Wednesday, May 14, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης, με ανοιξιάτικη συννεφιά, ζέστη αρκετή από το πρωί και μπονάτσα. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη με χρώματα και αρώματα ανοιξιάτικα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με την ανοιξιάτικη συννεφιά.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο, ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις πρωινές δουλειές του σπιτιού.
Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν, στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι, σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες και άνοιξα τις τζαμόπορτες για να
μπουν στο σπίτι το φως της μέρας, του ήλιου και ο ανοιξιάτικος αέρας για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Όμορφη η σημερινή μέρα και αρκετά ζεστή από νωρίς το πρωί. Ήπια δυο
γουλιές καφέ και έφαγα ένα ακτινίδιο για πρωινό. Έβαλα στα καναρίνια από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και μπήκα στο Ίντερνετ πριν τις δέκα. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας
την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο πριν τις έντεκα
έτοιμος για να βγω να πάω μέχρι τον Νέο Κόσμο τον εγγονό μου για να δω. Βγήκα, πήρα το Τραμ από την στάση της γειτονιάς μου, που δεν άργησε να έρθει και σε λίγο πήγα Νέο Κόσμο, χωρίς
καθόλου καθυστέρηση. Ψώνισα κάτι λίγα για την γιαγιά την Νίτσα που προσέχει τον εγγονό μας
και πήγα σπίτι. Έφτιαξα καφέ παρέα με τον εγγονό μου, κάθισα μέχρι σχεδόν τις μία, τα είπαμε με
την γιαγιά την Νίτσα, που έκανε τις δουλειές του σπιτιού και τάισε τον εγγονό μας, τους χαιρέτησα
και επέστρεψα με το Τραμ μέχρι την στάση της γειτονιάς μου, την Αγία Παρασκευή. Ψώνισα κάτι
λίγα από το μανάβικο της γειτονιάς που χρειάζομαι για το αυριανό μαγείρεμα και επέστρεψα σπίτι
για μεσημεριανό φαγητό λίγο πριν τις μία και μισή. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια και ετοίμασα
φαγητό. Ένα πιάτο φακές το τελευταίο, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί, βαρελίσιο. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά τα έβαλα
για πλύσιμο, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα
απογεματινά, έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα και το υπνοδωμάτιό μου και έριξα μια
ματιά να δω πως είναι ο καιρός. Πολύ όμορφο το απόγεμα, αρκετά ζεστό με μπονάτσα. Μπήκα στο
Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Το σημερινό απόγεμα είναι ανοιξιάτικο προς καλοκαιρινό. Λίγο μετά τις επτά και μισή άνοιξα την τηλεόραση στην ΝΕΡΙΤ για να δω τον αγώνα μπάσκετ για τα
πλέι οφ της Α1, μεταξύ Ολυμπιακού και Πανιώνιου, από το ΣΕΦ. Σήμερα είναι μπασκετική βραδιά
για τα πλέι οφ. Στις εννιά και μισή παίζουν Παναθηναϊκός – ΠΑΟΚ στο ΟΑΚΑ. Θα το δείξει
η ΝΕΡΙΤ και αυτό το παιχνίδι. Θα παίξουν στον τελικό οι ομάδες που θα κάνουν τρεις νίκες.
Όμορφη η βραδιά σήμερα και αρκετά ζεστή. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και είδα
λίγο από τον αγώνα μπάσκετ. Λίγο μετά τις οκτώ έτοιμος να βγω μια βόλτα προς πλατεία και να
επιστρέψω λίγο μετά τις εννιά να παρακολουθήσω τον αγώνα Παναθηναϊκός – ΠΑΟΚ. Πήγα πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Όμορφη η βραδιά και αρκετά ζεστή, σχεδόν καλοκαιρινή. Αρκετός
κόσμος στην πλατεία και σήμερα το βράδυ, γιατί γύρω γύρω η πλατεία είναι γεμάτη από εκλογικά
κέντρα των υποψήφιων Δημάρχων. Όλα τα καφέ σχεδόν γεμάτα. Έκανα την βόλτα μου και λίγο
πριν τις δέκα επιστροφή στο σπίτι για συνέχεια της βραδιάς. Επέστρεψα σπίτι, έριξα μια ματιά στα
καναρίνια, έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES με γάλα φρέσκο και μπήκα στο Ίντερνετ για ενημέρωση του Μπάσκετ. Ο Ολυμπιακός κέρδισε τον Πανιώνιο με διαφορά και έκανε το 1-0
στα πλέι οφ. Έντεκα η ώρα και παίζει ο Παναθηναϊκός με τον ΠΑΟΚ. Λίγο μετά τις έντεκα
κέρδισε ο Παναθηναϊκός τον ΠΑΟΚ δύσκολα και έκανε και αυτός το 1-0 στα πλέι οφ. Τα επόμενα
παιχνίδια την Πέμπτη. Παναθηναϊκός – ΠΑΟΚ και Ολυμπιακός – Πανιώνιος. Έμεινα στο Ίντερνετ
έκανα ενημέρωση των σελίδων μου και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα. Έτσι πέρασε η μέρα
και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη......

No comments:

Post a Comment