Saturday, May 10, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας......



Καλημέρα.....καλό πρωινό Παρασκευής, ηλιόλουστο, ανοιξιάτικο με μπονάτσα πρωινή.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη με χρώματα και αρώματα ανοιξιάτικα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με τον ανοιξιάτικο καιρό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, δροσερό και οκτώ η ώρα ήπια τα
χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές.
Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν, στη θέση τους, στο απάνεμο μπαλκόνι. Σκούπισα τα
μπαλκόνια και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι, το φως της μέρας, του ήλιου και ο αέρας
ο ανοιξιάτικος για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Πολύ όμορφο το πρωινό, ήρεμο, με
λιακάδα και μπονάτσα ανοιξιάτικη. Το καλοκαίρι είναι μια ανάσα κοντά και οι διακοπές, για όσους
βέβαια μπορούν. Έφαγα ένα ακτινίδιο, δυο παξιμάδια για πρωινό και τακτοποίησα την κουζίνα.
Λίγο μετά τις δέκα μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Πριν τις έντεκα πέρασαν τ αδέλφια μου και με
πήραν να πάμε με τ αυτοκίνητο τους μέχρι το Μενίδι, στο Ειρηνοδικείο, για να τακτοποιήσουμε μια αποποίηση κληρονομιάς. Πήγαμε όσο πιο γρήγορα γίνεται, αλλά είναι μακρυά στην άλλη άκρη
της Αττικής το Μενίδι. Τελειώσαμε όσο πιο γρήγορα γίνεται και επιστροφή σπίτι λίγο μετά τις μία για φαγητό μεσημεριανό. Όλα καλά, αλλά ολόκληρο ταξίδι κάναμε. Στο σπίτι, έριξα μια ματιά στα
καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο γαύρο τηγανιτό
με ένα πιάτο χόρτα με λαδάκι και λεμόνι, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί. Έφαγα μια χαρά
μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα χάπια μου και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά.
Έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα και έριξα μια ματιά στα καναρίνια. Πολύ όμορφο το απόγεμα. Με λιακάδα, μπονάτσα και ζέστη αρκετή. Πετάχτηκα στα γρήγορα μέχρι το μανάβικο της γωνιάς και πήρα ένα μαρούλι και ένα κομμάτι μπρόκολο για τα καναρίνια.
Επιστροφή σπίτι, τακτοποίησα τα λίγα ψώνια για τα καναρίνια και μπήκα στο Ίντερνετ λίγο μετά
τις επτά. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και έγραψα μέχρι τις οκτώ, για ενημέρωση της σελίδας μου τα Καθημερινά. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Η μέρα μεγάλωσε αρκετά. Οκτώ η ώρα και
ακόμα μέρα είναι. Ο ήλιος πάει για να δύσει, με τον Αττικό ουρανό γεμάτο με τα χρώματα της δύσης και ελαφριά συννεφιά. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και έτοιμος να βγω την βόλτα μου
την βραδινή από πεζοδρόμιο μεριά προς πλατεία. Βγήκα και παρέα με το Mp3 με μουσική και από
πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία, λόγω καλής βραδιάς.
Αρκετός κόσμος και στην πλατεία σε όλα τα καφέ λόγω καλοκαιρίας. Έκανα την βόλτα μου, πήρα
ένα μικρό καφέ, κάθισα στην όμορφη πλατεία και λίγο μετά τις εννιά επέστρεψα σπίτι για να
συνεχίσω την βραδιά. Επιστροφή σπίτι, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, όλα εν τάξει και πήγα να
δω τα νέα και τον καιρό στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Λίγο μετά της δέκα, τηλεόραση τέλος. Πήγα
κουζίνα, έφαγα ένα γιαούρτη με μέλι για βραδινό, τακτοποίησα την κουζίνα και μπήκα στο Ίντερνετ συνεχίζοντας την βραδιά. Διάβασα τα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Όμορφα πέρασε και σήμερα η μέρα και η βραδιά.
Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, γιατί ξημερώνει νωρίς.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη.....

No comments:

Post a Comment