Friday, May 2, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης 1ης του Μάη.
Καλή πρωτομαγιά με χρώματα, αρώματα και λιακάδα Ανοιξιάτικη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με τα αρώματα και τα χρώματα
της Πρωτομαγιάς. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και οκτώ η ώρα
ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον
καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο, ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις δουλειές τις
πρωινές. Φρόντισα τα καναρίνια, που με περίμεναν, στη θέση τους, στο απάνεμο μπαλκόνι, σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες και άνοιξα τις τζαμόπορτες του σπιτιού να μπουν το φως της μέρας, του ήλιου και ο ανοιξιάτικος αέρας ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Πολύ όμορφη εποχή η Άνοιξη. Όλοι αγοράζουν λουλούδια να τιμήσουν την Άνοιξη. Την
1η του Μάη. Πήρα και εγώ μια γλάστρα με βασιλικό από το ανθοπωλείο της γειτονιάς να την
μεταφυτέψω σε μεγαλύτερη γλάστρα αύριο για να την έχω στο μπαλκόνι μου. Πράγματι πολύ
όμορφη η μέρα η σημερινή. Βγήκα στα γρήγορα και πήγα στο μανάβικο της γωνιάς και πήρα ένα
μαρούλι για να έχω για τα καναρίνια και τάισα τα περιστέρια που είναι στην Εκκλησία με λίγο
ψωμί που είχα σπίτι. Λίγο μετά τις δέκα μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο μετά
τις δώδεκα έτοιμος και βγήκα να πάω την βόλτα μου μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Σχεδόν
όλα τα καταστήματα κλειστά και τα φαρμακεία. Στην πλατεία πολύς κόσμος για βόλτα και για καφέ
σε κάποιο από τα καφέ της πλατείας. Έκανα την βόλτα μου, ήπια ένα καφέ μικρό, κάθισα λίγο
πλατεία που ήταν όμορφα, ψώνισα λίγο ψωμί από τον φούρνο και επέστρεψα σπίτι για φαγητό.
Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό.
Ένα πιάτο φασολάδα, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με λίγες ελιές και τυρί, φρέσκο ψωμί
και ένα ποτήρι ροζέ κρασί Νεμέας βαρελίσιο. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για
πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου
τα απογεματινά. Πολύ όμορφο το απόγεμα, ηλιόλουστο και αρκετά ζεστό. Ήπια δυο γουλιές καφέ
και έβρασα 6 αυγά, σφιχτά, για να τα έχω στο ψυγείο να τρώω κάθε τόσο ένα, μόνο το ασπράδι.
Έριξα μια ματιά στα καναρίνια και όλα μια χαρά. Επτά η ώρα μπήκα στο Ίντερνετ έριξα μια ματιά
στην επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο πριν τις οκτώ
ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και ετοιμάστηκα για να βγω να πάω τους δικούς μου για να δω και να
κάνω και μια μικρή βόλτα μια που είναι όμορφος ο καιρός. Μεγάλωσε η μέρα αρκετά και συνεχίζει
να μεγαλώνει. Ο ήλιος δύει μετά τις οκτώ. Η οκτώ η ώρα είναι πια απόγεμα, έχει ακόμα ήλιο, με
τα χρώματα της δύσης στον ανοιξιάτικο Αττικό ουρανό. Βγήκα λοιπόν έκανα την βόλτα μου και
πήγα στους δικούς μου, στις αδελφής μου. Ήπια τον καφέ μου, είπαμε τα καθημερινά, κάθισα μέχρι
λίγο μετά τις εννιά και έφυγα για επιστροφή σπίτι να συνεχίσω την βραδιά. Επέστρεψα σπίτι, έριξα
μια ματιά στα καναρίνια που τα έχω έξω στο απάνεμο μπαλκόνι και περνούν τώρα τις βραδιές τους.
Ήπια δυο γουλιές καφέ και άνοιξα την τηλεόραση και είδα στον ΣΚΑΪ τα νέα και και τον καιρό.
Λίγο μετά τις δέκα, άλλαξα κανάλι στην τηλεόραση και έβαλα τον ΑΝΤ1 για να δω το παιχνίδι
Γιουβέντους – Μπενφίκα για το Europa League. Κατά διαστήματα διάβαζα στο Ίντερνετ την
επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση στις σελίδες μου και έγραφα στη σελίδα μου τα Καθημερινά.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη....

No comments:

Post a Comment