Wednesday, August 7, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης καλοκαιρινό και δροσερό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Αυγουστιάτικου καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό με δροσιά καλοκαιρινή. Άλλη μια βραδιά που
κοιμήθηκα με δροσιά χωρίς κλιματιστικό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και έφτιαξα να πιω τον καφέ μου παρέα με την πρωινή δροσιά. Ήπια δυο
γουλιές καφέ και τακτοποίησα το καναρίνι όπως κάθε πρωινό. Αυτό με περίμενε ήσυχα να
καθαρίσω το κλουβί, να του βάλω φρέσκια καινούργια τροφή και να του αλλάξω το πόσιμο
νερό με πιο καθαρό και δροσερό. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα λίγα κριτσίνια και
ήπια ένα ποτήρι γάλα φρέσκο δροσερό. Τακτοποίησα την κουζίνα και συμμάζεψα το σπίτι.
Πότισα όλες τις γλάστρες και σκούπισα τα μπαλκόνια. Λίγο πριν τις δέκα βγήκα και πήγα
στον παθολόγο μου και μου έγραψε τα φάρμακα που παίρνω για τους επόμενους τρεις μήνες.
Στη συνέχεια πήγα στο φαρμακείο που παίρνω τα φάρμακα και πήρα τα φάρμακα του μήνα.
Στην επιστροφή για το σπίτι πέρασα από τον φούρνο και πήρα λίγο ψωμί και επέστρεψα σπίτι
να συνεχίσω τη μέρα μου. Σήμερα όμορφα είναι, έχει αρκετή δροσιά, με αέρα δροσερό να φυσά
από τον Βοριά. Λίγος κόσμος παντού. Όσο πλησιάζουμε για τις Παναγίας όλο και αραιώνει
η πόλη. Όλο και φεύγουν για λίγες μέρες διακοπές. Την άλλη βδομάδα θα είμαι μόνος μου όπου
και αν πάω. Όμορφα είναι και στην πόλη αυτό τον μήνα. Τον Αύγουστο του καλοκαιριού. Πάντα
έτσι είναι στην μεγάλη πόλη αυτή την εποχή. Από τον Σεπτέμβρη θα μαζευτούμε όλοι στην πόλη.
Έντεκα η ώρα και παρέα με τον καφέ κάθισα και διαβάζω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και
γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Όμορφα είναι στο σπίτι σήμερα το πρωινό.
Έχει όμορφη δροσιά και κάθεσαι άνετα χωρίς κλιματιστικό. Δώδεκα η ώρα και έτοιμος να βγω
τη βόλτα μου την πρωινή μέχρι πλατεία. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά, από την σκιά πήγα
πλατεία για βόλτα και να καθίσω λίγο στην δροσιά της πλατείας. Όλα τα καφέ και τα μαγαζιά
στο μεγάλο δρόμο είναι άδεια από πελατεία. Από πεζοδρόμιο μεριά προς πλατεία πήγα σχεδόν
μόνος μου. Στην πλατεία πολύ λίγος κόσμος και στα καφέ και στα μαγαζιά τις πλατείας. Η πλατεία
με πολύ λίγο κόσμο. Όσο πλησιάζουμε της Παναγίας όλο και λιγοστεύει ο κόσμος στην πλατεία
και στα μαγαζιά. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία και λίγο μετά τις μία επέστρεψα
σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο κρέας με πατάτες στην κατσαρόλα, σαλάτα,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι δροσερό κρασί κόκκινο και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά.
Τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου, έριξα μια ματιά στο καναρίνι, του άλλαξα το πόσιμο
νερό με άλλο πιο δροσερό και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή χωρίς να βάλω κλιματιστικό.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά
και έριξα μια ματιά στα μηνύματα και στην επικαιρότητα. Έχει όμορφη δροσιά αυτή την ώρα την
απογευματινή λίγο μετά τις επτά. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έτοιμος για να βγω, να πάω
μέχρι τους δικούς μου για να τους δω. Πήγα ήπια ένα χυμό και ένα ποτήρι δροσερό νερό, τα
είπαμε λιγάκι τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά έφυγα και επέστρεψα σπίτι να δω αν όλα
είναι εν τάξει πριν συνεχίσω τη βόλτα μου προς την πλατεία. Όλα εν τάξει στο σπίτι και βγήκα
και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία σιγά σιγά απολαμβάνοντας την όμορφη βραδιά.
Σχεδόν μόνος μου πήγα μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Όλα τα καφέ και τα μαγαζιά τις
νύχτας χωρίς κόσμο όλα και μερικά κλειστά. Στην πλατεία πολύ λίγος κόσμος σε όλα τα μαγαζιά
και στην πλατεία. Έκανα τη βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία που ήταν όμορφα με δροσιά και
λίγο μετά τις έντεκα επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω τη βραδιά. Πήρα τον καφέ μου και κάθισα να
γράψω να διαβάσω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και να ενημερώσω τις σελίδες μου. Έτσι
πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Αυγουστιάτικου καλοκαιριού....

No comments:

Post a Comment