Thursday, May 1, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης της τελευταίας μέρας του Απρίλη, με λιακάδα και μπονάτσα.
Καλό πρωινό στην τελευταία μέρα του Απρίλη. Ακολουθεί ο Μάιος με τα χρώματα της Άνοιξης και
τ αρώματα. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με τον όμορφο
ανοιξιάτικο καιρό. Τελευταία μέρα τ Απρίλη. Του χρόνου πάλι. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
δροσερό νερό στο πρόσωπό μου και οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα
ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο, ήπια
δυο γουλιές και συνέχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές. Φρόντισα τα καναρίνια που με
περίμεναν στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι, σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό
στις γλάστρες, άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι το φως της μέρας, του ήλιου και ο αέρας
για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού την καθημερινή. Έφτιαξα τροφή για τα καναρίνια, τους έβαλα από ένα κομμάτι μπρόκολο, έφαγα λίγα παξιμάδια για πρωινό και τακτοποίησα την
κουζίνα. Έντεκα η ώρα τακτοποίησα το σπίτι, έριξα μια ματιά στο Ίντερνετ και ετοιμάστηκα να
βγω για να πάω για τις πρωινές μου δουλειές. Βγήκα μετά τις έντεκα πήγα για λίγα ψώνια, έκανα
τις δουλειές μου και επέστρεψα σπίτι λίγο μετά τις μία. Στην επιστροφή αγόρασα την κάρτα
απεριόριστων διαδρομών για τον Μάιο. Έριξα μια ματιά στα περιστέρια στην επιστροφή στο σπίτι,
τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο φασολάδα, σαλάτα με λίγες
ελιές και λίγο ανθότυρο, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί Νεμέας. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα
τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά
και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια
τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά και τακτοποίησα την κουζίνα.
Ήπια δυο γουλιές καφέ, μπήκα στο Ίντερνετ να παρακολουθήσω τους ποδοσφαιρικούς αγώνες για
τα Πλέι οφ τις Σούπερ Λίγκα. Ατρόμητου – Παναθηναϊκού. Τέλειωσε το παιχνίδι λίγο πριν της επτά. Ατρόμητος – Παναθηναϊκός 1-1. Τώρα άρχισε το παιχνίδι ΠΑΟΚ- Αστέρας Τρίπολης.
Τελικό αποτέλεσμα ΠΑΟΚ – Αστέρας Τρίπολης 1-1. η ώρα είναι λίγο μετά τις εννιά, πάω για να
δω τα νέα και τον Καιρό στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Τέλος με τον ΣΚΑΪ. Πήγα στη ΔΤ για να δω
τον αγώνα από το Λονδίνο Τσέλσι – Ατλετικο Μ. Για το Τσάμπιονς Λιγκ. Λίγο μετά τις έντεκα
και μισή τέλειωσε ο αγώνας για την πρόκριση στον Τελικό. Τσέλσι – Ατλέτικο Μ. 1-3.
Προκρίθηκε για τον τελικό η Ατλέτικο Μ. Που θα παίξει στον τελικό με την Ρεάλ Μ. Δυο ομάδες
από την Ισπανία και από την ίδια πόλη. Ο Τελικός θα γίνει στη Λισαβόνα στις 24 Μαΐου.
Βραδιά ποδοσφαιρική σήμερα η Τετάρτη. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά, αύριο πάλι τα λέμε
από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του καινούργιου
μήνα. Πρώτη του Μάη αύριο με χρώματα και αρώματα της Άνοιξης.

No comments:

Post a Comment