Thursday, May 15, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τετάρτης Ανοιξιάτικο, με δροσιά καλοκαιρινή και αέρα αρκετό.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη με χρώμα, αρώματα και αέρα ανοιξιάτικο.
Καλοκαιρινός ο καιρός και σήμερα με αέρα δυνατό. Αλλά με ζέστη αρκετή, ανοιξιάτικη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου και οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή
συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο, ήπια δυο γουλιές και
συνέχισα τις πρωινές καθημερινές δουλειές του σπιτιού. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν
στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι, τακτοποίησα και σκούπισα τα μπαλκόνια και ετοίμασα, ότι
χρειάζεται για το σημερινό μαγείρεμα. Το μενού έχει για το επόμενο τετραήμερο, χοιρινό με πατάτες στην κατσαρόλα, με σέλινο και φρέσκα μυρωδικά από τις γλάστρες μου. Λίγο πριν τις
δέκα όλα έτοιμα και αρχή με σοτάρισμα του κρεμμυδιού, τις πιπεριές και του χοιρινού κομμένου
σε μικρά κομμάτια. Ακολούθησαν όλα τ άλλα, αλάτι, πιπέρι και λίγο νερό ζεστό και ψήσιμο του
φαγητού σε χαμηλή φωτιά για σιγανό μαγείρεμα. Λίγο πριν τις δώδεκα, δοκίμασα το φαγητό και
ήταν καλά ψημένο και νόστιμο, έκλεισα την φωτιά, μάζεψα ότι χρησιμοποίησα για το μαγείρεμα,
τα έπλυνα, τακτοποίησα την κουζίνα και λίγο μετά τις δώδεκα έτοιμος να βγω για να πάω μέχρι
την πλατεία για βόλτα και για λίγα ψώνια. Σήμερα Τετάρτη έχουμε δυο λαϊκές αγορές στην
γειτονιά μου, αλλά απλώς πηγαίνω και ρίχνω καμιά ματιά. Ψωνίζω από το μανάβικο της πλατείας
και από τα μανάβικα της γειτονιάς και των Σούπερ Μάρκετ. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα
πλατεία, αρκετός κόσμος στην πλατεία, έκανε τα ψώνια του, την βόλτα του και έπινε τον καφέ του
με την παρέα του. Έκανα την βόλτα μου, ήπια ένα μικρό καφέ, στο χέρι, έκανα τα ψώνια μου από
τον Βασιλόπουλο και λίγο πριν τις δύο επέστρεψα σπίτι για φαγητό. Επιστροφή σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο χοιρινό με πατάτες και πιπεριές, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί βαρελίσιο, Νεμέας. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά,
τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ξεκούραση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου
τα απογεματινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έπλυνα τα πιατικά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα
ενημέρωση των σελίδων μου μέχρι λίγο πριν τις επτά και μισή. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά,
έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών και λίγο μετά τις επτά και μισή, έτοιμος
για να βγω να πάω μέχρι τον καρδιολόγο μου στην πλατεία που έχουμε ραντεβού στις οκτώ.
Πήγα με περίμενε γιατί είχαμε ραντεβού, τα είπαμε, έκανα όλες τις εξετάσεις που κάνω κάθε
χρονιά και τέλειωσα σχεδόν σε μια ώρα. Όλα πήγαν καλά, με όλες τις εξετάσεις. Ο γιατρός μου
ήταν ευχαριστημένος. Δώσαμε ραντεβού και πάλι, μετά ένα χρόνο, αν δεν παρουσιαστεί τίποτα εν
τω μεταξύ. Η καλή ποιότητα ζωής και η καλή συνέχεια συνεχίζονται. Χαιρέτησα τον γιατρό μου
και έφυγα χαρούμενος και ικανοποιημένος που όλα είναι καλά και σωστά. Επιστροφή σπίτι από
πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου. Η ώρα πήγε εννιά. Σήμερα το βράδυ έχει ψύχρα αρκετή. Χρειάζεται προσοχή στις αλλαγές του καιρού. Επιστροφή σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά που φεύγει σιγά σιγά. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, ήπια δυο γουλιές καφέ, ευχαριστημένος, που όλα πήγαν καλά με τις εξετάσεις τις καρδιάς και συνέχισα την βραδιά με τα αθλητικά τα σημερινά.
Σήμερα ποδοσφαιρική βραδιά. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς
το πρωινό. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη.....

No comments:

Post a Comment