Friday, August 2, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης, του καινούργιο Μήνα και τελευταίου του Καλοκαιριού.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα και στον καινούργιο μήνα του καλοκαιριού.
Καλό Αύγουστο μοναδικό και Ελληνικό. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα με δροσιά αρκετή από
νωρίς το πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον
καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο με ένα ποτήρι δροσερό νερό. Έχει λίγη δροσιά
σήμερα από νωρίς το πρωινό. Τακτοποίησα το καναρίνι μου όπως κάθε πρωινό και αυτό απλά
τσιμπολογάει και τιτιβίζει. Τακτοποίησα την κουζίνα γιατί έχω μαγείρεμα σήμερα, σκούπισα
τα μπαλκόνια, πότισα όλες τις γλάστρες στα μπαλκόνια και συμμάζεψα το σπίτι, πρωί πρωί
που έχει αρκετή δροσιά. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Δροσιά έχει
αρκετή προς το παρόν. Να δούμε το μεσημέρι. Έφαγα λίγα κριτσίνα και ήπια ένα ποτήρι γάλα
φρέσκο δροσερό. Άρχισα την προετοιμασία του σημερινού φαγητού. Το μενού έχει Φακές για
το επόμενο τριήμερο,που μ αρέσουν και είναι και θρεπτικές. Καθάρισα καλά και έπλυνα τις φακές
στο τρυπητό και τις έβαλα να βράσουν. Πήραν λίγες βράσεις και άλλαξα το νερό να φύγουν οι
κιτρινίλες. Έβαλα καινούργιο ζεστό νερό και όλα τ άλλα που χρειάζονται και τα άφησα να
σιγοβράσουν και να χυλώσουν. Παρέα με τον καφέ στην διάρκεια του μαγειρέματος, διάβασα
την επικαιρότητα, τα μηνύματα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές στο Ίντερνετ.
Απλά ρίχνω κάθε τόσο μια ματιά στις φακές μήπως χρειάζονται λίγο νερό. Λίγο μετά τις εννιά
πετάχτηκα στα γρήγορα μέχρι το φούρνο και πήρα ψωμί έξη αυγά και επέστρεψα στο σπίτι
για να συνεχίσω τη μέρα μου και να παρακολουθήσω το μαγείρεμα. Έντεκα η ώρα και αρκετή
δροσιά έχει στο σπίτι από το αεράκι που έρχεται από τις ανοιχτές τζαμόπορτες. Καλά είναι
σήμερα στο σπίτι χωρίς κλιματιστικά. Έβαλα στο καναρίνι ένα φύλλο μαρούλι δροσερό για
να τσιμπολογάει τιτιβίζοντας και η πρώτη μέρα του Αυγούστου πάει καλά με δροσιά αρκετή.
Λίγο μετά τις έντεκα οι φακές χύλωσαν και είναι έτοιμες καλό ψ υμένες και νόστιμες. Λίγο πριν
τις δώδεκα έτοιμος να βγω για να πάω στην τράπεζα να πάρω τη σύνταξη για να κανονίσω τις
υποχρεώσεις μου του Αυγούστου. Βγήκα, πήρα το Τραμ και σε λίγα λεπτά , ήμουν, στην τράπεζα.
Έκανα την δουλειά μου στα γρήγορα, ξανά πήρα το Τραμ και σε πέντε λεπτά επιστροφή στο
σπίτι για να συνεχίσω τη μέρα μου. Η ώρα μόλις πήγε δώδεκα και μισή. Αρκετή δροσιά έχει
σήμερα προς το παρόν. Φυσάει ελαφρύ δροσερό αεράκι από τον Βοριά. Ήπια ένα ποτήρι κρύο
νερό και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και στα μηνύματα. Ενημέρωσα τις σελίδες μου στο
Ίντερνετ, τις καθημερινές και σε λίγο θα ετοιμάσω για το μεσημεριανό φαγητό. Δεν βγήκα σήμερα
βόλτα πρωινή, έκανα τις δουλειές μου στο σπίτι, μαγείρεψα και πήγα τράπεζα. Ετοίμασα ένα πιάτο
φακή με λίγο ξύδι, σαλάτα με τυρί και λίγες ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι κρύα μπίρα.
Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στο καναρίνι,
ήπια το χάπι μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά και έριξα
μια ματιά στο καναρίνι που τιτιβίζει. Του έβαλα ένα φύλλο μαρουλιού τρυφερό και του άλλαξα
το πόσιμο νερό με δροσερό. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και στην επικαιρότητα και έγραψα
για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Δροσιά έχει αρκετή από νωρίς το απόγευμα.
Έριξα από λίγο νερό σε όλες τις γλάστρες και κάθισα παρέα με τον καφέ , ακούω και γράφω
μουσική και τραγούδια. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έτοιμος να βγω να πάω να δω τους
δικούς μου. Λίγο μετά τις οκτώ βγήκα και πέρασα από τους δικούς μου να τους δω. Τους πήγα
φακές που γίνανε πολύ ωραίες για να τις φάνε αύριο. Κάθισα λίγο, τα είπαμε τα καθημερινά και
μετά τις εννιά έφυγα για να πάω κατά τις δέκα μια βόλτα στην πλατεία μια που έχει απόψε καλή
βραδιά και δροσιά. Αρκετός κόσμος σε όλα τα μαγαζιά τις νύχτας στην πλατεία και η πλατεία
γεμάτη όπως κάθε βράδυ. Έκανα τη βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία και μετά τις έντεκα γύρισα
σπίτι να συνεχίσω τη βραδιά. Έφαγα ένα γιαούρτη με δροσερά κομμάτια από πεπόνι και κάθισα
να κάνω ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά με αρκετή δροσιά.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.
Θα τα πούμε αύριο από νωρίς το πρωινό.....

No comments:

Post a Comment