Sunday, May 18, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Σαββάτου με ανοιξιάτικη δροσιά από νωρίς το πρωινό.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη με ανοιξιάτικα χρώματα και αρώματα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με την δροσιά της άνοιξης.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια
μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να
πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις δουλειές τις καθημερινές. Φρόντισα
τα καναρίνια που με περίμεναν, στη θέση τους, στο απάνεμο μπαλκόνι. Τους έβαλα από ένα κομμάτι τρυφερό μπρόκολο, σκούπισα, τακτοποίησα τα μπαλκόνια και έριξα από λίγο νερό στις
γλάστρες. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι το φως της μέρας, του ήλιου και ο αέρας για
ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Τακτοποίησα το σπίτι, έφαγα ένα ακτινίδιο, ένα κριτσίνι,
ένα κουλούρι για πρωινό και ντύθηκα για να βγω, δέκα η ώρα, να πάω μέχρι τον φούρνο του Κέμου
για ψώνια. Βγήκα λίγο μετά τις δέκα, κατάλληλα ντυμένος, γιατί έχει δροσιά αρκετή, πέταξα τα
σκουπίδια στον κάδο και πήγα στον φούρνο. Πήρα λίγο ψωμί, κριτσίνια, λίγα τυροπιτάκια, δυο κουλούρια, είπαμε μια καλημέρα με τον Μιχάλη τον Κέμο και επέστρεψα σπίτι για συνέχεια του πρωινού. Όμορφη η μέρα,με δροσιά αρκετή και λιακάδα ανοιξιάτικη. Τακτοποίησα τα ψώνια έφαγα
ένα κουλούρι και συνέχισα το πρωινό στο Ίντερνετ. Διάβασα μηνύματα, επικαιρότητα και έκανα
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο μετά τις δώδεκα βγήκα να πάω την βόλτα μου
στην πλατεία. Ημέρα είναι αρκετά δροσερή και σήμερα. Χρειάζεται προσοχή στο ντύσιμο για
κάποιο κρυολόγημα. Αρκετός κόσμος στην πλατεία. Έκανα την βόλτα μου ήπια ένα καφέ μικρό
και επέστρεψα σπίτι λίγο μετά τις μία για φαγητό. Επιστροφή σπίτι, έριξα μια ματιά στα καναρίνια
τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο χοιρινό με πατάτες και πιπεριές, σαλάτα με λίγο ανθότυρο, ένα αυγό βραστό, σφιχτό, μόνο το ασπράδι, φρέσκο ψωμί και
ένα ποτήρι ροζέ κρασί, Νεμέας, βαρελίσιο. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογεματινά.
Έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια δυο γουλιές καφέ και συνέχισα το απόγεμα
στο σπίτι. Όμορφο το απόγεμα με δροσιά ανοιξιάτικη. Συνέχισα στο Ίντερνετ μέχρι τις οκτώ με
ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και έτοιμος να βγω να
πάω μια βόλτα μέχρι πλατεία να περπατήσω λίγο και να πιω και ένα καφέ στην πλατεία. Βγήκα
και από πεζοδρόμιο μεριά, παρέα με το Mp3 μου, με τα ακουστικά στα αυτιά για ν ακούω μουσική πήγα πλατεία. Πολύς κόσμος στην πλατεία. Τα πάντα γεμάτα, Σαββάτο βράδυ νωρίς. Αύριο έχουμε
εκλογές από νωρίς το πρωί μέχρι το απόγεμα. Έκανα την βόλτα μου, ήπια ένα καφέ μικρό πλατεία
στο χέρι και λίγο μετά τις εννιά επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω την βραδιά. Επιστροφή σπίτι, έριξα
μια ματιά, για ενημέρωση στα νέα στον ΣΚΑΪ, Είδα και τον καιρό και συνέχισα την βραδιά μου.
Έφαγα ένα γιαούρτι για βραδινό, ήπια δυο γουλιές καφέ, διάβασα τα ποδοσφαιρικά και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασα την μέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από
νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη.....

No comments:

Post a Comment