Friday, August 16, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό 15 Αυγούστου. Χρόνια πολλά σε όλους από καρδιάς.
Καλή ανατολή στην Παναγιά μας που σήμερα γιορτάζει και μαζί της γιορτάζει όλη η Ελλάδα
και η ορθοδοξία σε όλο τον Πλανήτη. Χρόνια πολλά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Μεγάλη μέρα σήμερα, γιορτάζει όλη η Ελλάδα την γιορτή
της Παναγιάς μας. Νωρίς το πρωί πήγα στην Εκκλησία και άναψα δυο κεράκια για την γιορτή
της Παναγίας όλου του κόσμου. Όμορφη μέρα σήμερα και ας έχει ζέστη από νωρίς το πρωινό.
Όλοι σου λένε, χρόνια πολλά, άγνωστοι και γνωστοί. Αυτό είναι υπέροχο. Τακτοποίησα το κανάρι
μου όπως κάθε πρωινό, συμμάζεψα το σπίτι, σκούπισα τα μπαλκόνια και πότισα όλες τις γλάστρες.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα λίγα παξιμάδια του λαδιού και ήπια ένα ποτήρι γάλα για
πρωινό. Από νωρίς το πρωινό ακούω τη λειτουργία από την Παναγία της Τήνου. Εννιά η ώρα
βγήκα και πήγα μέχρι την εκκλησία μας έκανα τον σταυρό μου και άναψα δυο κεριά στην Παναγιά.
Επιστροφή στο σπίτι και συνέχεια της μέρας του 15Αύγουστου. Παρέα με τον καφέ μου, έκατσα
και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Σήμερα θα έχει ζέστη αρκετή γύρω στο μεσημέρι. Πριν βγω για
την βόλτα μου θα βάλω σε λειτουργία τα κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι. Μέχρι τότε είμαι
στο σπίτι, γράφω, διαβάζω και ενημερώνω τις σελίδες μου στο Ίντερνετ. Χρόνια πολλά σε όλη την
Ελλάδα και τον Ελληνισμό. Άρχισε η μεσημεριανή ζέστη. Έκλεισα τζαμόπορτες και έβαλα σε
λειτουργία τα κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι. Τελικά δεν βγήκα για βόλτα μεσημεριανή
γιατί έχει ζέστη αρκετή. Κάθισα σπίτι και παρακολουθώ στη ΔΤ τους αγώνες στίβου από το
παγκόσμιο πρωτάθλημα στη Μόσχα. Στο σπίτι είναι όμορφα έχει δροσιά καλή. Ώρα για φαγητό
δύο η ώρα. Ετοίμασα ένα πιάτο γιουβέτσι με κριθαράκι και παρμεζάνα τυρί, σαλάτα με τυρί
ανθότυρο, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι δροσερό κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά,
τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου, έριξα μια ματιά στο καναρίνι, του άλλαξα το πόσιμο
νερό με άλλο πιο δροσερό, του έβαλα ένα φύλλο μαρουλιού και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή.
Στο σπίτι έχει όμορφη δροσιά, έξω στη σκιά η θερμοκρασία είναι 35 βαθμούς. Έξη η ώρα και
έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Σταμάτησα
τα κλιματιστικά, άνοιξα τις τζαμόπορτες και παρέα με τον καφέ μου τον απογευματινό κάθισα
για να παρακολουθήσω τους αγώνες από το παγκόσμιο πρωτάθλημα στίβου στη Μόσχα. Ζέστη
εξακολουθεί να έχει αρκετή. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Παρακολουθώ την σημερινή μετάδοση από την Μόσχα. Η ώρα πήγε σχεδόν εννιά. Τέλος για σήμερα αγώνες, αύριο πάλι από
νωρίς το πρωινό. Σε λίγο θα βγω για τη βραδινή μου βόλτα προς πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά.
Ζέστη αρκετή και σήμερα το βράδυ. Με άπνοια, φεγγαράδα και ζεστό αεράκι από τον Βοριά.
Δέκα η ώρα, έτοιμος για να βγω. Έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά, έκλεισα τις τζαμόπορτες
και βγήκα για τη βόλτα μου. Ζέστη αρκετή με άπνοια και φεγγαράδα στον Αττικό ουρανό. Από
πεζοδρόμιο μεριά σιγά σιγά για να μην ιδρώσω πήγα πλατεία. Πολύ λίγος κόσμος από και προς
πλατεία. Όλα τα μαγαζιά της νύχτας στο μεγάλο δρόμο με πολύ λίγο κόσμο και αρκετά μαγαζιά
κλειστά. Στην πλατεία πολύ λίγος κόσμος απόψε κάθεται και κάνει βόλτα για λίγη δροσιά. Δεν
είναι να καθίσεις πουθενά, παντού ζέστη έχει. Έκανα την βόλτα μου κάθισα λίγο πλατεία και
έντεκα η ώρα επιστροφή στο σπίτι. Όμορφη δροσιά από τα κλιματιστικά στο σπίτι. Έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου για να φύγει ο ιδρώτας, έφαγα ένα γιαούρτη δροσερό με δυο κουταλιές
μαρμελάδα και κάθισα παρέα με τον απογευματινό καφέ και διαβάζω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Η ώρα κοντεύει μεσάνυχτα.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά του 15Αυγουστου. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα τ Αυγούστου......

No comments:

Post a Comment