυγουστιάτικου πρωινού.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα το καναρίνι μου όπως κάθε πρωινό. Άνοιξα την πόρτα
του κλουβιού να καθαρίσω μέσα και αυτό βρήκε τον τρόπο να φύγει προς την ελευθερία του.
Καλό του ταξίδι όπου και αν πάει, όπου και αν βρίσκεται. Είναι δύσκολο γι αυτό να επιζήσει
εκτός κλουβιού. Μακάρι να τα καταφέρει. Έχει μάθει να ζει στο κλουβί και όχι να πετά ελεύθερο.
Στενοχωρήθηκα που έφυγε ο Μήτσος, αλλά δεν πειράζει. Καλό του ταξίδι. Ήπια λίγες γουλιές
καφέ και συνέχισα το πρωινό μου στο σπίτι. Πότισα όλες τις γλάστρες και συμμάζεψα το σπίτι.
Οκτώ η ώρα και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά. Έφαγα λίγα κριτσίνια και ήπια λίγο γάλα δροσερό
για πρωινό. Ετοίμασα να βάλω ένα πλυντήριο, για ένα πλύσιμο, πετσέτες, μπλουζάκια, εσώρουχα.
Η ώρα είναι λίγο μετά τις εννιά, έκανα όλες τις δουλειές του σπιτιού και κάθισα και διαβάζω τα
μηνύματα, την επικαιρότητα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Σήμερα έχει όμορφη
δροσιά, τουλάχιστον τώρα το πρωινό, παρ όλο που έχει άπνοια μοναδική. Το μεσημέρι θα έχει
ζέστη μετά τις δυο η ώρα. Ίσως χρειαστεί να βάλω τα κλιματιστικά για λίγη δροσιά στο σπίτι.
Λίγο μετά τις έντεκα τελείωσε το πλυντήριο, άπλωσα τα ρούχα στην απλώστρα και την έβγαλα
στο μπαλκόνι για να στεγνώσουν. Ήπια λίγο καφέ άκουσα μουσική και τραγούδια και ετοιμάστηκα
για να βγω να πάω τι βόλτα μου μέχρι πλατεία. Λίγο μετά τις δώδεκα βγήκα και από πεζοδρόμιο
μεριά, από την σκιά πήγα πλατεία. Κόσμος αρκετός στην πλατεία, Σάββατο μεσημέρι. Ο κόσμος
επέστρεψε στη μεγάλη πόλη. Πήγα μέχρι τον Βασιλόπουλο και ψώνισα κάτι λίγα που θέλω για
να περάσω ένα τριήμερο. Κόσμος αρκετός σήμερα, στο Βασιλόπουλο, αλλά όλοι λίγα πράγματα
κρατάνε στα χέρια τους. Άλλαξαν οι εποχές του κάτι πάρε και παρ απάνω. Από τον Βασιλόπουλο
πέρασα στον Βενέτη ψώνισα ένα καρβέλι ψωμί για το Σαββατοκύριακο και επέστρεψα σπίτι λίγο
πριν τις δυο για το μεσημεριανό φαγητό. Σήμερα έχει καλή δροσιά, φυσάει αέρας δροσερός από
τον Βοριά δεν θα χρειασθεί κλιματιστικό να χρησιμοποιήσω. Ετοίμασα ένα πιάτο μπάμιες με
κοτόπουλο, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί, και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα
πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη
η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και
μάζεψα τα ρούχα που είχαν στεγνώσει και την απλώστρα. Ήπια δυο γουλιές καφέ και κάθισα και
έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων
μου των καθημερινών. Όμορφη δροσιά έχει σήμερα το απόγευμα. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά.
Έτοιμος για να βγω να πάω μια βόλτα μέχρι τους δικούς μου για να τους δω. Βγήκα και πέρασα
από τους δικούς μου για να τους δω. Κάθισα ήπια ένα χυμό και ένα ποτήρι κρύο νερό, τα είπαμε
τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά έφυγα γιατί θα πάω να δω ποδόσφαιρο Πανιώνιος – ΠΑΟ
παίζουν εδώ στο γήπεδό μας. Πέρασα από το σπίτι να δω αν όλα είναι εν τάξει και έφυγα για να
πάω πλατεία στο καφέ που πηγαίνω για να δω το ματς. Ήπια τον καφέ μου, είδα το ματς και λίγο
μετά τις έντεκα επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά. Τελικά ο Πανιώνιος κέρδισε τον
Παναθηναϊκό 3-0. Μπράβο στον Πανιώνιο. Ο Παναθηναϊκός μόνο ομάδα δεν είναι. Καλή συνέχεια
και στους δυο θα την χρειαστούν. Επιστροφή σπίτι, έφτιαξα ένα καφέ δροσερό Jacombs και κάθισα
διάβασα την επικαιρότητα, πολιτική και αθλητική και συνέχισα την βραδιά μου στο σπίτι. Δροσιά
έχει ίσα, ίσα μέσα στο σπίτι γιατί τα έχω όλα ανοιχτά. Σε λίγο θα βάλω τα κλιματιστικά για να
κοιμηθώ με όμορφη δροσιά. Έτσι πέρασα τη μέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από
νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην επόμενη μέρα του Αυγουστιάτικου καλοκαιριού.....

No comments:

Post a Comment