Saturday, August 24, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας......



Καλημέρα....καλό πρωινό Παρασκευής με Αυγουστιάτικη πρωινή δροσιά.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Αυγουστιάτικου καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό παρέα με την Αυγουστιάτικη πρωινή δροσιά.
Απόψε κοιμήθηκα χωρίς να βάλω τα κλιματιστικά. Κοιμήθηκα μια χαρά μέχρι το ξημέρωμα.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Σήμερα έχει δροσιά καλή με αεράκι δροσερό να φυσά από τον Βοριά. Τακτοποίησα το καναρίνι
που με περίμενε, όπως κάθε πρωινό. Πότισα όλες τις γλάστρες στα μπαλκόνια, τακτοποίησα την
κουζίνα γιατί έχω σήμερα μαγείρεμα και συμμάζεψα το σπίτι. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά.
Ήπια δυο γουλιές καφέ και συνέχισα τις πρωινές δουλειές του σπιτιού, πρωί πρωί που έχει δροσιά.
Λίγο μετά τις εννιά ετοίμασα ότι χρειάζονται για το σημερινό φαγητό. Το μενού έχει μπάμιες με
κοτόπουλο. Δέκα η ώρα και έτοιμα όλα. Ξεκίνημα με το σοτάρισμα των κρεμμυδιών και του σκόρδου και το μαγείρεμα συνεχίζεται σε μέτρια φωτιά, όπως πάντα. Λίγο πριν τις 12 το φαγητό
θα είναι έτοιμο, καλά ψημένο και νόστιμο. Δώδεκα η ώρα και το φαγητό έτοιμο. Μάζεψα την
κουζίνα και έτοιμος για να βγω να πάω προς πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά και από την σκιά.
Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία. Λίγος κόσμος παντού. Τα καφέ και όλα
τα μαγαζιά χωρίς πελατεία. Άδεια η πλατεία. Λίγος κόσμος κάνει τη βόλτα του η κάθεται πλατεία.
Έκανα τη βόλτα μου κάθισα λίγο πλατεία στη σκιά και λίγο πριν τις δυο επέστρεψα σπίτι για το
μεσημεριανό φαγητό. Δύο η ώρα και η ζέστη είναι αρκετή. Με την επιστροφή σπίτι έβαλα σε
λειτουργία τα κλιματιστικά για να δροσίσουν το σπίτι να φάω και να ξεκουραστώ ευχάριστα.
Ετοίμασα ένα πιάτο μπάμιες με κοτόπουλο, σαλάτα με τυρί, ένα αυγό βραστό μόνο το ασπράδι,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, ήπια τα χάπια μου τα
μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στο καναρίνι, του άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και
πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Σταμάτησα τα κλιματιστικά και άνοιξα τις τζαμόπορτες
για να μπει φρέσκος αέρας στο σπίτι. Έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα,
έριξα μια ματιά στο καναρίνι, του άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και του έβαλα
ένα φύλλο μαρουλιού δροσερό. Έριξα από λίγο νερό σε όλες τις γλάστρες και κάθισα με τον καφέ
μου και διαβάζω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου στο
Ίντερνετ. Επτά η ώρα και άρχισε να δροσίζει σιγά σιγά όσο ο ήλιος και η μέρα πάνε προς τη δύση.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Η μέρα μικραίνει σιγά σιγά όσο πάμε προς το Φθινόπωρο. Σε λίγες
μέρες φεύγει το καλοκαίρι, αλλάζουμε εποχή, έρχεται Σεπτέμβρης με δροσιές και βροχές. Οκτώ
η ώρα, χάπια βραδινά και κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών. Έβαλα σε ένα μπολ δυο
μερίδες μπάμιες με κοτόπουλο να τις πάω στους δικούς μου τώρα που θα βγω και θα πάω να τους
δω. Λίγο μετά τις οκτώ βγήκα και πήγα μέχρι τους δικούς μου για να δω. Κάθισα λίγο, ήπια ένα
χυμό, τα είπαμε λιγάκι τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά έφυγα για να πάω τι βόλτα μου την
βραδινή μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου. Αρκετό κόσμο σήμερα είχε
από και προς πλατεία. Όλα τα μαγαζιά της νύχτας είχαν κόσμο. Ο κόσμος γύρισε στην μεγάλη
πόλη και εξακολουθεί και γυρίζει. Η πλατεία είχε σήμερα το βράδυ, μετά τις δέκα, πολύ κόσμο.
Όλα γεμάτα Παρασκευή βράδυ στην πλατεία. Όμορφα ήταν. Μόνο που έχει ζέστη αρκετή. Άπνοια
γενική, με ζέστη Αυγουστιάτικη. Έκανα τη βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία, μήπως και δροσίσει,
αλλά δεν και έντεκα η ώρα επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά. Μόλις επέστρεψα έβαλα
σε λειτουργία τα κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι., έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου
γιατί ίδρωσα από την ζέστη, έφτιαξα ένα δροσερό καφέ Jacobs και κάθισα να διαβάσω τα μηνύματα, την επικαιρότητα και να γράψω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Αύριο πάλι, θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Αυγουστιάτικου καλοκαιριού.....

No comments:

Post a Comment