Saturday, May 24, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα..... καλό πρωινό Παρασκευής, με ήλιο, λιακάδα ανοιξιάτικη και ζέστη καλοκαιριάτικη.
Καλημέρα στην καινούργια μέρα του Μάη με χρώματα και αρώματα ανοιξιάτικα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό
δροσερό στο πρόσωπό μου και οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής
και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο, ήπια δυο
γουλιές και συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές, τις καθημερινές. Σήμερα έχω και μαγείρεμα για τις
επόμενες τέσσερις ημέρες. Το μενού έχει μακαρονάδα Barilla, Capellini N.1 με κιμά και παρμεζάνα. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν στη θέση τους, στο απάνεμο μπαλκόνι. Σκούπισα τα μπαλκόνια, τακτοποίησα και πότισα με λίγο νερό τις γλάστρες και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι το φως της μέρας, του ήλιου και ο ανοιξιάτικος αέρας για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Έφαγα λίγα παξιμάδια, ήπια το γάλα μου για πρωινό και συνέχισα το πρωινό στο σπίτι. Ζέστη και σήμερα καλοκαιρινή, με ελαφρύ αεράκι. Τακτοποίησα
την κουζίνα και ετοίμασα ότι χρειάζεται για να κάνω τον κιμά και την σάλτσα για την μακαρονάδα.
Δέκα η ώρα έναρξη με σοτάρισμα του κρεμμυδιού και του σκόρδου και συνέχεια όλα τ άλλα που
χρειάζονται και σιγανό μαγείρεμα. Λίγο πριν τις δώδεκα μαγείρεμα τέλος. Έσβησα την φωτιά,
δοκίμασα λίγο την σάλτσα και τον κιμά και όλα εν τάξει. Νόστιμα και καλά ψημένα. Το μεσημέρι
πριν το φαγητό θα βράσω τα μακαρόνια για τρία λεπτά και θα τα ανακατέψω μέσα στο μπολ που
έχω για την μακαρονάδα με λίγο ελαιόλαδο και έτοιμα για φαγητό. Η μακαρονάδα με κιμά είναι
από τα πιο αγαπητά μου φαγητά. Λίγο μετά τις δώδεκα, έτοιμος για να βγω να πάω την βόλτα μου
μέχρι πλατεία και να ψωνίσω και λίγη παρμεζάνα, τριμμένη, για την μακαρονάδα μου. Βγήκα
καλοκαιρινά ντυμένος και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία. Αρκετός κόσμος στην πλατεία.
Όλα σχεδόν γεμάτα, πλατεία, καφέ, γύρω από την πλατεία και αρκετός κόσμος στα μαγαζιά των
τροφίμων. Έκανα την βόλτα μου, ήπια ένα μικρό καφέ στο χέρι, καθισμένος στην δροσιά της
πλατείας, ψώνισα από το παραδοσιακό στην Ομήρου, λίγη τριμμένη παρμεζάνα και μια σακούλα
παξιμάδια του λαδιού για την κόρη μου και επέστρεψα σπίτι λίγο πριν τις δυο για φαγητό. Επιστροφή, τακτοποίηση τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο
μαρουλιού και έβαλα να βράσω τα μακαρόνια. Ταυτόχρονα ζέστανα για λίγο τον κιμά με την σάλτσα. Μόλις άρχισε να βράζει το νερό, έριξα ένα πακέτο μακαρόνια, τα ανακάτεψα λίγο και σε
τρία λεφτά, έτοιμα. Τα σούρωσα, τα ανακάτεψα με λίγο ελαιόλαδο και έτοιμη η μακαρονάδα.
Έβαλα ένα πιάτο μακαρόνια, έριξα μπόλικη παρμεζάνα και σάλτσα με κιμά, έφτιαξα σαλάτα
Μπάρμπα Στάθη με λίγο ανθότυρο, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, συμμάζεψα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Ζέστη αρκετή σήμερα το μεσημέρι στην Αττική, καλοκαιρινή, με άπνοια. Κοιμήθηκα με ανοιχτές τις τζαμόπορτες και κατεβασμένες τις
γρίλιες για να έχει λίγη δροσιά στο υπνοδωμάτιο. Κοιμήθηκα μια χαρά. Έξη η ώρα έγερση. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογεματινά. Έπλυνα τα πιατικά και ότι
άλλο είχα για πλύσιμο στην κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και μπήκα στο Ίντερνετ για να
συνεχίσω το απόγεμα μου στο σπίτι. Όμορφο το απόγεμα, ανοιξιάτικο με ζέστη καλοκαιρινή.
Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και ετοιμάστηκα να βγω να πάω μέχρι τους δικούς μου
για να δω. Λίγο μετά τις οκτώ βγήκα ντυμένος καλοκαιρινά, έκανα την βόλτα μου και πήγα στους
δικούς μου. Κάθισα, ήπια ένα καφέ κρύο, είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά έφυγα και
επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά. Όμορφη και αρκετά ζεστή η βραδιά. Επιστροφή
σπίτι. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια και τα δυο στη θέση τους, ήσυχα. Άνοιξα την τηλεόραση
και είδα στον ΣΚΑΪ τα νέα, τον καιρό και μετά τις δέκα, τηλεόραση τέλος. Έφαγα ένα γιαούρτι
με λίγα κεράσια δροσερά και συνέχισα την βραδιά στο Ίντερνετ. Έτσι πέρασα την μέρα και την
βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλημέρα στην καινούργια ανοιξιάτικη μέρα του Μάη.....



No comments:

Post a Comment