Friday, May 23, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Πέμπτης, ανοιξιάτικο, ηλιόλουστο, με ζέστη αρκετή από το πρωί
και μπονάτσα. Καλημέρα στην καινούργια μέρα του Μάη με χρώματα και ανοιξιάτικα αρώματα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Η μέρα μεγάλωσε αρκετά και συνεχίζει τον δρόμο της
προς την καλοκαιρινή σαιζόν. Ξημερώνει όλο και πιο νωρίς το πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου,
έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή
ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό
μέτριο, ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις πρωινές καθημερινές δουλειές. Φρόντισα τα καναρίνια
που με περίμεναν και τα δυο τιτιβίζοντας στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι. Καθαρισμός των
κλουβιών καθημερινά, τα πρωινά, αλλαγή τροφής και πόσιμου νερού και τοποθέτηση μπρόκολο
καθημερινά και ένα φύλλο μαρουλιού γύρω στο μεσημέρι. Σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο
νερό στις γλάστρες και τακτοποίησα το σπίτι. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι το φως
της μέρας, του ήλιου και ο ανοιξιάτικος αέρας για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Δέκα
η ώρα πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο της γειτονιάς και πήρα λίγο μπρόκολο για τα καναρίνια.
Επιστροφή σπίτι στα γρήγορα, έπλυνα καλά το μπρόκολο και το τακτοποίησα στο ψυγείο για να
είναι πάντα δροσερό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και διαβάζοντας έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των
καθημερινών. Ζεστή η μέρα σήμερα, καλοκαιρινή. Η άνοιξη πηγαίνει προς το τέλος για εφέτος.
Του χρόνου και πάλι Άνοιξη. Η ώρα κοντεύει δώδεκα και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό. Περιμένω
να έρθουν οι τεχνικοί για καλή συντήρηση και λειτουργία των κλιματιστικών. Δυο η ώρα και μόλις
ήρθαν για τα κλιματιστικά. Τέλειωσαν λίγο μετά τις τρεις και έφυγαν. Όλα πήγαν καλά και σωστά.
Τακτοποίησα τα μπαλκόνια και το σπίτι και ετοίμασα για φαγητό λίγο μετά τις τρεις. Ένα πιάτο
φασολάκια με πατάτες, το τελευταίο, σαλάτα με ανθότυρο και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι Ροζέ κρασί βαρελίσιο. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα χάπια
μου, τακτοποίησα την κουζίνα και λίγο μετά τις τέσσερις έτοιμος να βγω για να πάω να δω τον
εγγονό μου και την κόρη μου που θα γυρίσει σπίτι από την δουλειά στις πέντε. Πήρα το Τραμ και
πέντε η ώρα ήμουν στον Νέο Κόσμο στο σπίτι που μένει η κόρη μου με τον εγγονό μου. Κάθισα
μέχρι τις επτά, ήπια μια κούπα καφέ, είδα την κόρη μου, τον εγγονό μου και την γιαγιά Νίτσα και
μετά τις επτά έφυγα και με το Τραμ επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω την μέρα μου. Πολύ ζέστη σήμερα, καλοκαιρινή. Έριξα μια ματιά στο σπίτι και στα καναρίνια και λίγο πριν τις οκτώ πήγα
μέχρι το μανάβικο της γειτονιάς και ψώνισα, λίγες ντομάτες, δυο πράσινες πιπεριές ένα Pummaro, λίγο μαϊντανό, για το αυριανό φαγητό. Θα φτιάξω μακαρονάδα με κιμά. Μακαρόνια Barilla
Capellini no. 1. Έβγαλα από την κατάψυξη μισό κιλό κιμά για να ξεπαγώσει σιγά σιγά μέσα σε ένα
ταψάκι. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και συνέχισα την βραδιά στο Ίντερνετ. Έριξα
μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση των σελίδων μου.
Λίγο μετά τις εννιά, άνοιξα την τηλεόραση και είδα στον ΣΚΑΪ τα νέα και τον καιρό. Λίγο μετά τις
δέκα μπήκα στην ΝΕΡΙΤ και παρακολουθώ τον αγώνα μπάσκετ Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός από
το ΟΑΚΑ. Μπασκετική βραδιά σήμερα. Είναι ο πρώτος τελικός μεταξύ των δυο καλύτερων Ελληνικών ομάδων για την ανάδειξη του πρωταθλητή Ελλάδας 2014. Τρεις νίκες χρειάζονται για να αναδειχθεί ο Πρωταθλητής. Λίγο πριν τα μεσάνυχτα θα ξέρουμε το αποτέλεσμα. Καλή συνέχεια.
Τελικό αποτέλεσμα 1ου Τελικού Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός 59-56. Οι πράσινοι έκαναν το 1-0.
Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό.
Καλημέρα στην καινούργια μέρα του Μάη με καλοκαιρινό καιρό, αλλά με χρώματα και αρώματα
Ανοιξιάτικα......

No comments:

Post a Comment