Saturday, May 31, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....καλή Παρασκευή με ανοιξιάτικη δροσιά στην Αττική. Καλό πρωινό στην καινούργια
μέρα του Μάη με λιακάδα και αρκετή δροσιά από το πρωινό. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο
μετά τις επτά παρέα με την ανοιξιάτικη δροσιά. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό δροσερό
στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα ήπια
τα χάπια μου για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Συνέχισα μετά τις οκτώ τις
πρωινές καθημερινές δουλειές του σπιτιού. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν στη θέση
τους στο απάνεμο μπαλκόνι, σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις
γλάστρες και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι το φως της μέρας, του ήλιου και ο αέρας
ο ανοιξιάτικος, που σήμερα είναι δυνατός, για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Λίγο μετά
τις εννιά πετάχτηκα μέχρι το ψαράδικο της γειτονιάς και ψώνισα μισό κιλό γαύρο και δυο πιπεριές
πράσινες για να μαγειρέψω το σημερινό φαγητό. Θα φτιάξω γαύρο με ντομάτα, ένα κρεμμύδι και
δυο πιπεριές στην κατσαρόλα. Επιστροφή σπίτι και ετοιμασία για μαγείρεμα. Δέκα η ώρα και όλα έτοιμα για το μαγείρεμα του γαύρου με ντομάτα. Αρχή με σοτάρισμα του κρεμμυδιού και των δυο
πράσινων πιπεριών. Στην συνέχεια έριξα τις ντομάτες τριμμένες, με λίγο αλάτι και πιπέρι και έψησα την σάλτσα για 20 λεπτά. Στη συνέχεια έβαλα τους γαύρους τον ένα δίπλα στον άλλο και
συνέχισα σε σιγανή φωτιά το μαγείρεμα κουνώντας λίγο την κατσαρόλα να βυθιστούν οι γαύροι
στην ντομάτα. Σε μισή ώρα έτοιμο το φαγητό με σιγανό μαγείρεμα. Έντεκα η ώρα όλα έτοιμα.
Έπλυνα ότι χρησιμοποίησα για το μαγείρεμα, μάζεψα και τακτοποίησα την κουζίνα, δοκίμασα το
φαγητό που ήταν νόστιμο και καλά ψημένο και έντεκα και μισή ετοιμάστηκα για να βγω να πάω
μέχρι την τράπεζα να πάρω την σύνταξη για να κανονίσω τις υποχρεώσεις μου του μήνα που
έρχεται. Πήρα το Τραμ, πήγα μέχρι την τράπεζα, τέλειωσα στα γρήγορα, έφτιαξα και την κάρτα
για τον επόμενο μήνα για Τραμ, Τρόλεϊ και λεωφορεία και επέστρεψα με το Τραμ στην γειτονιά
μου. Περνώντας από το μανάβικο της γειτονιάς ψώνισα λίγες ντομάτες και επέστρεψα σπίτι. Έριξα
μια ματιά στα καναρίνια, στο σπίτι, έπλυνα και τακτοποίησα τις ντομάτες και έβαλα στα καναρίνια
από ένα φύλλο μαρουλιού. Έχει σήμερα αρκετό αέρα δροσερό και χρειάζεται καλό ντύσιμο και προσοχή για κάποιο κρυολόγημα. Η ώρα πήγε λίγο μετά τις δώδεκα και μισή και έτοιμος να βγω
για να πάω την βόλτα μου μέχρι πλατεία. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία. Αρκετός
κόσμος πλατεία, παντού, για βόλτα, ψώνια και καφέ η παγωτό. Έκανα την βόλτα μου έφαγα ένα
κουπάκι παγωτό στο χέρι και λίγο πριν τις δυο επιστροφή σπίτι για φαγητό. Επέστρεψα σπίτι από
πεζοδρόμιο μεριά του δρόμου που μένω, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και ετοίμασα φαγητό.
Ένα πιάτο γαύρους με ντομάτα, αρκετό ζουμί, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, δυο φέτες φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί βαρελίσιο. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά τα έβαλα
για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα και ήπια τα χάπια μου. Τρεις η ώρα πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Σήμερα το μεσημέρι είχε αρκετή ανοιξιάτικη δροσιά και ξεκουράστηκα μια χαρά.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογεματινά.
Έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά, συμμάζεψα την κουζίνα και συνέχισα το απόγεμα μου στο σπίτι.
Ήπια λίγο καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Διάβασα μηνύματα, επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών. Το σημερινό απόγεμα είναι αερικό με δροσιά αρκετή. Λίγο
πριν τις οκτώ ήπια τα χάπια μου τα βραδινά, έβαλα το κολλύριο μου για την εσωτερική πίεση των ματιών και έτοιμος να βγω να πάω μια βόλτα εδώ κοντά και να περάσω για λίγο να δω τους δικούς
μου. Βγήκα κατάλληλα ντυμένος λόγω καιρού, πήγα την βόλτα μου και στη στους δικούς μου για
να δω. Κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά και έφυγα
για επιστροφή σπίτι να συνεχίσω την βραδιά. Επιστροφή σπίτι, άλλαξα ενδυμασία με ενδυμασία
σπιτιού, ήπια λίγο καφέ και άνοιξα την τηλεόραση στον ΣΚΑΪ και είδα τα νέα και τον αυριανό καιρό. Μετά τις δέκα έκλεισα την τηλεόραση, έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES με γάλα φρέσκο, έπλυνα το μπολ και συνέχισα στο Ίντερνετ με γράψιμο για ενημέρωση της σελίδας μου τα
Καθημερινά και ενημέρωση τω ν σελίδων μου των καθημερινών. Η ώρα κοντεύει μεσάνυχτα.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι, Σάββατο, τα λέμε από νωρίς το πρωινό.
Καλημέρα στην καινούργια μέρα του Μάη, την τελευταία της άνοιξης.
Καλή συνέχεια με το καλοκαίρι.....

No comments:

Post a Comment