Wednesday, April 30, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης, Ανοιξιάτικης, με αρκετή δροσιά από νωρίς το πρωινό.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη που φεύγει και μας αφήνει παρέα με τον Μάη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με το Ανοιξιάτικο πρωινό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό, δροσερό, στο πρόσωπό μου και οκτώ η ώρα ήπια τα
χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο, ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές τις
καθημερινές. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν, στο απάνεμο μπαλκόνι στη θέση τους,
σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι το φως
της μέρας, του ήλιου και ο αέρας για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Τακτοποίησα το
σπίτι, όπως κάθε πρωινό, έφαγα ένα ακτινίδιο για πρωινό και πετάχτηκα μέχρι την Παθολόγο μου,
την Κυριακή, να μου γράψει φάρμακα και εξετάσεις αίματος. Λίγο μετά τις εννιά πήγα, μου τα
έγραψε και επιστρέφοντας σπίτι, πέρασα από το φαρμακείο και τα παρήγγειλα να μου τα φέρουν.
Θα τα έχουν έτοιμα το απόγεμα. Για τις εξετάσεις αίματος θα πάω μετά την 1η του μηνός. Γύρισα
σπίτι, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διάβασα
την επικαιρότητα. Έγραψα λίγο στην σελίδα μου τα Καθημερινά και ετοιμάστηκα να βγω για να
πάω τον εγγονό μου για να δω. Έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού στα καναρίνια και βγήκα να πάρω
το Τραμ να πάω μέχρι το Νέο Κόσμο που μένει ο εγγονός μου, ο γιος της κόρης μου. Όμορφο το
πρωινό με λιακάδα και αρκετή δροσιά λόγω της χθεσινής βροχής. Δεν άργησα να πάω μέχρι τον
Νέο κόσμο. Πήγα στον εγγονό μου, που κοιμόταν αυτή την ώρα, η γιαγιά Νίτσα έκανε τις δουλειές
του σπιτιού και εγώ έκανα καφέ για να πιω. Κάθισα ήπια τον καφέ μου, τα είπαμε με την γιαγιά
και στις 12 ξύπνησε ο μπέμπης, τον είδα, είναι μια χαρά και σήμερα θα πάει στην παιδίατρο για να
τον δει. Λίγο πριν τις μία έφυγα και επέστρεψα με το Τραμ στην πλατεία Νέας Σμύρνης. Έκανα την
βόλτα μου, ψώνισα γάλα και ένα πακέτο σαλάτα από τον Βασιλόπουλο και επέστρεψα σπίτι για το
μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα φαγητό, ένα πιάτο φασολάδα, σαλάτα με λίγο τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί που πήρα πριν από τον Νέο Κόσμο και ένα ποτήρι ροζέ κρασί Νεμέας. Έφαγα μια
χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα τα πιατικά και τακτοποίησα την κουζίνα και το δωμάτιο μου. Λίγο πριν τις
επτά μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Όμορφο το απόγεμα ηλιόλουστο, ανοιξιάτικο.
Λίγο πριν τις οκτώ, ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και έτοιμος για να βγω να πάω τους δικούς μου
για να δω και να κάνω και μια μικρή βόλτα. Βγήκα λίγο μετά τις οκτώ, έκανα μια μικρή βόλτα και πήγα στους δικούς μου για να δω. Κάθισα μέχρι μετά τις εννιά, ήπια ένα καφέ μικρό, έφαγα λίγο γλυκό περγαμόντο, που έφτιαξε η αδελφή μου, είπαμε τα καθημερινά και έφυγα για επιστροφή
στο σπίτι για να παρακολουθήσω τον αγώνα ποδοσφαίρου για το Champions League μεταξύ
Μπάγερν – Ρεάλ Μαδρίτης, στο Ίντερνετ, Live. Επιστροφή σπίτι, ήπια δυο γουλιές καφέ, έριξα
μια ματιά στα καναρίνια που είναι στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι και άνοιξα την τηλεόραση
στον ΣΚΑΪ να δω τα νέα και τον καιρό. Λίγο μετά τις δέκα τηλεόραση τέλος. Έφαγα ένα μπολ
CORN FLAKES με γάλα φρέσκο, τακτοποίησα την κουζίνα και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω
την βραδιά μου. Έριξα μια ματιά στο παιχνίδι Μπάγερν – Ρεάλ, διάβασα τα μηνύματα και την
επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Τέλειωσε το παιχνίδι
Μπάγερν – Ρεάλ 0-4. Μεγάλη νίκη της Ρεάλ. Παίζει στον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό. Λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην τελευταία μέρα του Απρίλη. Καλή συνέχεια στην Άνοιξη με Μάη μήνα.

No comments:

Post a Comment