Thursday, May 8, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τετάρτης, με Ανοιξιάτικη λιακάδα, μπονάτσα και ζέστη αρκετή
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη, με χρώματα ανοιξιάτικα και αρώματα.
Έρχεται σιγά σιγά το καλοκαίρι και οι διακοπές που ξεκίνησαν όπως κάθε χρονιά, Απρίλη
και Μάη. Πάντοτε κάθε χρονιά πήγαινα διακοπές Απρίλη και Μάη. Η πιο όμορφη και ήσυχη
εποχή για την Ελλάδα μας. Τώρα δεν έχει διακοπές και φωτογράφηση. Τώρα εδώ και προσοχή
μεγάλη. Ούτε εφέτος θα πάω πουθενά. Μόνο εδώ γύρω στην Αττική για φωτογράφηση. Πρέπει να
πάω και την φωτογραφική μου μηχανή για επιθεώρηση και καθαρισμό στους καθρέπτες. Έχω να
το κάνω σχεδόν τρία χρόνια. Πρέπει να πάω. Ξύπνησα και σήμερα νωρίς, το πρωινό, λίγο πριν τις
οκτώ, παρέα με τον Ανοιξιάτικο καιρό και την πρωινή λιακάδα. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά στις οκτώ, για καλή ποιότητα
ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια
δυο γουλιές και συνέχισα τις πρωινές καθημερινές δουλειές. Φρόντισα τα καναρίνια, που με περίμεναν στη θέση τους, στο απάνεμο μπαλκόνι, σκούπισα, τακτοποίησα τα μπαλκόνια και έριξα
από λίγο νερό στις γλάστρες. Άνοιξα τις τζαμόπορτες του σπιτιού, να να μπουν, στο σπίτι, ο αέρας,
το φως της μέρας και ο ήλιος για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Όλα πολύ όμορφα και
σήμερα παρέα με τον Ανοιξιάτικο καιρό. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα ένα ακτινίδιο για πρωινό
και τακτοποίησα το σπίτι, γιατί θα βγω νωρίς σήμερα λίγο μετά τις δέκα. Βγήκα και με το τραμ
πήγα μέχρι την τράπεζα μου στο Παλαιό Φάληρο και πλήρωσα με το εκκαθαριστικό σημείωμα
της εφορίας, που έβγαλα ηλεκτρονικά, αυτά που πρέπει να πληρώσω για το 2013 στη φορολογική
δήλωση του 2014. Τέλειωσα στα γρήγορα γιατί δεν είχε κόσμο καθόλου και με το Τραμ επέστρεψα
σπίτι. Στην επιστροφή ψώνισα από τον Βασιλόπουλο, από το καινούργιο κατάστημα στο Παλαιό Φάληρο, λίγα που ήθελα για το σπίτι και επέστρεψα. Τακτοποίησα τα ψώνια, ήπια δυο γουλιές
καφέ και βγήκα για να πάω με το Τραμ μέχρι τον Νέο Κόσμο τον εγγονό μου για να δω. Η ώρα
είναι έντεκα. Το Τραμ πέρασε αμέσως, το πήρα και σε λίγο ήμουν στον Νέο Κόσμο. Πήγα στο
σπίτι που μένει ο εγγονός μου, με την κόρη μου και τον μπαμπά του και τον βρήκα παρέα με την
γιαγιά του την Νίτσα να πίνει το γάλα του. Βλέποντας παιδικό πρόγραμμα στην τηλεόραση Ένας κούκλος. Έφτιαξα τον καφέ μου, κάθισα μέχρι τις μία, τους είδα και έφυγα να επιστρέψω σπίτι για
φαγητό. Πήρα το Τραμ και σε λίγο στη στάση της γειτονιάς μου και στο σπίτι. Σήμερα είχαμε και
δυο λαϊκές αγορές στην γειτονιά μου, αλλά δεν πήγα και δεν πρόκειται να ξαναπάω λαϊκή.
Απεργία αυτοί, απεργία και εγώ. Έχω τα μανάβικα κοντά μου και τα Σούπερ Μάρκετ. Έχουν απ
όλα και καλύτερα πράγματα. Επιστροφή σπίτι, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα
φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο χοιρινό με πατάτες, το τελευταίο, σαλάτα
Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ρεζέ κρασί Νεμέας. Έφαγα μια
χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα χάπια μου, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και
ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα πιατικά, συμμάζεψα την κουζίνα, ήπια δυο γουλιές
καφέ, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και μπήκα στο Ίντερνετ και συνέχισα το απόγεμα μου στο
σπίτι. Σήμερα δεν θα βγω γιατί έχει ποδόσφαιρο Σούπερ Λίγκα, τα πλέι οφ. ΠΑΟΚ – Ατρόμητος
και Αστέρας Τρίπολης – Παναθηναϊκός. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα
και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Συνεχίζω την παρακολούθηση των πλέι οφ. ΠΑΟΚ – Ατρόμητος 3-0. τώρα παίζει ο Παναθηναϊκός
στην Τρίπολη με τον Αστέρα. Αστέρας Τρίπολης – Παναθηναϊκός 1-3. λίγο μετά τις δέκα είδα
στην Νέα Ελληνική Τηλεόραση την εκπομπή Αθλητική Τετάρτη. Η ώρα κοντεύει λίγο μετά τα
μεσάνυχτα. Μπήκα στο Ίντερνετ έκανα ενημέρωση της σελίδας μου τα Καθημερινά και έτσι
πέρασα την μέρα μου και την βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη.....,

No comments:

Post a Comment