Tuesday, May 13, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλό πρωινό στην καινούργια βδομάδα του Μάη με ανοιξιάτικο καιρό και μπονάτσα.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη με χρώματα και αρώματα Ανοιξιάτικα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με τα χρώματα της άνοιξης.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή
συνέχεια στη ζωή. Ήπια δυο γουλιές καφέ και συνέχισα τις πρωινές καθημερινές δουλειές. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι, σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι το
φως της μέρας, του ήλιου και ο ανοιξιάτικος αέρας για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού.
Δέκα η ώρα και όλα έτοιμα στο σπίτι. Ζέστη και μπονάτσα σήμερα από νωρίς το πρωινό. Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση
των σελίδων μου. Ενημέρωσα και την σελίδα μου τα Καθημερινά. Δώδεκα η ώρα και συννεφιά στον Αττικό ουρανό, με ζέστη αρκετή και ήρεμο καιρό. Βγήκα να πάω την βόλτα την πρωινή προς
πλατεία, να πιω ένα καφέ και να ψωνίσω κάτι λίγα που θέλω. Από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου
δρόμου πήγα πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία, λόγω καλοκαιρίας. Αρκετός κόσμος
στην πλατεία, κάνει την βόλτα του, τα ψώνια του, κάθεται πλατεία που είναι πολύ όμορφα και δροσερά και πίνει τον καφέ του σε κάποιο καφέ. Γεμάτα είναι και όλα αυτά που έχουν παγωτά.
Έκανα την βόλτα μου, ήπια ένα μικρό καφέ, κρατώντας το στο χέρι και καθισμένος στην πλατεία.
Ψώνισα από τον Βασιλόπουλο, κάτι λίγα που ήθελα και από δίπλα στο χασάπικο, μανάβικο, λίγα
ακτινίδια και μισό κιλό κρέας χοιρινό να το κάνω με πατάτες στην κατσαρόλα, μεθαύριο και επέστρεψα σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά για μεσημεριανό φαγητό. Επιστροφή σπίτι, τακτοποίησα
τα ψώνια, έβαλα το κρέας στην κατάψυξη, έριξα μια ματιά στα καναρίνια τους έβαλα από ένα
φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό λίγο μετά τις δυο. Ένα πιάτο Φακές με ξύδι, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί Νεμέας.
Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα χάπια μου, τακτοποίησα την
κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό, δροσερό,
στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογεματινά. Έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά.
τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ για να συνεχίσω το
απόγεμα μου στο σπίτι. Διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Πολύ όμορφο το απόγεμα, ήσυχο, με ανοιξιάτικη λιακάδα και πολύ
όμορφα χρώματα στον Αττικό ουρανό λίγο πριν την δύση του ήλιου. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και έτοιμος για να βγω να πάω τους δικούς μου να δω. Βγήκα, πέταξα τα σκουπίδια
στον κάδο των σκουπιδιών και κάνοντας την βόλτα μου πήγα στης αδελφής μου να τους δω. Κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά, ήπια ένα καφέ, είπαμε τα καθημερινά και έφυγα επιστρέφοντας
στο σπίτι να συνεχίσω την βραδιά, με λίγο τηλεόραση, γράψιμο, διάβασμα και ενημέρωση των
σελίδων μου. Επιστροφή σπίτι. Όμορφη η βραδιά, ανοιξιάτικη και αρκετά ζεστή. Έριξα μια ματιά
στα καναρίνια, άλλαξα ενδυμασία, φόρεσα του σπιτιού, ήπια δυο γουλιές καφέ και πήγα να δω τα
νέα στον ΣΚΑΪ και τον καιρό. Λίγο μετά τις δέκα τέλος τηλεόραση. Πήγα κουζίνα και έφαγα ένα
μπολ CORN FLAKES. Στη συνέχεια μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα,
διάβασα για τα καθημερινά και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου μέχρι τα μεσάνυχτα. Έτσι
πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη......

No comments:

Post a Comment