Tuesday, May 20, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό στην καινούργια βδομάδα του Μάη με ανοιξιάτικο καιρό και συννεφιά
στον Αττικό ουρανό. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη με χρώματα και ανοιξιάτικα
αρώματα. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα
λίγο νερό, δροσερό, στο πρόσωπό μου και οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή
ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές και συνέχισα της πρωινές καθημερινές δουλειές του σπιτιού. Φρόντισα
τα καναρίνια που με περίμεναν στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι, σκούπισα τα μπαλκόνια,
έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν το φως της μέρας, του
ήλιου και ο ανοιξιάτικος αέρας στο σπίτι για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Τακτοποίησα
το σπίτι και ετοίμασα στην κουζίνα ότι χρειάζεται για το σημερινό μαγείρεμα. Το μενού σήμερα
έχει φασολάκια φρέσκα, με κρεμμύδι καρότα, κολοκύθια, πατάτες, ντομάτες, μαϊντανό, λίγο πελτέ, αλάτι, πιπέρι, λίγο λάδι και σιγανό μαγείρεμα. Λίγο πριν τις δέκα όλα έτοιμα και έναρξη με σιγανό βράσιμο μετά το σοτάρισμα του κρεμμυδιού. Λίγο πριν τις δώδεκα έτοιμο το φαγητό, νόστιμο και καλά ψημένο. Έκλεισα την φωτιά, δοκίμασα λίγο, φαγητό, τακτοποίησα την κουζίνα και έτοιμος
να βγω να πάω μια βόλτα μέχρι πλατεία, από πεζοδρόμιο μεριά. Συννέφιασε κανονικά με σύννεφα
της βροχής στον Αττικό ουρανό. Βγήκα λίγο μετά της δώδεκα, πέταξα τα σκουπίδια και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα προς πλατεία. Ψιχαλίζει πολύ σιγά, αλλά εγώ πάω πλατεία κατάλληλα
ντυμένος. Αρκετός κόσμος στην πλατεία, αρχή της βδομάδας, κάνει την βόλτα του, τα ψώνια του
και πίνει τον καφέ του σε κάποιο από τα πολλά καφέ της πλατείας. Έκανα την βόλτα μου, ήπια
ένα καφέ μικρό στα όρθια, κάθισα λίγο πλατεία, δεν βρέχει τώρα και λίγο μετά τις μία επιστροφή
σπίτι για μεσημεριανό φαγητό. Στην επιστροφή πέρασα από το Pet City της γειτονιάς και πήρα
λίγη τροφή για τα καναρίνια. Επιστροφή, σπίτι, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από
ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο φασολάκια, φρέσκα, με πατάτες, καρότα
και κολοκύθια, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί
ροζέ βαρελίσιο. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα χάπια μου,
τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού. Έξη η ώρα και έγερση. Ήπια τα
χάπια μου τα απογεματινά, έριξα στα καναρίνια μια ματιά, έπλυνα τα πιατικά και τακτοποίησα
την κουζίνα. Ήπια δυο γουλιές καφέ, συμμάζεψα το δωμάτιό μου και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα
μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση των σελίδων μου.
Λίγο μετά τις επτά παρακολουθώ το παιχνίδι μπάσκετ μεταξύ Πανιωνίου – Ολυμπιακού στο
κλειστό της Νέας Σμύρνης για τον τρίτο τελικό. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και έτοιμος για να βγω να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω. Βγήκα και κάνοντας και την βόλτα μου την βραδινή πήγα στους δικούς μου. Τους πήγα και δυο μερίδες φασολάκια, από αυτά που
μαγείρεψα, κάθισα μέχρι τις εννιά, είπαμε τα καθημερινά και έφυγα για επιστροφή στο σπίτι να
συνεχίσω την βραδιά μου. Επέστρεψα σπίτι, ήπια δυο γουλιές καφέ, είδα τα νέα στον ΣΚΑΪ τα
αθλητικά, τον καιρό και μπήκα στο Ίντερνετ για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Στο Μπάσκετ Κέρδισαν και ο Ολυμπιακός τον Πανιώνιο και ο Παναθηναϊκός τον ΠΑΟΚ και έτσι
θα παίξουν στους τελικούς για την ανάδειξη του Πρωταθλητή. Διάβασα τα μηνύματα και την
επικαιρότητα στο Ίντερνετ και συνέχισα την ενημέρωση των σελίδων μου. Μετά τις δέκα έφαγα
ένα μπολ CORN FLAKES με γάλα φρέσκο για βραδινό και συνέχισα την βραδιά μου στο Ίντερνετ.
Έτσι πέρασα την μέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη, του τελευταίου μήνα της Άνοιξης. Το καλοκαίρι
είναι μια ανάσα κοντά....

No comments:

Post a Comment