Monday, May 26, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....καλή Κυριακή ανοιξιάτικη με καλοκαιρινό καρό και ζέστη αρκετή.
Καλημέρα στην καινούργια μέρα του Μάη με χρώματα και αρώματα ανοιξιάτικα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά τις επτά και μισή. Η μέρα μεγάλωσε αρκετά και συνεχίζει
να μεγαλώνει σιγά, σιγά. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, στις οκτώ. Ελληνικό διπλό μέτριο.
Ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν
στη θέση τους, στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού, σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό
στις γλάστρες και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι το φως της μέρας, του ήλιου και ο ανοιξιάτικος αέρας για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Δέκα η ώρα συμμάζεψα το σπίτι
και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα
ενημέρωση των σελίδων μου. Κυριακή σήμερα και ημέρα εκλογών. Αυτοδιοικητικές και Ευρωεκλογές. Καλοκαιρινή η σημερινή Κυριακή, με αρκετή ζέστη από το πρωί. Στο σπίτι όλες
οι τζαμόπορτες ανοικτές για να υπάρχει δροσιά μέσα στο σπίτι. Μόνο οι γρίλιες είναι κατεβασμένες. Ήπια λίγο καφέ και συνέχισα στο σπίτι μέχρι λίγο μετά τις δώδεκα. Έριξα μια
ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο και έτοιμος για να βγω για την βόλτα μου
την πρωινή, προς πλατεία, από πεζοδρόμιο μεριά και από την σκιά. Αρκετός κόσμος στην πλατεία.
Σχεδόν όλα γεμάτα. Έκανα την βόλτα μου. Κάθισα λίγο πλατεία στην δροσιά, έφαγα ένα κουπάκι
παγωτό και λίγο πριν τις δυο επιστροφή σπίτι για φαγητό. Επέστρεψα σπίτι, έκανα ένα ντους,
και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο μακαρονάδα με κιμά με μπόλικη παρμεζάνα, σαλάτα Μπάρμπα
Στάθη, δροσάτη, με λίγο ανθότυρο, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί Νεμέας, βαρελίσιο.
Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, μάζεψα την κουζίνα, ήπια τα χάπια
μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό
μου και ήπια τα χάπια μου τα απογεματινά. Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα
και την επικαιρότητα και λίγο πριν τις επτά άνοιξα την τηλεόραση για να παρακολουθήσω τα
αποτελέσματα των εκλογών. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά και συνεχίζω την βραδιά στο σπίτι.
Εννιά η ώρα έριξα μια ματιά στα αποτελέσματα τα εκλογικά και συνεχίζω στο σπίτι την βραδιά.
Η ώρα κοντεύει δέκα και έχει ζέστη αρκετή. Η βραδιά είναι καλοκαιρινή. Τα αποτελέσματα τα
εκλογικά συνεχίζονται και συνεχίζω και εγώ την ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασε
η μέρα και βραδιά των εκλογών με μεγάλο νικητή τον ΣΥΡΙΖΑ. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς
το πρωινό λίγο μετά τις επτά. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη....

No comments:

Post a Comment