Sunday, May 11, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....καλό πρωινό με ανοιξιάτικο καιρό και μπονάτσα.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη με χρώματα και αρώματα ανοιξιάτικα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό
δροσερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή
συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο, ήπια δυο γουλιές
και συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές του σπιτιού. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν, στην
θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι, πότισα τις γλάστρες με λίγο νερό, σκούπισα τα μπαλκόνια και
τακτοποίησα τις γλάστρες. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπουν στο σπίτι, το φως της μέρας, του
ήλιου και ο αέρας για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα με την ηλεκτρική σκούπα
όλο το σπίτι και το τακτοποίησα. Έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES με γάλα φρέσκο, συμμάζεψα
την κουζίνα έριξα μια ματιά στα καναρίνια που κελαηδάνε και τα δυο από το πρωινό και δέκα
η ώρα μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω στο σπίτι το πρωινό. Πολύ όμορφη και σήμερα η μέρα
με λιακάδα ανοιξιάτικη και μπονάτσα. Σαββάτο σήμερα για ψώνια, βόλτα και καφέ, πλατεία η
παραλία με το Τραμ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα, έκανα
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο πριν τις δώδεκα έβαλα στα καναρίνια από
ένα φύλλο μαρουλιού και ετοιμάστηκα να βγω να πάω την βόλτα μου μέχρι πλατεία για ψώνια από
πεζοδρόμιο μεριά και να πιω και ένα καφέ. Παρέα με το Mp3 μου ακούγοντας μουσική και τραγούδια, πήγα πλατεία για την βόλτα μου και για ένα καφέ. Αρκετός κόσμος σε όλα τα καφέ και
την πλατεία. Έκανα την βόλτα μου, ήπια ένα καφέ μικρό, κάθισα λίγο πλατεία, ψώνισα κάτι λίγα
που ήθελα και μετά τις μία επέστρεψα σπίτι για φαγητό. Πολύ όμορφο το Σάββατο, με λιακάδα
και αρκετά ζεστό. Στην επιστροφή για το σπίτι πέρασα από τον φούρνο και πήρα δυο γιαούρτια
για να έχω για βραδινό. Επιστροφή σπίτι, έβαλα τα γιαούρτια στο ψυγείο, έριξα μια ματιά στα
καναρίνια και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο φακές με λίγο ξύδι, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη,
με λίγο τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί Νεμέας. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα
τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για
ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα
χάπια μου τα απογεματινά. Έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα
καναρίνια που κελαηδάνε και τα δυο και μπήκα στο Ίντερνετ. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα ένα
κουλουράκι, έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών. Πολύ όμορφο το Σαββατιάτικο απόγεμα, ηλιόλουστο με
όμορφη ανοιξιάτικη μπονάτσα. Λίγο μετά τις επτά γράφω για ενημέρωση της σελίδας μου τα
Καθημερινά. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και έτοιμος για να βγω να πάω μέχρι
τους δικούς μου για να δω. Βγήκα πήγα στους δικούς μου, κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά, τους
είδα, είπαμε τα καθημερινά, ήπια ένα καφέ μικρό και έφυγα για επιστροφή στο σπίτι να συνεχίσω
την βραδιά μου την Σαββατιάτικη. Ήπια δυο γουλιές καφέ, είδα στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ μετά
τις εννιά τα νέα και τον καιρό και τηλεόραση τέλος. Μετά της δέκα έφαγα μια πίτα τηγανιτή που
μου έφερε η Σοφία για βραδινό, ήπια λίγο γάλα φρέσκο, μπήκα στο Ίντερνετ και συνέχισα την
βραδιά μου με ενημέρωση των σελίδων μου. Διάβασα την επικαιρότητα και έριξα μια τελευταία
ματιά στα μηνύματα. Ενημέρωσα την σελίδα μου στο FaceBook, όπως κάθε βράδυ και έγραψα
για ενημέρωση στη σελίδα μου τα Καθημερινά. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι
τα λέμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη.....Κυριακή ξημερώνει σε λίγο

No comments:

Post a Comment