Saturday, May 17, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Παρασκευής, με ανοιξιάτικη δροσιά, αρκετή, από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη με ανοιξιάτικο αέρα στην Αττική και δροσιά αρκετή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με την ανοιξιάτικη δροσιά.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου δροσερό και οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια
μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να
πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές του σπιτιού.
Φρόντισα τα καναρίνια, που με περίμεναν στη θέση τους, στο απάνεμο μπαλκόνι, σκούπισα τα
μπαλκόνια και πότισα τις γλάστρες με λίγο νερό. Καλή η μέρα, αλλά αέρας αρκετός και δροσιά
ανοιξιάτικη από το πρωί που ξύπνησα. Έφαγα ένα κουλούρι, ήπια το γάλα μου για πρωινό, δυο
γουλιές καφέ και μετά τις δέκα μπήκα στο Ίντερνετ. Διάβασα μηνύματα, επικαιρότητα και έκανα
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Δώδεκα η ώρα, έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού
στα καναρίνια και έτοιμος για να βγω να πάω την βόλτα μου μέχρι πλατεία και να ψωνίσω κάτι
λίγα που θέλω. Από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία σιγά σιγά. Λίγος κόσμος από και προς πλατεία.
Στην πλατεία κόσμος αρκετός που κάνει την βόλτα του, τα ψώνια του και πίνει τον καφέ του σε
κάποιο από τα καφέ τις πλατείας. Έκανα την βόλτα μου, ήπια ένα μικρό καφέ στο χέρι καθισμένος
στην πλατεία, έκανα τα ψώνια μου, πήρα ένα πακέτο CORN FLAKES από τον Βασιλόπουλο και
λίγο ανθότυρο από το Παραδοσιακό στην Ομήρου και επέστρεψα σπίτι για φαγητό. Επιστροφή,
τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο χοιρινό με
πατάτες και πιπεριές, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι
ροζέ κρασί Νεμέας βαρελίσιο. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα
χάπια μου τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη
η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογεματινά, έπλυνα
τα μεσημεριανά πιατικά και συνέχισα το απόγεμα στο σπίτι. Συννεφιά στον Αττικό ουρανό. Χάλασε ο καιρός και έπιασε ψύχρα αρκετή. Ήπια δυο γουλιές καφέ, μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα
την επικαιρότητα, τα μηνύματα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Σήμερα δεν θα βγω γιατί
είναι η βραδιά Μπασκετική. Έχει το Final-4 στο Μιλάνο που αρχίζει σε λίγο με τον αγώνα μεταξύ
ΤΣΣΚΑ – Μακάμπι. Στις δέκα παίζουν Ρεάλ – Μπαρτσελόνα. Οι δυο νικητές θα παίξουν στον
τελικό της Κυριακής. Καλή επιτυχία. Συννεφιασμένος ο ουρανός με σύννεφα της βροχής. Βλέπω
τώρα μετά τις επτά τον αγώνα ΤΣΣΚΑ – Μακάμπι. Εννιά η ώρα μόλις τέλειωσε το πρώτο παιχνίδι
του πρώτου ημιτελικού στο Final-4 στο Μιλάνο. Τελικό αποτέλεσμα ΤΣΣΚΑ – Μακάμπι 67-68.
Η Μακάμπι είναι η πρώτη ομάδα για τον τελικό της Κυριακής. Ένα μεγάλο μπράβο. Καλή συνέχεια
στον τελικό. Εννιά η ώρα βλέπω τα νέα στον ΣΚΑΪ. Δέκα η ώρα και τέλος με ΣΚΑΪ. Είδα την
επικαιρότητα και τον καιρό και τώρα παρακολουθώ το άλλο παιχνίδι του Final – 4 από το Μιλάνο
Μπαρτσελόνα – Ρεάλ. Λίγο πριν τα μεσάνυχτα τέλειωσε και το άλλο παιχνίδι του Fainal -4.
Τελικό αποτέλεσμα Μπαρτσελόνα – Ρεάλ 62 – 100. Στον τελικό της Κυριακής στο Μιλάνο θα
παίξουν Ρεάλ – Μακάμπι. Έτσι πέρασε και σήμερα η μέρα και βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από
νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη....

No comments:

Post a Comment