Friday, May 30, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης, ανοιξιάτικο, με λιακάδα και ζέστη καλοκαιρινή από το πρωί.
Καλημέρα στην καινούργια μέρα του Μάη με χρώματα και αρώματα ανοιξιάτικα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο μετά τις επτά, παρέα με ζέστη καλοκαιρινή και συννεφιά ανοιξιάτικη. Έπλυνα τα δόντια μου και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά στις οκτώ για
καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό
διπλό μέτριο, ήπια δυο γουλιές, έφαγα ένα κουλούρι και συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές.
Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι, σκούπισα τα
μπαλκόνια και έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπουν στο σπίτι
το φως της μέρας, του ήλιου και ο ανοιξιάτικος αέρας για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα και να
δροσίσει το σπίτι. Μετά τις δέκα κατέβασα τις γρίλιες και άφησα ανοιχτές τις τζαμόπορτες για να
συνεχίσει να κρατά λίγη δροσιά το σπίτι όλη μέρα μα και τα βράδια. Πετάχτηκα μέχρι τον φούρνο
της γειτονιάς πήρα δυο γιαούρτια και ένα μπουκάλι γάλα φρέσκο και επέστρεψα σπίτι. Έφαγα ένα
μπολ CORN FLAKES με γάλα φρέσκο, έβαλα τα γιαούρτια και το γάλα στο ψυγείο και συνέχισα
το πρωινό στο Ίντερνετ με διάβασμα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών μέχρι λίγο μετά τις δώδεκα. Έκλεισα το κομπιούτερ και έτοιμος
να βγω για να πάω την βόλτα μου μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Βγήκα δώδεκα και μισή
και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία. Χάλασε ο καιρός, αέρας αρκετός και συννεφιασμένος
ο Αττικός ουρανός. Πήγα πλατεία, έκανα την βόλτα μου, αγόρασα ένα καπελάκι για τον εγγονό
μου, πέρασα από το παραδοσιακό στην Ομήρου πήρα λίγο ανθότυρο και επέστρεψα σπίτι για
φαγητό μεσημεριανό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο, μαρουλιού
και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο μακαρόνια με κιμά, με παρμεζάνα, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη,
δροσάτη, με ανθότυρο, μια φέτα ψωμί και ένα ποτήρι κρασί Ροζέ και ένα σφηνάκι τσίπουρο.
Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα
χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό
μου και ήπια τα χάπια μου τα απογεματινά. Έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έφαγα
μισό κουλούρι Θεσσαλονίκης που είχα πάρει από την πλατεία, ήπια λίγο καφέ Ελληνικό και μπήκα
στο Ίντερνετ. Διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα, έκανα ενημέρωση των σελίδων μου και
παρακολούθησα τον αγώνα μπάσκετ Πανιώνιος – ΠΑΟΚ από την γειτονιά μου την Νέα Σμύρνη.
Τρίτος τελικός για την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα. Προηγείται ο ΠΑΟΚ με 2-0. ο Πανιώνιος
νίκησε τον ΠΑΟΚ με 75-57 και έκανε το 2-1 στους τελικούς για την τρίτη θέση. Οκτώ η ώρα ήπια
τα χάπια μου τα βραδινά και κάθισα να παρακολουθήσω τον τρίτο τελικό για τον πρωταθλητή
μεταξύ Παναθηναϊκού – Ολυμπιακού από το ΟΑΚΑ. Λίγο πριν τις εννιά τέλειωσε το Α'.ημίχρονο με τον Ολυμπιακό που είναι καλύτερος να προηγείται. Αν κερδίσει θα είναι ο Πρωταθλητής. Γιατί
θα κερδίσει και στο ΣΕΦ στο επόμενο παιχνίδι και θα κάνει το 3-1 στην τελική φάση. Είναι καλύτερος ο Ολυμπιακός. Ο Παναθηναϊκός δεν έχει ομάδα για πρωταθλητής. Τελικό αποτέλεσμα
Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός 64-69 και έκανε ο Ολυμπιακός το 2-1 στους τελικούς. Ήταν καλύτερος ο Ολυμπιακός. Το επόμενο παιχνίδι στο ΣΕΦ την Κυριακή λίγο πριν τις οκτώ.
Έτσι πέρασε σήμερα η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό λίγο μετά
τις επτά. Καλό πρωινό στην επόμενη μέρα του Μάη και τις άνοιξης που φεύγουν σιγά, σιγά.
Του χρόνου πάλι άνοιξη. Το καλοκαίρι είναι μια ανάσα κοντά και περιμένει......

No comments:

Post a Comment