Sunday, May 18, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλό πρωινό Κυριακής παρέα με τις Αυτοδιοικητικές εκλογές. Οι πολίτες πρέπει
να αποφασίσουν για το μέλλον τους και όχι οι πολιτικοί. Καλό πρωινό ανοιξιάτικο με καλό καιρό.
Καλημέρα στην καινούργια μέρα του Μάη με χρώματα και ανοιξιάτικα αρώματα. Νωρίς ξύπνησα
και σήμερα το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό δροσερό στο
πρόσωπό μου και οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή
συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές
και συνέχισα τις πρωινές καθημερινές δουλειές. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν στη
θέση τους, στο απάνεμο μπαλκόνι. Σκούπισα τα μπαλκόνια και έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες.
Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι το φως της μέρας, του ήλιου και ο ανοιξιάτικος αέρας
για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Όμορφη η σημερινή Κυριακή, με λίγη συννεφιά στην
Αττική, για βόλτα πρωινή και καφέ, παραλία η πλατεία μετά την ψήφο των Αυτοδιοικητικών εκλογών. Τακτοποίησα το σπίτι και άνοιξα την τηλεόραση για να δω λίγο, στον ΣΚΑΪ, για την
ψηφοφορία. Έφαγα ένα μπολ με CORN FLAKES και γάλα για πρωινό, μάζεψα την κουζίνα και μπήκα στο Ίντερνετ. Διάβασα τα μηνύματα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων
μου διαβάζοντας την καθημερινότητα. Τα καναρίνια κελαηδάνε και τα δυο από το πρωινό και μου
κρατάνε συντροφιά, την ώρα που γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Καλοκαιριάζει σιγά,
σιγά και μεγαλώνει η μέρα συνεχώς. Καιρός για διακοπές, όσοι μπορούν. Δεν θα πάω να ψηφίσω
γιατί έχω ξεπεράσει τα 70 χρόνια. Τον Φλεβάρη συμπλήρωσα τα 74. δεν χρειάζεται να αποφασίσω
για το μέλλον μου. Ας πάνε όλοι οι νεώτεροι να ψηφίσουν για καλύτερο αύριο και μέλλον με
αξιοπρέπεια, για καλύτερη ποιότητα ζωής. Δώδεκα η ώρα και έτοιμος να βγω να πάω μια βόλτα
μέχρι παραλία με το Τραμ. Βγήκα και με το Τραμ που δεν άργησε να έρθει πήγα παραλία για την
βόλτα μου. Κατέβηκα, Μπάτη, Παλαιό Φάληρο και περπάτησα μέχρι το πάρκο Φλοίσβου, από
τον πεζόδρομο. Αρκετός κόσμος στην βόλτα, αρκετοί με τα ποδήλατα και και πολλοί έκανα μπάνιο.
Καλοκαιρινή σχεδόν η μέρα. Έκανα την βόλτα μου, ήπια και ένα καφέ στο πάρκο Φλοίσβου και λίγο μετά τις μία πήρα πάλι το Τραμ από τον Φλοίσβο και επέστρεψα σπίτι για φαγητό. Πολύ όμορφη ήταν η βόλτα. Στην επιστροφή πήρα δυο γιαούρτια από τον φούρνο και επέστρεψα σπίτι.
Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα μπρόκολο και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο
χοιρινό με πατάτες και πιπεριές, το τελευταίο, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, φρέσκο ψωμί και ένα
ποτήρι ροζέ κρασί βαρελίσιο. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύση, ήπια τα
χάπια μου, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογεματινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ,
έπλυνα τα πιατικά, έβγαλα από την κατάψυξη μισό κιλό φασολάκια, φρέσκα, να ξεπαγώσουν, για
να τα μαγειρέψω αύριο. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια και μπήκα στο Ίντερνετ. Διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Επτά η ώρα και έκλεισαν
οι κάλπες για τις Αυτοδιοικητικές εκλογές. Άνοιξα την τηλεόραση λίγο μετά τις επτά για ν ακούσω
για τις εκλογές, τον πρώτο γύρο, γιατί έχουμε εκλογές και την ερχόμενη Κυριακή, μαζί με τις
Ευρωεκλογές. Λίγο μετά τις επτά στην Τηλεόραση, ΝΕΡΙΤ, παρακολούθησα το παιχνίδι μπάσκετ
για την τρίτη θέση της Ευρωλίγκα μεταξύ Μπαρτσελόνα – ΤΣΣΚΑ. Στις έντεκα η ώρα θα μάθουμε
σχεδόν τα αποτελέσματα για τις εκλογές και ποιοι προηγούνται για τον δεύτερο γύρο. Οκτώ η ώρα
ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και συνέχισα με την τηλεόραση και το μπάσκετ. Τελικά κέρδισε
η Μπαρτσελόνα την ΤΣΣΚΑ 93-78. στις εννιά αρχίζει ο μεγάλος τελικός Ρεάλ – Μακάμπι. Εν τω
μεταξύ παρακολουθώ και τα αποτελέσματα των αυτοδιοικητικών εκλογών. Τέλειωσε ο τελικός
του Ευρωπαϊκού Μπάσκετ. Τελικό αποτέλεσμα Ρεάλ Μαδρίτης – Μακάμπι 86-98.
Ένα μεγάλο μπράβο στην Μακάμπι. Έτσι πέρασε σήμερα η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα
λέμε από νωρίς το πρωινό. Καλημέρα στην καινούργια μέρα του Μάη.....

No comments:

Post a Comment