Monday, May 5, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Κυριακής, ανοιξιάτικης, ηλιόλουστης με μπονάτσα.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα της άνοιξης με χρώματα και αρώματα του Μάη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με τον ανοιξιάτικο καιρό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό, δροσερό, στο πρόσωπό μου και οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο, ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις πρωινές καθημερινές δουλειές του
σπιτιού. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι, σκούπισα
τα μπαλκόνια, τακτοποίησα τις γλάστρες και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι, το φως
της μέρας, του ήλιου και ο ανοιξιάτικος αέρας για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Τακτοποίησα το σπίτι, έφαγα ένα ακτινίδιο και δυο κουλουράκια για πρωινό και συμμάζεψα την
κουζίνα. Πολύ όμορφο το πρωινό, ανοιξιάτικο και δροσερό. Λίγο μετά τις δέκα μπήκα στο Ίντερνετ
έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση των σελίδων
μου των καθημερινών. Έγραψα στη σελίδα μου τα Καθημερινά για τα πρωινά και συνέχισα το πρωινό στο σπίτι, με γράψιμο, διάβασμα και άκουσμα μουσικής από τις μουσικές σελίδες. Μετά
τις 12 έτοιμος να βγω για την πρωινή Κυριακάτικη βόλτα μου προς πλατεία. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου που περνά το Τραμ πήγα πλατεία. Αρκετός κόσμος από
και προς πλατεία, σήμερα, λόγω καλοκαιρίας. Πήγα πλατεία, πολύς κόσμος, όλα γεμάτα, πλατεία
και καφέ. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να πάρεις καφέ στο χέρι και να κάτσεις πλατεία
σε κάποιο σκαλοπάτι, η πεζούλι. Αυτό και έκανα. Μόλις ήπια τον καφέ, έκανα μια βόλτα μικρή
και ψώνισα κάτι λίγα από τον Βασιλόπουλο που ήταν ανοιχτός σήμερα, όπως και μερικά άλλα
καταστήματα στην πλατεία και στην Ομήρου και μετά τις μία επιστροφή σπίτι για φαγητό. Όμορφα
ήταν στην πλατεία με την ανοιξιάτικη καλοκαιρία. Επιστροφή σπίτι, έριξα μια ματιά στα καναρίνια
τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ζέστανα ένα πιάτο χοιρινό με πατάτες
έφτιαξα σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με τυρί και ένα αυγό βραστό σφιχτό μόνο το ασπράδι,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί, Νεμέας, βαρελίσιο. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά,
τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για
ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα
χάπια μου τα απογευματινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και έπλυνα τα
πιατικά τα μεσημεριανά. Πολύ όμορφο το απόγεμα και αρκετά ζεστό, με λιακάδα, μπονάτσα και καθαρό τον Αττικό ουρανό. Επτά η ώρα και συνεχίζω στο Ίντερνετ με γράψιμο για ενημέρωση
τις σελίδας μου τα Καθημερινά. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και στην επικαιρότητα. Αθλητική
η σημερινή Κυριακή, με ποδόσφαιρο από νωρίς. Αστέρας Τρίπολης – Ατρόμητος στην Τρίπολη
και πιο βράδυ Παναθηναϊκός – ΠΑΟΚ στη Λεωφόρο. Για τα πλέι οφ. Καλή συνέχεια. Οκτώ η ώρα
και ακόμα μέρα είναι, σε λίγο ο ήλιος θα δύσει. Τα χρώματα της δύσης ομορφαίνουν τον Αττικό
ουρανό. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και συνεχίζω στο σπίτι με γράψιμο, διάβασμα και παρακολούθηση τα Αθλητικά. Σήμερα δεν θα βγω. Θα μείνω σπίτι να παρακολουθήσω την Αθλητική Κυριακή, τα νέα στον ΣΚΑΪ και τον καιρό λίγο μετά τις εννιά. Είδα τα νέα και τον καιρό
την Αθλητική Κυριακή στην Νέα Ελληνική τηλεόραση, την ΝΕΡΙΤ και συνέχισα στο Ίντερνετ
μέχρι τα μεσάνυχτα. Ενημέρωσα τις σελίδες μου και έτσι πέρασα την ημέρα και την Κυριακάτικη
βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην καινούργια βδομάδα του Μάη με ανοιξιάτικο καιρό.....

No comments:

Post a Comment