Thursday, May 22, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης με καλό , ζεστό και ανοιξιάτικο καιρό.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα το Μάη με ανοιξιάτικα χρώματα, αρώματα και μπονάτσα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, παρέα με τον όμορφο ανοιξιάτικο καιρό στην Αττική.
Καλοκαίρια σε πια. Σε λίγες μέρες μπαίνει ο Ιούνης. Αύριο θα έρθουν να μου κάνουν επιθεώρηση
στα κλιματιστικά για να είναι έτοιμα για το εφετινό καλοκαίρι. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
δροσερό νερό στο πρόσωπό μου και οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα
ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια
δυο γουλιές και συνέχισα της καθημερινές δουλειές του σπιτιού. Φρόντισα τα καναρίνια που με
περίμεναν στην θέση τους, στο απάνεμο μπαλκόνι, σκούπισα, τακτοποίησα τα μπαλκόνια, έριξα
από λίγο νερό στις γλάστρες και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι το φως της μέρας, του
ήλιου και ο ανοιξιάτικος αέρας για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Έφαγα λίγα κριτσίνια
για πρωινό, τακτοποίησα το σπίτι και δέκα η ώρα βγήκα και πετάχτηκα μέχρι τον φούρνο και πήρα
λίγο ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό. Πήρα και λίγα τυροπιτάκια και επέστρεψα σπίτι για να
συνεχίσω το πρωινό μου. Μπήκα στο Ίντερνετ λίγο μετά τις δέκα, διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Πολύ όμορφη η μέρα
σχεδόν καλοκαιρινή, με τα καναρίνια να κελαηδάνε και τα δυο από το πρωί. Σήμερα Τετάρτη
και έχουμε δυο λαϊκές αγορές στην γειτονιά. Θα περάσω μετά μια βόλτα να ρίξω μια ματιά.
Η ώρα κοντεύει δώδεκα, σε λίγο θα βγω να πάω την βόλτα μου προς πλατεία και να ψωνίσω κάτι
λίγα που χρειάζομαι. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία. Αρκετός κόσμος σήμερα από
και προς πλατεία, λόγο λαϊκής αγοράς στη Μεγάλου Αλεξάνδρου. Στην πλατεία πολύς κόσμος
έκανε την βόλτα του, τα ψώνια του και έπινε τον καφέ του σε κάποιο από τα καφέ. Έκανα την
βόλτα μου, τα ψώνια, σε Βασιλόπουλο και Παραδοσιακό στην Ομήρου και περνώντας από την
λαϊκή, ψώνισα λίγα κρεμμύδια και επέστρεψα σπίτι, λίγο μετά τις μία για φαγητό. Επιστροφή στο
σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού
και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο Φασολάκια φρέσκα, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη με λίγο ανθότυρο,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι Ροζέ κρασί βαρελίσιο. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα
για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριού. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα
απογεματινά. Όμορφο το απόγεμα και αρκετά ζεστό, καλοκαιρινό. Έπλυνα τα πιατικά, μάζεψα την
κουζίνα και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα
έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών μέχρι τις οκτώ. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια
μου τα βραδινά. Έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών και έτοιμος να βγω την
βραδινή βόλτα μου μέχρι πλατεία μια που είναι καλοκαιρινή η βραδιά. Λίγο μετά τις οκτώ βγήκα
και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία. Στην πλατεία
κόσμος αρκετός παντού, στην βόλτα, στον καφέ και στα παγωτά μια που άρχισε η καλοκαιρινή
σαιζόν. Έκανα την βόλτα μου έφαγα ένα κουπάκι παγωτό, μια μπάλα, κάθισα λίγο πλατεία και λίγο
μετά τις εννιά επιστροφή σπίτι για συνέχεια τις βραδιάς. Επέστρεψα σπίτι, έριξα μια ματιά στα
καναρίνια και κάθισα να δω τα νέα στον ΣΚΑΪ, τον Τσίπρα και τον καιρό. Μετά τις δέκα τέλος
τηλεόραση. Έφαγα το γιαούρτη μου, με μέλι, για βραδινό, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο
Ίντερνετ. Διάβασα μηνύματα, επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου μέχρι λίγο
πριν τα μεσάνυχτα. Έτσι πέρασα την μέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από το πρωινό
λίγο πριν τις οκτώ. Την καλημέρα μου στην καινούργια μέρα του Μάη......καλή συνέχεια

No comments:

Post a Comment