Thursday, May 29, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλή μέρα....καλό πρωινό Τετάρτης, ανοιξιάτικο, με καλοκαιρινή ζέστη και μπονάτσα.
Καλημέρα στην καινούργια μέρα του Μάη με ανοιξιάτικα χρώματα και αρώματα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό παρέα με καλοκαιρινό καιρό λίγο μετά τις επτά. Μεγάλωσε η μέρα και συνεχίζει να μεγαλώνει καθημερινά χωρίς διακοπή, σιγά, σιγά. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, δροσερό και οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό
μέτριο, ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις πρωινές, καθημερινές δουλειές του σπιτιού. Φρόντισα τα
καναρίνια που με περίμεναν, στη θέση τους, στο απάνεμο μπαλκόνι, σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα
από λίγο νερό στην κάθε γλάστρα και άνοιξα τις τζαμόπορτες του σπιτιού να μπουν το φως της
μέρας, του ήλιου και ο ανοιξιάτικος αέρας στο σπίτι για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού.
Πολύ όμορφο το πρωινό με αρκετή δροσιά ανοιξιάτικη από το πρωί. Ντύθηκα και βγήκα λίγο πριν
τις δέκα και πήγα μέχρι τον Βερόπουλο και πήρα δυο πακέτα σαλάτες Μπάρμπα Στάθη, δροσάτες.
Στην επιστροφή για το σπίτι πέρασα από την Vodafon, πλήρωσα το τηλέφωνο και επέστρεψα σπίτι
για συνέχεια της μέρας. Σήμερα Τετάρτη έχουμε και λαϊκή στη γειτονιά. Απλά πέρασα παράλληλα
από πεζοδρόμιο μεριά και έριξα μια ματιά. Επέστρεψα σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια και έβαλα στα
καναρίνια από ένα φύλλο μαρουλιού. Λίγο πριν τις έντεκα έτοιμος, βγήκα να πάρω το Τραμ να πάω
μέχρι τον Νέο Κόσμο να δω τον εγγονό μου και να κάνω παρέα στην γιαγιά Νίτσα που τον προσέχει και να την βοηθήσω για ότι χρειαστεί. Πήγα στο σπίτι του εγγονού μου, έτρωγε την φρούτο κρέμα του την ώρα που πήγα. Όλα μια χαρά. Έκανα μια κούπα καφέ Ελληνικό, κάθισα
μέχρι τις μία, πέρασα πολύ όμορφα και έφυγα επιστρέφοντας με το Τραμ στο σπίτι. Μια χαρά
ο εγγονός μου με την φροντίδα της γιαγιάς του. Ήπιε το γάλα του και κοιμότανε την ώρα που
έφυγα. Επιστροφή σπίτι. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο μακαρόνια με κιμά, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, μια φέτα φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι
Ροζέ κρασί βαρελίσιο από του Μακρή στο Χολαργό. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά τα έβαλα
για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογεματινά.
έπλυνα τα πιατικά και τακτοποίησα την κουζίνα. Ήπια δυο γουλιές καφέ, ντύθηκα και βγήκα να
πάω μια βόλτα μέχρι την παραλία με το Τραμ που έχει όμορφη δροσιά. Πήγα μέχρι τον Μπάτη
στο Παλαιό Φάληρο, έκανα την βόλτα μου από πεζοδρόμιο μεριά, μέχρι το Φλοίσβο και λίγο
μετά τις επτά πήρα το Τραμ και επέστρεψα μέχρι την στάση της γειτονιάς μου. Όμορφη ήταν
η βόλτα η απογεματινή. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και μπήκα στο Ίντερνετ για
να συνεχίσω στο σπίτι την βραδιά που έχει όμορφη δροσιά. Διάβασα την επικαιρότητα και τα
μηνύματα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο μετά τις εννιά άνοιξα
την τηλεόραση στον ΣΚΑΪ για ενημέρωση, μέχρι λίγο μετά τις δέκα που είδα για τον καιρό.
Έκλεισα την τηλεόραση και συνέχισα την βραδιά στο Ίντερνετ. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά.
Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό. Καλή μέρα στην καινούργια μέρα του Μάη.
Καλό πρωινό.....

No comments:

Post a Comment