Saturday, May 3, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....καλό πρωινό Παρασκευής ανοιξιάτικο, με χρώματα και αρώματα του Μάη.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη με λιακάδα ανοιξιάτικη και ελαφριά συννεφιά
στον Αττικό ουρανό. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο μετά τις επτά, παρέα με τα
χρώματα και τ αρώματα της άνοιξης. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου,
έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο. Ντύθηκα, λίγο πριν τις οκτώ, για να βγω
να πάω να μου πάρουν αίμα για γενικές εξετάσεις αίματος. Πάω νωρίς για να γυρίσω και νωρίς για
να πιω τα χάπια μου, να μπορέσω να φάω και να πιω καφέ. Πριν να δώσω αίμα δεν κάνει να έχω
φάει και να πιει τίποτα. Πήρα το Τραμ και πήγα στα γρήγορα, ήμουν ο πρώτος και τέλειωσα και γρήγορα, στο Euromedica. Επιστροφή σπίτι με το Τραμ λίγο μετά τις οκτώ και μισή. Όλα καλά.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Ήπια δυο γουλιές καφέ και έφαγα ένα κουλούρι που είχα από χθες και συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές.
Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι, σκούπισα τα
μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι
το φως της μέρας, του ήλιου και ο αέρας για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Μεταφύτεψα
τον βασιλικό, που είχα πάρει χθες, σε πιο μεγάλη γλάστρα και τον τοποθέτησα στο μπαλκόνι μαζί
με τις άλλες γλάστρες. Λίγο μετά τις δέκα μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Όμορφη
η σημερινή μέρα και αρκετά ζεστή, σχεδόν καλοκαιρινή. Αλλά χρειάζεται ακόμα προσοχή για όλο
τον Μάη. Έντεκα η ώρα και έτοιμος να βγω για να πάω με το Τραμ μέχρι τον Νέο Κόσμο για να
δω τον εγγονό μου που είναι με την γιαγιά του γιατί η κόρη μου είναι στη δουλειά. Πήρα το Τραμ
και σε λίγο πήγα Νέο Κόσμο. Ψώνισα λίγα κουλούρια για την γιαγιά Νίτσα και πήγα για τον
εγγονό μου. Κάθισα μέχρι της μία, είδα τον καταπληκτικό εγγονό, καθίσαμε παρέα, ήπια τον
καφέ μου, τα είπαμε με την Γιαγιά που έκανε και τις δουλειές του σπιτιού και λίγο μετά τις μία
έφυγα και πήγα στη στάση του Τραμ για να επιστρέψω σπίτι. Επιστροφή σπίτι για το φαγητό το
μεσημεριανό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα
φαγητό. Ένα πιάτο φασολάδα, το τελευταίο, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με λίγο τυρί και ένα αυγό βραστό μόνο το ασπράδι, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί Νεμέας. Έφαγα μια
χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα
απογευματινά. Έπλυνα τα πιατικά και τακτοποίησα την κουζίνα. Έβγαλα από την κατάψυξη λίγο
κρέας, που είχα χοιρινό, να το μαγειρέψω αύριο με πατάτες και φρέσκες τριμμένες ντομάτες με σέλινο από την γλάστρα μου. Μετά τις έξη και μισή μπήκα στο Ίντερνετ και διαβάζοντας την
επικαιρότητα έκανα ενημέρωση των σελίδων μου και έγραψα στην σελίδα μου τα Καθημερινά για
ενημέρωση. Λίγο μετά τις επτά έτοιμος για να βγω να πάω να πάρω τα αποτελέσματα των εξετάσεων του αίματος. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά, βγήκα, πήρα το Τραμ και πήγα για το Euromedica για να πάρω τα αποτελέσματα των αιματολογικών εξετάσεων. Τα είχαν έτοιμα, τα πήρα και με το Τραμ επέστρεψα για να πάω να δω τους δικούς μου που με περίμεναν. Πήγα, είδε
η αδελφή μου τα αποτελέσματα των εξετάσεων, μου είπε ότι όλα είναι καλά, ήπια ένα μικρό καφέ,
είπαμε λίγο για τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά έφυγα και επέστρεψα στο σπίτι να συνεχίσω
την βραδιά μου. Άλλαξα ενδυμασία, έριξα μια ματιά στα καναρίνια να δω αν όλα είναι εν τάξει,
ήπια δυο γουλιές καφέ και είδα στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ τα νέα, τα αθλητικά και τον καιρό.
Έκλεισα την τηλεόραση, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Έπλυνα το κρέας που θα μαγειρέψω αύριο
που είχε ξεπαγώσει και το έβαλα στο ψυγείο να είναι μέχρι το πρωί που θ αρχίσει το μαγείρεμα.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Όλα πήγαν καλά. Καλή συνέχεια στη ζωή. Αύριο πάλι θα τα
πούμε από νωρίς το πρωινό. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη......

No comments:

Post a Comment