Wednesday, May 21, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τρίτης, Ανοιξιάτικο, με συννεφιασμένο τον Αττικό Ουρανό.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη με χρώματα και αρώματα τις ανοιξιάτικα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με τον ανοιξιάτικο καιρό
και τον συννεφιασμένο Αττικό ουρανό. Ζέστη αρκετή σήμερα, από το πρωί και μπονάτσα.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου
τα πρωινά. Έφτιαξα τον καφέ μου, Ελληνικό διπλό μέτριο, ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις
δουλειές τις πρωινές. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν, στη θέση τους, στο απάνεμο
μπαλκόνι, σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες και άνοιξα τις τζαμόπορτες
για να μπουν στο σπίτι το φως της μέρας, του ήλιου και ο ανοιξιάτικος αέρας για ν αλλάξουν την
ατμόσφαιρα του σπιτιού. Πολύ όμορφη η σημερινή μέρα, μια ανάσα από το καλοκαίρι. Ήπια δυο
γουλιές καφέ, τακτοποίησα το σπίτι, έφαγα δυο κριτσίνια για πρωινό και μπήκα για λίγο στο Ίντερνετ. Διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και πετάχτηκα μέχρι το Φαρμακείο της γειτονιάς
για να πάρω τα φάρμακα του μήνα. Τα πήρα στα γρήγορα και επιστροφή στο σπίτι. Τακτοποίησα
τα φάρμακα, έριξα μια ματιά στο σπίτι και έτοιμος για να βγω, λίγο πριν τις έντεκα, να πάω μέχρι
τον Νέο Κόσμο, με το Τραμ, τον εγγονό μου για να δω. Πήγα Νέο Κόσμο, ψώνισα λίγα κουλούρια
για μένα και την Γιαγιά Νίτσα που τον προσέχει καθημερινά, γιατί η κόρη μου είναι στη δουλειά.
Τους είδα, έκανα παρέα στον Μπέμπη μας, ήπια τον καφέ μου, είπαμε τα καθημερινά με την γιαγιά
Νίτσα και μία η ώρα έτοιμος να φύγω για το σπίτι για φαγητό μεσημεριανό. Βγήκαμε παρέα με την
γιαγιά και τον εγγονό μας στο καρότσι, για βόλτα και για λίγα ψώνια. Έφυγα εγώ και αυτοί συνέχισαν τα ψώνια και την βόλτα. Πήρα το Τραμ που ήρθε σχεδόν αμέσως και σε λίγα λεπτά
ήμουν πλατεία Νέας Σμύρνης, έκανα την βόλτα μου, πήρα του μπέμπη μας ένα όμορφο καπέλο
για τον ήλιο, έριξα μια ματιά στα μαγαζιά και από πεζοδρόμιο μεριά επιστροφή στο σπίτι για
φαγητό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα κομμάτι μπρόκολο και ετοίμασα
φαγητό. Ένα πιάτο φασολάκια φρέσκα, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με τυρί, φρέσκο ψωμί
και ένα ποτήρι ροζέ κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα
χάπια μου, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογεματινά, έπλυνα τα πιατικά, μάζεψα
την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα μηνύματα, επικαιρότητα
και ντύθηκα να βγω να πάω μέχρι Βερόπουλο για λίγα ψώνια. Πήγα στα γρήγορα, με το Τραμ ψώνισα κάτι λίγα και επέστρεψα σπίτι με το Τραμ. Τακτοποίησα τα ψώνια, ήπια δυο γουλιές καφέ
και έκανα ενημέρωση στις σελίδες μου. Όμορφη η βραδιά με μπονάτσα και αρκετή δροσιά. Οκτώ
η ώρα ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και όπως ήμουν ντυμένος βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά
πήγα πλατεία την βόλτα μου, παρέα με το Mp3 ακούγοντας μουσική και τραγούδια. Αρκετός κόσμος στην πλατεία. Όλα σχεδόν γεμάτα, γιατί έχει στην πλατεία τα εκλογικά κέντρα. Έκανα την
βόλτα μου, ήπια ένα καφέ στα όρθια στην πλατεία και λίγο μετά τις εννιά και μισή επιστροφή στο
σπίτι για συνέχεια τις βραδιάς. Είδα στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ τα νέα, τα αθλητικά και τον καιρό
και λίγο μετά τις δέκα, έκλεισα την τηλεόραση, ήπια το γάλα μου, έφαγα λίγα παξιμάδια ολικής
για βραδινό και συνέχισα στο Ίντερνετ την βραδιά, ακούγοντας μουσική και τραγούδια απαλά.
Έτσι πέρασα την μέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη, του τελευταίου μήνα της Άνοιξης.....

No comments:

Post a Comment