Wednesday, May 28, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τρίτης, ανοιξιάτικο, ζεστό, με ζέστη καλοκαιρινή και μπονάτσα.
Καλημέρα στην καινούργια μέρα του Μάρτη. Που φεύγει για το άλλο ημισφαίριο για ν αλλάξει
η εποχή με την καλοκαιρινή. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο μετά τις επτά, παρέα
με το τέλος της άνοιξης με ζέστη καλοκαιρινή από νωρίς το πρωί. Έπλυνα τα δόντια μου. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ
η ώρα και χάπια πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Ήπια δυο γουλιές
καφέ και συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν στη θέση
τους στο απάνεμο μπαλκόνι. Σκούπισα τα μπαλκόνια, τακτοποίησα και πότισα τις γλάστρες και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι το φως της μέρας, του ήλιου και ο ανοιξιάτικος αέρας
για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Δέκα η ώρα ήπια δυο γουλιές καφέ και έτοιμος να
βγω να πάω μέχρι το Χολαργό να πάρω κρασί, Ροζέ, βαρελίσιο Νεμέας και λίγο τσίπουρο. Πήρα
το Τραμ και πήγα Σύνταγμα στα γρήγορα, συνέχισα με το Μετρό μέχρι Χολαργό, ψώνισα κρασί
και τσίπουρο από τον Μακρή και με τον ίδιο τρόπο επέστρεψα σπίτι. Λίγο μετά τις δώδεκα ήμουν
σπίτι, τακτοποίησα σε μπουκάλια το κρασί, γυάλινα, τα έβαλα στο ψυγείο και το τσίπουρο στο
ντουλάπι, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και μπήκα στο
Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των
σελίδων μου. Λίγο μετά τις μία, ετοίμασα για το μεσημεριανό φαγητό. Ένα πιάτο μακαρόνια με
κιμά με αρκετή Παρμεζάνα, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι
Ροζέ κρασί βαρελίσιο. Έφαγα μια χαρά, έπλυνα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα χάπια
μου, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογεματινά. Έπλυνα τα πιατικά
τακτοποίησα την κουζίνα και συνέχισα το απόγεμα στο σπίτι μέχρι τις οκτώ που ήπια τα χάπια
μου τα βραδινά. Όμορφο το απόγεμα και οκτώ η ώρα, λιακάδα και ανοιξιάτικη δροσιά. Ντύθηκα
και έτοιμος να βγω να πάω την βόλτα μου μέχρι πλατεία, από πεζοδρόμιο μεριά. Βγήκα και πήγα
πλατεία. Κόσμος πολύς στην πλατεία. κόσμος παντού. Όλα γεμάτα. Έκανα την βόλτα μου, πήρα
ένα κουπάκι παγωτό και κάθισα λίγο πλατεία να το φάω στο χέρι. Όμορφη δροσιά είχε η πλατεία.
Τέλειωσα με το παγωτό και από πεζοδρόμιο μεριά επιστροφή σπίτι να συνεχίσω την βραδιά. Λίγο
μετά τις εννιά επιστροφή σπίτι. Άλλαξα, έβαλα τα ρούχα του σπιτιού, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό
μου, γιατί ίδρωσα, ήπια λίγο καφέ και κάθισα να δω τα νέα και τον Καιρό στον ΣΚΑΪ. Μετά τις
δέκα έκλεισα την τηλεόραση και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα
την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Λίγο πριν τις έντεκα έφαγα ένα κεσέ
γιαούρτη με δυο κουταλιές μαρμελάδα για βραδινό, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια λίγο νερό και
κάθισα στο Ίντερνετ για γράψιμο, διάβασμα και ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις επτά.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη με ζεστό καιρό καλοκαιρινό.....

No comments:

Post a Comment