Monday, May 12, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Σαββάτου, με ανοιξιάτικη λιακάδα, μπονάτσα και αρκετή ζέστη.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη με χρώματα και αρώματα της Άνοιξης.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με τα χρώματα και τ αρώματα
της άνοιξης. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και οκτώ η ώρα ήπια τα
χάπια μου τα πρωινά. Για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο, ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις πρωινές δουλειές του σπιτιού
τις καθημερινές. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες,
σκούπισα τα μπαλκόνια και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι το φως της μέρας του ήλιου
και ο ανοιξιάτικος αέρας για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Τακτοποίησα το σπίτι, έφαγα
ένα μπολ CORN FLAKES με φρέσκο γάλα και δυο παξιμάδια για πρωινό. Μάζεψα την κουζίνα
και έβαλα δέκα η ώρα το πλυντήριο να κάνω μια πλύση. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο
Ίντερνετ να συνεχίσω το πρωινό μου, μέχρι τα τελειώσει η πλύση στο πλυντήριο. Έριξα μια ματιά
στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Λίγο πριν τις
δώδεκα τέλειωσε η πλύση. Άπλωσα τα ρούχα στην απλώστρα και τα έβγαλα στο απάνεμο μπαλκόνι
το ηλιόλουστο για να στεγνώσουν με την Ανοιξιάτικη λιακάδα. Λίγο μετά τις δώδεκα όλα έτοιμα.
Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και έτοιμος για να βγω να
πάω την βόλτα μου την Κυριακάτικη Πολύ όμορφη η μέρα η σημερινή για βόλτα και καφέ παραλία η πλατεία. Πήρα το Τραμ που δεν άργησε να έρθει και πήγα παραλία Παλαιού Φαλήρου, Μπάτη.
Έκανα την βόλτα μου προς την Μαρίνα του Αλίμου, έριξα μια ματιά στα ιστιοπλοϊκά και συνέχισα
την βόλτα μου στην παραλία μέχρι τον Φλοίσβο. Αρκετός κόσμος στην βόλτα και στην παραλία.
Κάθισα λίγο παραλία κοντά στο κύμα με τον καφέ στο χέρι, απόλαυσα την όμορφη θάλασσα και
αυτούς που έκαναν μπάνιο και λίγο μετά τις μία πήρα το Τραμ που έρχεται από το ΣΕΦ και επέστρεψα σπίτι για φαγητό. Πολύ όμορφη η μέρα και η βόλτα η Κυριακάτικη. Στην επιστροφή
πέρασα από τον φούρνο, πήρα ένα μπουκάλι γάλα φρέσκο, ψωμί και επέστρεψα σπίτι. Έβαλα το γάλα στο ψυγείο, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο Φακές με ξύδι,
σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί.
Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα
για ανάπαυση μεσημεριανή στις τρεις. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογεματινά και έπλυνα τα πιατικά. Συμμάζεψα την κουζίνα
έριξα μια ματιά στα καναρίνια και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω το απόγεμα μου. Έριξα μια
ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση των σελίδων μου.
Σήμερα είναι Αθλητική Κυριακή με αρκετά και ενδιαφέροντα παιχνίδια και Φόρμουλα 1.
Γκραν πρι Ισπανίας. Το κέρδισε ο Χάμιλτον. Μόλις τέλειωσε το παιχνίδι Παναθηναϊκός - Αστέρας
Τρίπολης. Κέρδισε ο Παναθηναϊκός 1-0. λίγο μετά τις οκτώ ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και παρακολουθώ τα αθλητικά. Τώρα παίζουν Ατρόμητος – ΠΑΟΚ. Έκανα ενημέρωση των σελίδων μου για τα αθλητικά και πάω να δω τηλεόραση τα νέα και τον καιρό και δέκα η ώρα την Αθλητική
Κυριακή στην Νέα Ελληνική τηλεόραση “ΝΕΡΙΤ”. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά.
Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό. Καλή μέρα στην καινούργια βδομάδα του Μάη....

No comments:

Post a Comment