Wednesday, May 7, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης με λιακάδα Ανοιξιάτικη και μπονάτσα.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη με χρώματα και αρώματα ανοιξιάτικα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Παρέα με ανοιξιάτικο καιρό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και οκτώ η ώρα, ήπια
τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ
μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο, ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις πρωινές δουλειές του
σπιτιού, τις καθημερινές. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν, στη θέση τους, στο απάνεμο
μπαλκόνι, τακτοποίησα τις γλάστρες, έριξα στην κάθε μια από λίγο νερό και σκούπισα τα μπαλκόνια. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι το φως της μέρας, του ήλιου και ο αέρας
για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Τακτοποίησα το σπίτι, έφαγα ένα ακτινίδιο και λίγα
κριτσίνια για πρωινό και συμμάζεψα την κουζίνα και το υπνοδωμάτιο μου. Ετοιμάστηκα να βγω
λίγο μετά τις δέκα, να πεταχτώ μέχρι τον Βερόπουλο, με το Τραμ, για να ψωνίσω δυο πακέτα
σαλάτες Μπάρμπα Στάθη, δροσάτες. Βγήκα, πήρα το Τραμ που ήρθε αμέσως, πήγα Βερόπουλο
που είναι δυο στάσεις από μένα, ψώνισα στα γρήγορα και τέλειωσα αμέσως γιατί δεν είχε κόσμο.
Πήρα πάλι το Τραμ και επιστροφή σπίτι σε δυο λεπτά. Τακτοποίησα τις σαλάτες, έβαλα από ένα
φύλλο μαρουλιού στα καναρίνια και συνέχισα το πρωινό σπίτι, μέχρι μετά τις δώδεκα. Μπήκα στο
Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Έντεκα και μισή πήγα στην Σοφία, που μένει δίπλα μου και πλήρωσα το ενοίκιο και τα κοινόχρηστα. Η Σοφία είναι η ιδιοκτήτρια του διαμερίσματος που μένω.
Τέλειωσα στα γρήγορα, είπαμε τα καθημερινά και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω το πρωινό.
Η Σοφία είναι σαν συγγενής μου. Είναι πρώτη ξαδέλφη με τα πρώτα μου ξαδέλφια. Η αδελφή του
Μπαμπά της ήταν παντρεμένη με τον αδελφό της Μητέρας μου. Έχω καλές οικογενειακές σχέσεις
με την Σοφία. Λίγο μετά τις δώδεκα έτοιμος να βγω να πάω την βόλτα μου μέχρι πλατεία. Βγήκα
και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία. Αρκετός κόσμος πλατεία κάνει την βόλτα του, τα ψώνια
του και πίνει τον καφέ του σε κάποιο καφέ. Έκανα την βόλτα μου, ήπια ένα μικρό καφέ κάθισα
λίγο πλατεία και μετά τις μία και μισή επέστρεψα σπίτι για φαγητό. Όμορφη η μέρα, μόνο που έχει αρκετή συννεφιά της βροχής. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο
χοιρινό με πατάτες, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με λίγο τυρί και ένα αυγό βραστό, σφιχτό,
το ασπράδι μόνο, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά τα
έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα χάπια μου, μάζεψα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα στο πρόσωπό μου λίγο νερό, ήπια τα χάπια μου τα απογεματινά, έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και μπήκα στο Ίντερνετ. Διάβασα τα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση των σελίδων
μου. Επτά και μισή ντύθηκα για να βγω να πάω για την φορολογική μου δήλωση. Έχω ραντεβού
στις οκτώ με τον φοροτεχνικό. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και βγήκα. Πήγα για την φορολογική
μου δήλωση, την κάναμε στα γρήγορα και έφυγα για επιστροφή σπίτι λίγο πριν τις εννιά να συνεχίσω την βραδιά μου. Χρεωστικό το εκκαθαριστικό, θα πάω αύριο να το πληρώσω όλο το ποσό. Επέστρεψα σπίτι, έριξα μια ματιά σε όλα, άλλαξα ενδυμασία, έβαλα του σπιτιού και μετά
τις εννιά άνοιξα την τηλεόραση να δω τα νέα και τον καιρό στον ΣΚΑΪ. Λίγο μετά τις δέκα, τέλος
τηλεόραση. Έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES με γάλα και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω την
βραδιά μου στο σπίτι. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια και συνέχισα με διάβασμα της επικαιρότητας
και ενημέρωση των σελίδων μου. Σε λίγο μεσάνυχτα και όλα ήσυχα και εν τάξει. Έτσι πέρασε
η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη.....

No comments:

Post a Comment