Friday, May 9, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Πέμπτης, Ανοιξιάτικο, με λιακάδα, μπονάτσα και αρκετή δροσιά.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη, με ανοιξιάτικα χρώματα και αρώματα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με τον Ανοιξιάτικο καιρό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, δροσερό και οκτώ η ώρα, ήπια τα
χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο, ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές, τις
καθημερινές. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν, στη θέση τους, στο απάνεμο μπαλκόνι.
Σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες και άνοιξα τις τζαμόπορτες του σπιτιού
να μπουν, το φως της μέρας, του ήλιου και ο Ανοιξιάτικος αέρας για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα
του σπιτιού. Τακτοποίησα το σπίτι και ετοίμασα για μαγείρεμα, λίγο μετά τις εννιά. Ετοίμασα ότι
χρειάζεται για να μαγειρέψω φακές για να έχω για το επόμενο τριήμερο. Δέκα η ώρα και αρχή
μαγειρέματος, με σιγανό μαγείρεμα μέχρι να χυλώσουν. Όμορφη μέρα και η σημερινή για βόλτα
και καφέ, παραλία με το Τραμ η πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Λίγο μετά τις δέκα μπήκα στο
Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, και διαβάζοντας την επικαιρότητα, έκανα ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Παρακολουθώ το μαγείρεμα κάθε τόσο, ενώ ενημερώνω τις
σελίδες μου και γράφω στην σελίδα μου τα καθημερινά. Δώδεκα η ώρα τέλος μαγείρεμα της Φακής. Την δοκίμασα, ψήθηκε μια χαρά και έκλεισα την φωτιά. Τακτοποίησα την κουζίνα και έτοιμος για να βγω την βόλτα μου την πρωινή προς πλατεία. Βγήκα, πέταξα τα σκουπίδια και συνέχισα για πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά του δρόμου που μένω. Αρκετός κόσμος στην πλατεία
για βόλτα, ψώνια και καφέ σε κάποιο από τα πολλά καφέ. Έκανα την βόλτα μου, πήρα ένα καφέ
στο χέρι και κάθισα πλατεία να τον πιο. Πολύ όμορφα. Η μέρα είναι καλοκαιρινή. Ψώνισα λίγες
ντομάτες από το μανάβικο δίπλα στον Βασιλόπουλο και από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα σπίτι.
Στην επιστροφή πέρασα από τον φούρνο, πήρα λίγο ψωμί, δυο γιαούρτια, λίγα τυροπιτάκια και
επέτρεψα σπίτι για φαγητό. Δύο η ώρα, ετοίμασα φαγητό, ένα πιάτο Φακές με λίγο ξύδι, σαλάτα
Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με τυρί και λίγες ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί.
Έφαγα μια χαρά μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα χάπια μου, τακτοποίησα την
κουζίνα και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογεματινά, έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά, τακτοποίησα
την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και μπήκα στο Ίντερνετ. Διάβασα τα μηνύματα, την
επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Όμορφη
η βραδιά, με ανοιξιάτικη ομορφιά και μπονάτσα. Με τα χρώματα της δύσης του ήλιου στον Αττικό
Ουρανό. Σήμερα δεν θα βγω, θα κάτσω σπίτι παρέα με λίγο τηλεόραση, γράψιμο, διάβασμα και
άκουσμα μουσικής και τραγουδιών από τις μουσικές σελίδες στο Ίντερνετ. Έχει και μπάσκετ
σήμερα παίζουν οι δυο μεγάλοι του Μπάσκετ Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός. Έτσι πέρασε και σήμερα η μέρα και η βραδιά. Αύριο και πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη.....

No comments:

Post a Comment