Tuesday, May 6, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....καλό πρωινό στην καινούργια ανοιξιάτικη βδομάδα, με ανοιξιάτικη λιακάδα.
Καλό πρωινό στην καινούργια βδομάδα του Μάη με χρώματα και ανοιξιάτικα αρώματα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με τον όμορφο ανοιξιάτικο καιρό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για
να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο, στην κούπα μου. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για
καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν, στο
απάνεμο μπαλκόνι, σκούπισα τα μπαλκόνια έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες και συνέχισα τις
δουλειές, τις καθημερινές του σπιτιού. Έφαγα ένα ακτινίδιο και δυο κουλουράκια, άνοιξα τις
τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι το φως της μέρας, του ήλιου και ο αέρας για ν αλλάξουν την
ατμόσφαιρα του σπιτιού. Τακτοποίησα το σπίτι, συμμάζεψα την κουζίνα και δέκα η ώρα μπήκα
στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα. Έκανα ενημέρωση των
σελίδων μου και έγραψα για ενημέρωση στη σελίδα μου τα Καθημερινά. Όμορφη μέρα από το
πρωί η καινούργια βδομάδα. Πετάχτηκα στα γρήγορα και πλήρωσα το νερό και στην επιστροφή
πέρασα από το φαρμακείο της γειτονιάς και πήρα τα χάπια μου για τον προστάτη. Επιστροφή σπίτι
έριξα μια ματιά, και έτοιμος για να βγω να πάω μέχρι τον Νέο Κόσμο, τον εγγονό μου για να δω.
Πήρα το Τραμ λίγο μετά τις έντεκα και στα γρήγορα πήγα Νέο Κόσμο. Μεγάλη εξυπηρέτηση το
Τραμ για να κάνεις τις δουλειές σου καθημερινά. Με μια κάρτα των 10 ευρώ τον μήνα, που είναι
και για Λεωφορεία και Τρόλεϊ . Πήγα στον εγγονό μου, ήταν με την γιαγιά του παρέα, έκανα μια
κούπα καφέ, πήγα στη γιαγιά λίγα κουλούρια, κάθισα μέχρι λίγο μετά τις μία , είπαμε τα καθημερινά, είδα τον εγγονό μου που είναι ένας κούκλος και λίγο πριν τις μία έφυγα και με το
Τραμ ήρθα πλατεία Νέας Σμύρνης. Στην επιστροφή πήρα από τον φούρνο,ψωμί και λίγα τυροπιτάκια και από την πλατεία πήρα λίγο ανθότυρο από το παραδοσιακό και επέστρεψα σπίτι
από πεζοδρόμιο μεριά για μεσημεριανό φαγητό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από
ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο χοιρινό με πατάτες, σαλάτα Μπάρμπα
Στάθη, δροσάτη, με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί, Νεμέας. Έφαγα μια χαρά
μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα
για μεσημεριανή ανάπαυση. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια
τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα
καναρίνια, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ συνεχίζοντας το απόγεμα μου στο σπίτι.
Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα, έκανα ενημέρωση των σελίδων
μου των καθημερινών και έγραψα στην σελίδα μου τα Καθημερινά για ενημέρωση. Επτά η ώρα.
Πολύ όμορφο το απόγεμα με συννεφιά και όμορφα χρώματα στον Αττικό ουρανό από την δύση
του ήλιου. Πριν λίγο ψιχάλισε για λίγο με ανοιξιάτικες ψιχάλες. Λίγο πριν τις οκτώ, ήπια τα χάπια
μου τα βραδινά, έβαλα το κολλύριο μου για την εσωτερική πίεση των ματιών και έτοιμος για να
βγω να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω. Βγήκα, έκανα μια μικρή βόλτα και πήγα στους δικούς
μου. Κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά και έφυγα για
επιστροφή στο σπίτι να συνεχίσω την βραδιά μου. Επέστρεψα σπίτι, άλλαξα ενδυμασία, άνοιξα
την τηλεόραση και εννιά και μισή είδα τα νέα και τον καιρό στον ΣΚΑΪ. Λίγο μετά τις δέκα είδα
λίγο την Νέα Ελληνική Τηλεόραση, ΝΕΡΙΤ, και λίγο πριν τις έντεκα έκλεισα την τηλεόραση.
Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, έφαγα ένα μπολ γιαούρτι και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω
την βραδιά. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών. Έγραψα ενημερώνοντας την σελίδα μου τα Καθημερινά και
ήπια τον καφέ μου γουλιά, γουλιά. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά, με αρκετή συννεφιά της
βροχής. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη.....

No comments:

Post a Comment