Thursday, August 1, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τετάρτης καλοκαιρινό, με άπνοια και ζέστη από το πρωί νωρίς.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού και τελευταία μέρα του Ιουλίου.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, με ζέστη και άπνοια γενική. Έπλυνα τα δόντια μου,
έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, πρωί, πρωί.
Η μέρα ξεκίνησε με ζέστη και άπνοια από το ξημέρωμα. Ήπια δυο γουλιές καφέ, τακτοποίησα
το καναρίνι μου το μοναδικό, τον Μήτσο, και σκούπισα τα μπαλκόνια και το σπίτι όλο.
Πότισα όλες τις γλάστρες πρωί πρωί για να έχουν κρατήσει δροσιά για μετά, γιατί αργότερα
θα κάνει αρκετή ζέστη. Τελευταία μέρα του Ιούλη. Αύριο ξεκινά ο Αύγουστος, τελευταίος μήνας
του καλοκαιριού και τελευταίες διακοπές για φέτος. Ακολουθούν οι διακοπές του Σεπτέμβρη
που είναι οι πιο όμορφες για μένα. Πάντα τον Σεπτέμβρη πηγαίνω λίγες μέρες διακοπές. Να δω
αν θα μπορέσω να πάω για λίγες μέρες σε κάποιο νησί του Αιγαίου. Οκτώ η ώρα και χάπια
πρωινά. Έφαγα λίγα κριτσίνια, ήπια ένα ποτήρι γάλα φρέσκο δροσερό και συνέχισα τις δουλειές
τις καθημερινές του σπιτιού. Έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και διάβασα τα μηνύματα.
Λίγο μετά τις εννιά, βγήκα μια που δεν άρχισε ακόμα η ζέστη και πετάχτηκα να πληρώσω την
ΔΕΗ. Πέρασα από το φαρμακείο και πήρα μια κρέμα που ήθελα και επέστρεψα σπίτι για συνέχεια
της μέρας με διάβασμα, γράψιμο και ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Μόνο στο σπίτι
είναι καλά και σήμερα με τέτοια ζέστη. Ο αέρας που έρχεται από τον Βορρά είναι ζεστός. Ένας
φίλος τον λέει καυτό. Με δυσκολία αναπνέεις όταν βρίσκεσαι έξω και πας για τις δουλειές σου.
Ο ιδρώτας τρέχει συνεχώς από το κεφάλι σου και το σώμα σου. Καλύτερα λοιπόν στο σπίτι
μέχρι να περάσει αυτή η ζεστή περίοδος και ν αρχίσει να δροσίζει. Μόνο το βράδυ είναι καλά να
βγεις μια βόλτα. Αυτό προσπαθώ να κάνω και εγώ. Λίγο μετά τις δώδεκα βγήκα και πήγα μέχρι
πλατεία σιγά σιγά από πεζοδρόμιο μεριά, από την σκιά. Έκανα τα λίγα ψώνια που ήθελα και
επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω τη μέρα μου. Κόσμος καθόλου, πουθενά, λόγω ζέστης. Ούτε και στην
πλατεία. Το λίγο αεράκι που φυσά είναι ζεστό. Χρειάζεται προσοχή σήμερα μεγάλη, κυρίως,
οι μεγάλοι άνθρωποι σαν και μένα. Επέστρεψα στα γρήγορα σπίτι ιδρωμένος, έκανα ένα ντους
και ετοίμασα για φαγητό μεσημεριανό. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την
κουζίνα, έριξα μια ματιά στο καναρίνι, το έβαλα μέσα στο σπίτι που έχει δροσιά, ήπια τα χάπια
μου τα μεσημεριανά και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, σταμάτησα τα κλιματιστικά για να
αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού και άνοιξα τις τζαμόπορτες για να δροσίσει. Ζέστη όμως κάνει
ακόμα, ο ήλιος είναι ακόμα ψηλά και πάει προς τη δύση σιγά σιγά. Έβαλα λίγο δροσερό φύλλο
μαρουλιού στο καναρίνι και του άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο δροσερό. Έριξα μια ματιά στα
μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ.
Επτά η ώρα, έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά και έριξα από λίγο νερό σε όλες τις γλάστρες για
να κρατήσουν τη δροσιά όλη τη νύχτα. Οκτώ η ώρα έβγαλα έξω το καναρίνι για να περάσει την
βραδιά του. Αύριο τα ξανά λέμε και πάλι. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και ένα ποτήρι νερό
δροσερό και κάθισα να συνεχίσω τη βραδιά με διάβασμα, γράψιμο μέχρι να δροσίσει για να βγω
τη βόλτα μου την βραδινή. Όσο βραδιάζει σιγά σιγά δροσίζει. Θα βγω γύρω στις δέκα, για βόλτα,
από πεζοδρόμιο μεριά για πλατεία να περάσω τη βραδιά. Βγήκα για τη βόλτα μου την βραδινή
και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία λίγο μετά τις δέκα.
Έχει όμως ζέστη αρκετή, δεν λέει να δροσίσει λιγάκι. Αρκετός κόσμος στην πλατεία, παντού.
Όλοι βγήκαν για λίγη δροσιά μετά την ζέστη της μέρας. Έκανα την βόλτα μου σιγά σιγά και
κάθισα να φάω ένα κουπάκι παγωτό, μια μπάλα. Έφαγα το παγωτό, ήπια και ένα ποτήρι νερό και
επέστρεψα σπίτι λίγο μετά τις έντεκα για να συνεχίσω την βραδιά με διάβασμα, γράψιμο και
ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Έφτιαξα ένα ποτήρι κρύο καφέ και κάθισα να συνεχίσω
την βραδιά μου. Έτσι πέρασα την μέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το
πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα.....

No comments:

Post a Comment