Friday, May 16, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης, ανοιξιάτικο, με αρκετή δροσιά και λιακάδα στην Αττική.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη με χρώματα και αρώματα ανοιξιάτικα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα
ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια
δυο γουλιές και συνέχισα τις πρωινές δουλειές του σπιτιού. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν στην θέση τους, στο απάνεμο μπαλκόνι, σκούπισα, τακτοποίησα τα μπαλκόνια και έριξα
από λίγο νερό στις γλάστρες. Τα καναρίνια κελαηδάνε από νωρίς το πρωινό. Πολύ όμορφη η μέρα.
Με αρκετή δροσιά ανοιξιάτικη. Μόνο που χρειάζεται προσοχή αυτή η αλλαγή του καιρού. Χρειάζεται κατάλληλο ντύσιμο για αποφυγή κρυολογήματος. Τέλειωσα τις πρωινές δουλειές του
σπιτιού, έφαγα ένα ακτινίδιο και ένα μπολ CORN FLAKES με γάλα φρέσκο και μπήκα για λίγο
στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και στη επικαιρότητα και ετοιμάστηκα για να βγω
να πάω μέχρι τον Νέο Κόσμο να δω τον εγγονό μου που είναι με την γιαγιά την Νίτσα. Λίγο μετά
τις δέκα βγήκα, πήρα το Τραμ και πήγα στην πλατεία να κάνω στα γρήγορα τις δουλειές μου.
Τέλειωσα χωρίς καθυστέρηση, πήρα το Τραμ από την πλατεία και λίγα λεπτά βρέθηκα στον Νέο
Κόσμο. Πήρα κάτι που ήθελε η γιαγιά Νίτσα από τον φούρνο της γειτονιάς, πήρα για μένα ψωμί
και δυο κουλούρια και πήγα στο σπίτι της κόρης μου να δω τον εγγονό μου. Κάθισα μέχρι τις μία,
έφτιαξα μια κούπα καφέ, έκανα παρέα στον εγγονό μου που μεγαλώνει καθημερινά και στην γιαγιά
την Νίτσα, είπαμε τα καθημερινά, έπαιξα με τον εγγονό που είναι ένας κούκλος και λίγο πριν τις
μία έφυγα και γύρισα πλατεία. Ψώνισα ένα κομμάτι μπρόκολο και ένα μαρούλι για τα καναρίνια
και επέστρεψα σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά για φαγητό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα
από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα μεσημεριανό φαγητό. Ένα πιάτο χοιρινό με πατάτες και
πιπεριές, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ βαρελίσιο κρασί Νεμέας. Έφαγα μια
χαρά, μάζεψα τα πιατικά τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου
και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
και ήπια τα χάπια μου τα απογεματινά. Έπλυνα τα πιατικά, μάζεψα την κουζίνα, ήπια δυο γουλιές
καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα στα γρήγορα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την
επικαιρότητα έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Όμορφο το απόγεμα, μόνο
που έχει λίγη ψύχρα, ανοιξιάτικη. Μπασκετική βραδιά σήμερα. Παίζουν τώρα νωρίς Παναθηναϊκός
ΠΑΟΚ, στο ΟΑΚΑ και αργότερα όταν τελειώσουν παίζουν Ολυμπιακός – Πανιώνιος στο ΣΕΦ.
Τα παιχνίδια τα δείχνει η ΝΕΡΙΤ. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο θα τα πούμε
και πάλι από νωρίς το πρωινό. Καλημέρα στην καινούργια μέρα του Μάη.
Στο Μπάσκετ κέρδισαν και ο Παναθηναϊκός, δύσκολα και ο Ολυμπιακός εύκολα.....
Καλή συνέχεια στις επιτυχίες.....

No comments:

Post a Comment