Sunday, May 4, 2014

Τα Καθημερινά της καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....καλό πρωινό Σαββάτου, Ανοιξιάτικο με λιακάδα και πολύ όμορφο καιρό.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα με χρώματα και αρώματα του Μάη και της άνοιξης.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με την ομορφιά του Μάη.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια
μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να
πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο και συνέχισα τις δουλειές του σπιτιού της πρωινές. Φρόντισα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι, στη θέση τους, που με περίμεναν, σκούπισα τα μπαλκόνια και
έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες. Ήπια δυο γουλιές καφέ και ετοίμασα ότι χρειάζεται για να
μαγειρέψω σήμερα, κρέας, χοιρινό, με πατάτες στην κατσαρόλα, με ντομάτα φρέσκια τριμμένη,
σέλινο και μαϊντανό από της γλάστρες μου, δυο κρεμμύδια, δυο πιπεριές, πράσινη και κόκκινη,
λίγο λάδι, αλάτι και πιπέρι. Μαγείρεμα σιγανό για να γίνει νόστιμο το φαγητό. Άρχισα λίγο μετά
τις εννιά και μισή και το μαγείρεμα τέλειωσε, έκλεισα την φωτιά λίγο πριν τις δώδεκα. Όλα στην
κουζίνα είναι τακτοποιημένα και εγώ έτοιμος να βγω να πάω την βόλτα μου μέχρι πλατεία και να
πιω ένα μικρό καφέ σε κάποιο από τα πολλά καφέ της πλατείας. Λίγο μετά τις δώδεκα βγήκα
πέταξα τα σκουπίδια στον κάδο των σκουπιδιών και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία. Πολύς
κόσμος στην πλατεία, Σαββάτο μεσημέρι. Όλα γεμάτα. έκανα την βόλτα μου, ήπια τον καφέ μου,
κάθισα λίγο στην πλατεία που ήταν όμορφα, ψώνισα λίγες ντομάτες και επέστρεψα σπίτι από
πεζοδρόμιο μεριά για για φαγητό λίγο μετά τις μία. Άνοιξη πια προς καλοκαίρι. Όλα όμορφα. Αυτή
την εποχή. Άλλες χρονιές τέτοια εποχή έφευγα πάντα διακοπές για φωτογράφηση. Τώρα δύσκολα
τα πράγματα, με τον καρκίνο μου στον λάρυγγα. Χρειάζεται μεγάλη προσοχή αυτή την εποχή.
Η τραχειοτομή μου δεν μου επιτρέπει να κάνω και μπάνια και ούτε να κουράζομαι. Επιστροφή
σπίτι. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό.
Ένα πιάτο, ζεστό, χοιρινό με πατάτες, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα
ποτήρι ροζέ κρασί Νεμέας, βαρελίσιο. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο,
τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά
και ετοιμάστηκα να βγω να πάω μια βόλτα μέχρι την παραλία με το Τραμ να περπατήσω λιγάκι.
Όμορφο το απόγεμα, ανοιξιάτικο με συννεφιά, με λίγο αεράκι δροσερό από τον νοτιά. Κατέβηκα
στον Μπάτη του Παλαιού Φαλήρου και έκανα την βόλτα μου στο πεζόδρομο. Πολύ όμορφα ήτανε
και είχε αρκετό κόσμο στην βόλτα. Λίγο μετά τις επτά πήρα το Τραμ και επέστρεψα σπίτι. Τέλος
της βόλτας μου για σήμερα. Επέστρεψα σπίτι, ήπια δυο γουλιές καφέ, έριξα μια ματιά στα καναρίνια,
έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά, έβαλα το φαγητό, που είχε κρυώσει, στο ψυγείο και τακτοποίησα
την κουζίνα. Μπήκα στο Ίντερνετ έριξα μια ματιά στα μηνύματα, την επικαιρότητα και άρχισα να παρακολουθώ τους αγώνες μπάσκετ τις Α1. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και συνεχίζω
την βραδιά μου στο σπίτι με αθλητικά, ενημέρωση των σελίδων μου και λίγο τηλεόραση. Εννιά η ώρα
είδα στον ΣΚΑΪ τα νέα και τον καιρό και συνέχισα στο Ίντερνετ με αθλητικά και ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Έτσι πέρασα την μέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς
το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη.....

No comments:

Post a Comment