Tuesday, May 27, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Δευτέρας. Τελευταία βδομάδα του Μάη και της άνοιξης.
Καλό πρωινό στην τελευταία Δευτέρα του Μάη και της άνοιξης. Η καλοκαιρινή σαιζόν είναι
μια ανάσα κοντά. Το καλοκαίρι μπήκε για τα καλά, με καλοκαιρινό καιρός και ζέστη αρκετή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, παρέα με ζέστη καλοκαιρινή από νωρίς το πρωί. Έπλυνα
τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, δροσερό, και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά και συνέχισα τις δουλειές τις
πρωινές. Ήπια δυο γουλιές καφέ και φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν στη θέση τους στο
απάνεμο μπαλκόνι. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια και τις γλάστρες. Έριξα από λίγο
νερό στις γλάστρες και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι, το φως της μέρας, του ήλιου
και ο ανοιξιάτικος αέρας για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Ζέστη και σήμερα από το
πρωί, καλοκαιρινή και σχεδόν άπνοια στην Αττική. Τέλειωσα με τις πρωινές δουλειές του σπιτιού,
τις καθημερινές και πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο της γειτονιάς και ψώνια λίγα ακτινίδια για μένα
και λίγο μπρόκολο και ένα μαρούλι για τα καναρίνια. Επέστρεψα σπίτι, έπλυνα καλά τα ψώνια
και τα τακτοποίησα στο ψυγείο. Λίγο πριν τις έντεκα, έτοιμος για να βγω να πάω με Τραμ μέχρι
τον Νέο Κόσμο, τον εγγονό μου για να δω που είναι με την γιαγιά του την Νίτσα γιατί η κόρη μου
είναι στην δουλειά μέχρι τις πέντε. Δεν άργησε το Τραμ και λίγο μετά τις έντεκα, Νέο Κόσμο.
Αρκετός κόσμος στο Τραμ που πηγαίνει στις δουλειές του. Ψώνισα κάτι λίγα από τον φούρνο
τις γειτονιάς και πήγα στο σπίτι της κόρης μου. Ο εγγονός μου μόλις είχε φάει την κρέμα του και
έπαιζε. Κάθισα, τους είδα, εγγονό και γιαγιά, έφτιαξα μια κούπα καφέ την ήπια παρέα με την
γιαγιά και τον εγγονό και μία η ώρα έφυγα για επιστροφή στο σπίτι με το Τραμ. Όλα καλά και
ο εγγονός μου και η γιαγιά μια χαρά. Επιστροφή μισή ώρα μετά τις μία. Πέρασα από τον φούρνο
πήρα δυο γιαούρτια και επέστρεψα σπίτι. Τακτοποίησα τα γιαούρτια στο ψυγείο, έβαλα από ένα
φύλλο μαρουλιού στα καναρίνια και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο μακαρόνια με κιμά, με μπόλικη
παρμεζάνα, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με ανθότυρο, μια φέτα φρέσκο ψωμί και ένα
ποτήρι ροζέ κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την
κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα, έγερση. Έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογεματινά. Έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα
την κουζίνα, ήπια δυο γουλιές καφέ και έριξα μια ματιά στα καναρίνια. Πολύ όμορφο το απόγεμα
με ζέστη αρκετή και άπνοια ανοιξιάτικη. Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, την
επικαιρότητα και παρακολούθησα τον αγώνα μπάσκετ ΠΑΟΚ – Πανιώνιος από τη Θεσσαλονίκη
τον δεύτερο τελικό για την τρίτη θέση στο Πρωτάθλημα. Το αποτέλεσμα ΠΑΟΚ- Πανιώνιος 81-63
και ο ΠΑΟΚ έκανε το 2-0. λίγο πριν τις οκτώ άνοιξα την τηλεόραση για να δω το παιχνίδι μεταξύ
Ολυμπιακού – Παναθηναϊκού από το ΣΕΦ. Πριν τις δέκα τέλειωσε το παιχνίδι, με νικητή τον
σπουδαίο Ολυμπιακό. Τελικό αποτέλεσμα Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός 89-64.
ο Ολυμπιακός έκανε το 1-1 στον δεύτερο τελικό για το Πρωτάθλημα. Επόμενος αγώνας την Πέμπτη το απόγεμα στο ΟΑΚΑ. Καλή συνέχεια. Είδα λίγο τα νέα και τον καιρό στον ΣΚΑΪ,
έκλεισα την τηλεόραση και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω με ενημέρωση των σελίδων μου.
Λίγο πριν τις έντεκα έφαγα ένα γιαούρτι με μαρμελάδα, για βραδινό και συνέχισα την ενημέρωση
των σελίδων μου, μέχρι να κλείσει η βραδιά. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο
πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο μετά τις επτά.
Καλημέρα στην καινούργια μέρα του Μάη. Καλό πρωινό.....

No comments:

Post a Comment