Sunday, May 25, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Σαββάτου, ανοιξιάτικο, με καλοκαιρινό καιρό από νωρίς το πρωινό.
Καλημέρα στην καινούργια μέρα του Μάη με χρώματα και αρώματα ανοιξιάτικα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με καλοκαιρινό καιρό. Έπλυνα
τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα
πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις πρωινές καθημερινές δουλειές του σπιτιού. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι, σκούπισα
τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες, άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν το φως της μέρας, του ήλιου και ο αέρας ο ανοιξιάτικος για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Λίγο μετά
τις δέκα πήγα μέχρι τον φούρνο του Μιχάλη, πήρα λίγο ψωμί για το Σαββατοκύριακο και γύρισα
σπίτι να συνεχίσω το πρωινό. Ζέστη και σήμερα, καλοκαιρινή, από νωρίς το πρωί. Ήπια δυο
γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα
και έκανα ενημέρωση στις σελίδες μου τις καθημερινές. Δώδεκα η ώρα και έτοιμος να βγω να πάω
την βόλτα μου πλατεία και να ψωνίσω λίγο ανθότυρο από το Παραδοσιακό. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία, σιγά, σιγά. Αρκετός κόσμος στην πλατεία. Σχεδόν όλα γεμάτα.
Έκανα την βόλτα μου στην πλατεία, ήπια τον καφέ μου στο χέρι, κάθισα λίγο πλατεία, ψώνισα
αυτά που ήθελα και επέστρεψα σπίτι για φαγητό μεσημεριανό. Λίγο πριν τις δυο έριξα μια ματιά
στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και λίγο μπρόκολο και ετοίμασα φαγητό.
Ένα πιάτο μακαρονάδα με κιμά με μπόλικη παρμεζάνα, λίγη σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, μια φέτα
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί βαρελίσιο. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά τα έβαλα
για πλύσιμο, ήπια τα χάπια μου, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογεματινά και συνέχισα το απόγεμα μου στο σπίτι. Ήπια δυο γουλιές καφέ και βγήκα για να πάω μέχρι τον Βερόπουλο να πάρω μια σακούλα σαλάτα Μπάρμπα Στάθη για αύριο. Επέστρεψα στα γρήγορα
σπίτι γιατί πήγα με το Τραμ, μπήκα στο Ίντερνετ διάβασα μηνύματα, επικαιρότητα και έκανα
ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Ετοιμάστηκα για να βγω μια βόλτα
προς πλατεία που έχει όμορφη βραδιά και να επιστρέψω σπίτι λίγο μετά τις εννιά για να δω στην
ΝΕΡΙΤ τον τελικό του Champions League. Ρεάλ Μαδρίτης – Ατλέτικο Μαδρίτης. Πήγα πλατεία
από πεζοδρόμιο μεριά. Πολύς κόσμος στην πλατεία. Όλα γεμάτα, δεν είχε μεριά για να σταθείς.
Έκανα την βόλτα μου, έφαγα ένα κουπάκι παγωτό στο χέρι και επέστρεψα σπίτι για το παιχνίδι
να δω. Λίγο πριν τις δέκα είδα τα νέα στον ΣΚΑΪ και τον καιρό και συνέχισα με τον τελικό στο
ποδόσφαιρο το ευρωπαϊκό στην τηλεόραση ΝΕΡΙΤ. Λίγο μετά τα μεσάνυχτα τέλειωσε ο τελικός
με νικήτρια την Ρεάλ με 4-1 στη παράταση. Κανονικός αγώνας 1-1. θρίαμβος για την Ρεάλ.
Του χρόνου πάλι τελικός. Έτσι πέρασε η μέρα και η Σαββατιάτικη βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε
από νωρίς το πρωινό, λίγο μετά τις επτά. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη.
Σε λίγο ξημερώνει Κυριακή 25 του Μάη, ημέρα εκλογών. Ευχές να πάνε όλα καλά !

No comments:

Post a Comment