Thursday, August 8, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλή Τετάρτη με δροσιά του Αυγουστιάτικου καλοκαιριού.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό παρέα με την όμορφη δροσιά του πρωινού.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω. Τακτοποίησα το καναρίνι, που με περίμενε, όπως κάθε πρωινό. Πότισα όλες τις
γλάστρες στα μπαλκόνια και σκούπισα για να είναι όλα καθαρά. Τακτοποίησα την κουζίνα
και συμμάζεψα το σπίτι όπως κάθε πρωινό. Έκανα όλες τις δουλειές τις πρωινές, πρωί, πρωί
πριν αρχίσει η ζέστη. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά παρέα με αρκετό δροσερό νερό που είναι
απαραίτητο τώρα την καλοκαιρινή σαιζόν. Χρειάζεται να πίνουμε λίγο πιο πολύ δροσερό νερό.
Λίγο μετά τις εννιά και μισή βγήκα με καπέλο και γυαλιά για να πάω μέχρι πλατεία που έχω
ραντεβού στις δέκα με την κόρη μου να την δω και να τα πούμε λιγάκι τα καθημερινά. Από την
σκιά, από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία που με περίμενε η κόρη μου. Καθίσαμε στου Χατζή
πήραμε από ένα καφέ Ελληνικό στη χόβολη με όμορφο λουκούμι και δροσερό νερό και τα
είπαμε λιγάκι όλα τα νέα Μπαμπάς και κόρη που σε λίγους μήνες, τον Νοέμβρη, θα γίνει μαμά.
Όλα πάνε καλά, προσοχή χρειάζεται και αρκετή υπομονή. Η Άννα είναι μια χαρά και όλα πάνε
καλά και σωστά μεγαλώνει το παιδί στην κοιλιά της Μαμάς. Τα είπαμε μέχρι τις έντεκα και μισή
και πριν πιάσει η ζέστη επιστρέψαμε ο καθένας για το σπίτι του. Πριν επιστρέψω πέρασα από
τον Βασιλόπουλο και πήρα κάτι που ήθελα να ψωνίσω και επιστρέφοντας για το σπίτι πέρασα
από την λαϊκή και ψώνισα λίγες πατάτες και ένα κιλό φασολάκια να τα έχω στο ψυγείο για το
επόμενο μαγείρεμα. Θα κάνω φασολάκια με πατάτες, κολοκύθια και καρότα. Ψώνισα από την
λαϊκή που είχε κόσμο αρκετό και επέστρεψα σπίτι νωρίς για να συνεχίσω τη μέρα μου.
Τακτοποίησα τα φασολάκια, τα καθάρισα, τα έπλυνα καλά τα άφησα να στεγνώσουν και τα
έβαλα στο ψυγείο σε σακούλες για λαχανικά. Μεσημέριασε και άρχισε να έχει ζέστη αρκετή.
Λίγο μετά τις μία έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι για να έχει
δροσιά στο μεσημεριανό φαγητό και μετά στην μεσημεριανή ανάπαυση μέχρι τις έξη. Ετοίμασα
ένα πιάτο φαγητό, κρέας με πατάτες, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα
μια χαρά μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στο καναρίνι, του άλλαξα
το πόσιμο νερό με άλλο δροσερό, του έβαλα μπρόκολο και ένα φύλλο μαρούλι και πήγα για
ανάπαυση μεσημεριανή. Έχει δροσίσει αρκετά το σπίτι με τα κλιματιστικά. Έξω έχει 35 βαθμούς
στην σκιά. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια
μου τα απογευματινά. Έφαγα ένα ακτινίδιο, έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά και έριξα από
λίγο νερό σε όλες τις γλάστρες. Σταμάτησα τα κλιματιστικά και άνοιξα τις τζαμόπορτες για να
μπει φρέσκος αέρας απογευματινός και να αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Επτά η ώρα και
έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα. Διάβασα τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των
σελίδων μου στο Ίντερνετ. Ο ήλιος και η μέρα πάνε σιγά σιγά προς τη δύση και η μέρα αρχίζει
να δροσίζει. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Ήπια τα χάπια μου και έβαλα από δυο σταγόνες
κολλύριο στο κάθε μάτι για την εσωτερική πίεση των ματιών. Αυτό γίνεται τέσσερις φορές
κάθε βδομάδα. Μετά τις οκτώ κάθισα για διάβασμα, γράψιμο και ενημέρωση των σελίδων μου
στο Ίντερνετ. Δροσιά έχει σήμερα η βραδιά με αεράκι δροσερό να φυσά από τον Βοριά.
Δέκα η ώρα και έτοιμος να βγω τη βόλτα μου για πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου
δρόμου. Βγήκα και σιγά σιγά, από πεζοδρόμιο μεριά, για να απολαύσω την δροσιά τις βραδιάς
πήγα πλατεία. Όλα τα μαγαζιά τις νύχτας στο μεγάλο δρόμο, άδεια και ορισμένα κλειστά. Στην
πλατεία λίγος κόσμος, σε όλα τα μαγαζιά και στην πλατεία, κάθεται, η κάνει τη βόλτα του.
Έκανα τι βόλτα μου, κάθισα και έφαγα ένα κουπάκι παγωτό και έντεκα και μισή επέστρεψα
σπίτι για να συνεχίσω τι βραδιά. Επιστροφή σπίτι, έκανα ένα ποτήρι δροσερό καφέ και έριξα
μια ματιά στα μηνύματα και την επικαιρότητα. Έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου και
έκλεισα την βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε και πάλι από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού του Αυγούστου.....

No comments:

Post a Comment